Suprantama, kodėl puristai turi kažką prieš i4 M50. Be to, kad tai yra visiškai elektrinis, tai tikrai nėra M automobilis. Nepatogios inkstų grotelės taip pat tikrai neveikia jos naudai. „M Performance Parts“ užmetimas gali atrodyti šventvagiška, nes tai 4 serijos „Gran Coupe“ be vidaus degimo variklio.
Tačiau pardavimo skaičiai nemeluoja. „i4 M50“ buvo geriausiai parduodamas BMW M gaminys 2023 m. rekordiniais „galingiausios pasaulyje raidės“ metais. Jis ką tik išgyveno gyvavimo ciklo impulsą, atnešdamas ryškesnius matricinius LED žibintus ir lazerinius galinius žibintus. Nauja fotosesija atkreipia dėmesį į M Performance i4 su įspūdingu individualiu dažymu. Jis vadinamas Ruby Star (kodiniu pavadinimu P9L), todėl elektrinis liftas išsiskiria.
Šiame dėmesį patraukiančiame i4 M50 yra gausus anglies pluošto priedų asortimentas, kurių pagrindinis yra stambus spoileris ant bagažinės dangčio. Tie 20 colių, deimantais iškirpti juodi ratai turi auksinius akcentus, Bavarijos rinkodaros žargonu vadinamus „naktiniu auksu“. BMW užtemdė galinį ženklelį ir net panardino ryklio peleko anteną į anglį.
Profilio šoninėje folijoje Frozen Black išdidžiai rodomas M Performance logotipas. Tai ne toks subtilus priminimas, kad tai nėra modernus elektrinis 4 serijos „Gran Coupe“. Priekyje pridėtas raudonas vilkimo dirželis. Žinoma, jis turi M prekės ženklą. Negalima paneigti, kad 2025 m. BMW i4 M50 pasižymi laukinėmis specifikacijomis, kurių daugelis nenorėtų. Tačiau tai yra ryškus pavyzdys, kaip šiais laikais galima pritaikyti automobilius iš Miuncheno.
Nors BMW dar nepristatė pilno riebumo M elektromobilio, ta diena artėja. M3 tipo elektromobilis buvo oficialiai patvirtintas Neue Klasse platformoje. Tikimasi, kad jis pasirodys rinkoje 2027 arba 2028 m., greičiausiai su dviejų variklių, galinių ratų pavara. Tačiau M padalinys teigia, kad bando keturių variklių, visų varančiųjų ratų prototipą, pagrįstą dabartiniu i4 M50.
Šaltinis: Sebastian Haberkorn / Instagram