Visi žinome, kad 1972 m. Turbo buvo BMW M1 pirmtakas dizaino požiūriu, tačiau koncepcija buvo daugiau nei įspūdinga išvaizda, kurią sukūrė Paulas Bracqas. BMWBLOGAS turėjo galimybę kokybiškai praleisti laiką su vienu iš dviejų pagamintų automobilių ir daugiau sužinoti apie „E25“ iš Thomaso Plucinsky, BMW Group Classic JAV vadovo.
Turbo buvo sukurtas su ankstyva glamžymo zonų versija, pasižyminčiomis susidūrimo struktūromis su hidrauliniais amortizatoriais. Tai paaiškina plačias tarpines linijas automobilio priekyje ir gale. Skirtingai nuo daugelio aštuntojo dešimtmečio automobilių, buferiai buvo gražiai integruoti į kėbulą ir turėjo putomis užpildytus skydus. Pirmasis BMW koncepcinis automobilis taip pat buvo sukonstruotas su sulankstoma vairo kolonėle su trimis kardaninėmis jungtimis. Kupė durų stulpai išsikišo į stogą ir tarnavo kaip apsauginės juostos, nes M1 serijinis modelis, deja, neturėjo.
Turbo koncepcijoje buvo dar daugiau saugos funkcijų. Tai buvo pirmasis BMW automobilis su stabdžių antiblokavimu (ABS). Jame taip pat buvo radaro perspėjimo apie atstumą sistema ir saugos diržai, kuriuos reikėjo užsisegti, kad užsidegtų variklis. Kadangi paminėjome interjerą, turėtume atkreipti dėmesį į 1972 m. demonstracinį automobilį, kuriame buvo į vairuotoją orientuota kabina. Šio išdėstymo idėja buvo tokia, kad diržu prisegtas vairuotojas galėtų pasiekti dažniausiai naudojamus valdiklius nesilenkdamas į priekį. Po trejų metų originali 3 serija (E21) buvo pirmasis serijinis automobilis, kuriame buvo pritaikytas į vairuotoją orientuotas prietaisų skydelis.
Nepaisant to, kad „Turbo“ buvo žemas sportinis automobilis, „Turbo“ buvo puikus matomumas išorėje, kiek įmanoma išvengdamas aklųjų zonų. Ryški fosforescencinė oranžinė spalva padarė jį geriau matomą kitiems vairuotojams, ypač esant blogam orui. „Turbo“ taip pat gavo integruotą alyvos lygio, stabdžių susidėvėjimo ir stabdžių grandinės slėgio diagnostikos sistemą.
„Turbo“, kurį nušovėme Pebble paplūdimyje, buvo važiuojanti transporto priemonė su kirų sparnų durimis. Tačiau pradinė koncepcija buvo statinis automobilis su slankiojančiais langais. Antrosios koncepcijos ratų įbrėžimai taip pat atrodė kitaip, tačiau kitu atveju transporto priemonės iš esmės buvo identiškos.