The 2025 m. BMW X3 M50 pristato naują BMW našių visureigių serijos skyrių, ne tik pakeičiantį puikų X3 M40i, bet ir turintį atnaujintą B58 variklis. Kodinis pavadinimas B58B30M2, atnaujintas 3,0 litrų šešių cilindrų turbokompresorius turi daugybę techninės ir programinės įrangos atnaujinimų, paremtų jau sėkmingomis ankstesnėmis kartomis.
Variklio specifikacijos
Darbinis arkliukas B58 variklis atgijo 2015 m. Tai BMW modulinės variklių šeimos dalis, kiekvienas variklis naudoja 500 cc (30,5 kub. colio) cilindro darbinį tūrį. Tai vienintelė 3,0 litrų šešių cilindrų turbininė jėgainė, kurią šiandien siūlo BMW, ir ji turi šias specifikacijas:
- Anga x Eiga: 82,0 mm x 94,6 mm
- Darbinis tūris: 2 998 cm³
- Suspaudimo laipsnis: 11,0:1
- Maksimali sistemos galia: 393 @ 5 200–6 250 aps./min
- Maksimalus sistemos sukimo momentas: 428 lb-ft @ 1900–4800 aps./min.
- Galia vienam litrui: 131,0 AG/litre
Variklio atnaujinimai
Yra keletas naujovių, kurias B58B30M2 variantas atnešė į BMW seriją 2022 m., o BMW teigimu, naujajame 2025 m. BMW X3 M50 variante buvo įdiegti papildomi atnaujinimai. B58B30M2 variklis veikia pagal Millerio ciklą ir apima keletą patobulinimų, įskaitant :
- Įpurškimo sistema ir alkūninis velenas: patobulinti, kad pagerintų veikimą ir ilgaamžiškumą.
- Uždegimo sistema ir išmetamųjų dujų maršrutas: peržiūrėta siekiant optimizuoti efektyvumą.
- eVANOS: Elektra valdomas skirstomojo veleno reguliavimas tiksliam variklio valdymui.
- Turbokompresorius: Sureguliuotas geresniam galios tiekimui.
- Alyvos tiekimas: toliau optimizuotas, kad būtų užtikrintas efektyvus tepimas aukštos kokybės sąlygomis.
Papildomi M modeliui būdingi patobulinimai apima tvirtą alkūninio veleno pavarą, optimizuotą stūmoklio alyvos tiekimą su aušinimo kanalais ir naujus pagrindinių guolių korpusus ir dangtelius. M TwinPower Turbo technologija pasižymi padidintu turbo našumu ir dvigubu įpurškimu, kad pagerėtų mišinio paruošimas.
Lengva hibridinė jėgos pavara
Mes ilgai kalbėjome apie a naudą švelnus hibridinis jėgos agregatas. Taigi nenuostabu, kad naujasis X3 M50 taip pat turi 48 V švelnią hibridinę technologiją. 2025 m. BMW X3 M50 sujungia B58 variklį su švelnia hibridine sistema, integruodamas ant alkūninio veleno montuojamą starterio generatorių. Dėl to hibridinė sistema išvysto bendrą 393 AG galią ir 428 svarų pėdų (580 Nm) sukimo momentą. Vien tik vidaus degimo variklis išvysto 375 AG ir 540 Nm (398 lb-ft), o elektros variklis – 17 AG ir 200 Nm.
Našumo metrika
- 0–62 mylių per valandą (100 km/h): 4,6 sekundės
- 0–60 mylių per valandą (96 km/h): 4,4 sekundės (JAV modelis)
- Didžiausias greitis: elektroniniu būdu valdomas 155 mylių per valandą (250 km/h) greičiu
Elektros variklis integruotas į aštuonių greičių automatinę pavarų dėžę, todėl pavarų perjungimas vyksta sklandžiai ir greitai. Kaip išbandėme balandį trasoje, ši sąranka palaiko X3 M50 pagreitį ir vairavimą įvairiomis sąlygomis. Tai tikrai labiau reaguoja, ypač šioje M50 programoje, kur X3 yra didesnis ir sunkesnis nei bet kada anksčiau.
Tikimasi, kad BMW ir toliau tobulins B58 variklį, ypač dėl to, kad planuojama, kad kai kurių naujų modelių gamybos ciklai tęsis gerokai ilgiau nei 2035 m.