Kaip ir tradiciškesnės formos platformos draugas, 2025 m. BMW X5 M konkursas, „Sports Activity Coupe“ versija naujaisiais modelio metais beveik nesikeičia. 2025 m. „BMW X6 M Competition“ dabar yra gana karštų ginčų keliančiame segmente – kupė formos didelio našumo visureigiuose – dalijamasi su tokiais sunkiais hitais kaip RS Q8, Cayenne Turbo GT ir Mercedes-AMG GLE 63. Nors segmente kainos ir prabangos labai skiriasi, apskritai 2025 X6 M Competition šiame segmente daugiau nei išlaiko savo poziciją ir beveik gali būti laikoma verte, nuleidžiančia kainas, palyginti su artimiausių konkurentų „Porsche“ ir kitų egzotinių prekių. žemes.
2025 m. BMW X6 M Competition variklis, transmisija ir našumas
Kiekvienas 2025 m. BMW X6 M yra konkurencinis modelis – tai nebėra tik pakuotė; tai yra pavadinime. Nepaisant šio nedidelio pakeitimo, galia ir našumas yra tokie patys, kokie buvo bet kada, o X6 M yra kaip niekad jaudinantis. Taigi iš galingųjų tikėkitės 617 arklio galių ir 553 svarų pėdų sukimo momento S68 variklis po gaubtu. Aštuonių greičių ZF automatinė pavarų dėžė priveržiama iki 4,4 l V8 kartu su xDrive visų varančiųjų ratų pavara, todėl kupė visureigis iš vietos iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per 3,7 sekundės ar greičiau.
Kaip jai sekasi prieš varžovus? Pavyzdžiui, AMG GLE per tą patį laiką įsibėgėja nuo nulio iki 60 mylių per valandą ir tiekia panašią galią, nors ir 14 arklio galių mažiau. Kita vertus, „Porsche GT“ visureigis sukuria šiek tiek daugiau galios ir žymiai greičiau įsibėgėja iki 60. Jo pusbrolis „Audi RS Q8“ tai padaro per 3,2 sekundės. Iš tikrųjų BMW X6 M Competition yra nebent lėtas – tikimės, kad entuziastai bus visiškai patenkinti jo veikimu.
2025 m. BMW X6 M Competition Degalų taupymas ir MPG
2025 m. BMW X6 M Competition degalų ekonomija yra tokia pati, kaip ir X5 M. Mandagiai kalbant, jis ne visai konkuruoja su Prius. 4,4 litro V8 su dviem turbokompresoriais po lakštiniu metalu išvysto nepaprastą galią ir netgi naudoja protingą švelnią hibridinę sistemą. Tačiau jis vis tiek skraido tik 13 mpg mieste ir 18 užmiestyje, o bendra EPA apskaičiuota suma yra 15 mpg. Tai beveik tas pats, kas konkurentai iš MB ir „Porsche“.
Interjeras ir krovinių erdvė
Salonas gražus ir pažįstamas, o jei praleisite laiką su kitais dabartiniais BMW M gaminiais, čia nieko naujo nerasite. Merino oda yra standartinė, kaip ir anglies pluošto apdaila, todėl visur gausite prabangos ir M raidės įkvėptų detalių. Galbūt papirksime 3 400 USD kainuojančią „Bowers & Wilkins“ garso sistemą. Už 3100 USD gausite masažuojančias ir vėdinamas sėdynes, šoninių langų gaubtus, „Sky Lounge“ LED stogą, šildomus ir vėsinamus puodelių laikiklius bei šildomas galines sėdynes „Executive“ pakete.
Kalbant apie erdvę visiems jūsų daiktams, 2025 m. BMW X6 M Competition siūlo būstus prie visureigių. Standartinėje komplektacijoje yra 40/20/40 dalimis sulankstomos galinės sėdynės ir elektra valdomos bagažinės durys. 59,6 kubinių pėdų krovinių erdvė įdeda 12,7 kubinių pėdų atsilieka nuo X5 M konkurso. Tai koja mažiau nei Audi RS Q8, be abejonės, artimiausias konkurentas. Į kupė panašius visureigius krovinių erdvė keičiama į stulbinamą galinės dalies dizainą, taigi, jei pirmenybė teikiama traukimui, jums geriausia rinktis X5 M ir panašius modelius.
2025 m. BMW X6 M Competition technologija ir jungiamumas
2025 m. BMW X6 M Competition turi pažįstamą išlenktą ekraną, kuriame veikia iDrive 8.5. 14,9 colio centrinis informacijos ekranas ir 12,3 colio skaitmeninis ir konfigūruojamas prietaisų skydelis siūlo navigaciją, Apple CarPlay ir Android Auto suderinamumą ir daug daugiau. Mano BMW programos integracija ateina standartinis ir leidžia atlikti šaunius dalykus, pvz., užrakinti ir atrakinti duris, pradėti navigaciją, prielaida savo transporto priemonę ir dar daugiau.
Saugos ir pagalbos vairuotojui funkcijos
Tiesiog todėl, kad perkate M automobilis nereiškia, kad nenorite atsipalaiduoti piko valandomis ir ilgomis greitkelio tiesiomis. Nieko blogo, o 2025 m. BMW X6 M Competition džiaugiasi galėdamas priimti. Be įprastų standartinių vairuotojo pagalbos priemonių, tokių kaip aklosios zonos stebėjimas ir įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos, 2025 m. BMW X6 M Competition taip pat galima įsigyti su 1 700 USD vertės vairavimo pagalbos profesionalų paketu. Jūs gausite radaro greičio palaikymo sistemą, Evasion Aid ir kitas aktyvias susidūrimų išvengimo technologijas. Tai puiki technologija, bet ne tik keičiant juostą akių judesiais tikrai nėra nieko, ko negalėtumėte gauti iš konkurentų.
2025 m. BMW X6 M konkurso kainodara
Gavau 129 700 USD? Galite sau leisti bazę 2025 m. X6 M varžybos prieš mokesčius ir rinkliavas. Tai yra konkurencinga su konkurentais iš MB (naujas GLE 63 kainuoja apie 127 700 USD). Audi RS Q8 taip pat turės šiek tiek mažesnę bazinę kainą – 125 800 USD. Jūs smarkiai sumažinate panašaus stiliaus konkurentų, tokių kaip Lamborghini Urus, kainą. Pigiausias „Cayenne Turbo“ kainuoja nuo 157 000 USD.
2025 m. BMW X6 M konkurso DUK
2025 m. BMW X6 M Competition gali pasiekti 177 mylių per valandą greitį, kai jame yra pasirenkamas M vairuotojų paketas. Priešingu atveju turėsite tenkintis tik 155 mylių per valandą greičiu.
Modelis gaminamas šiandien ir bus gaminamas kitais metais.
Jį galima įsigyti tik konkurenciniu pavidalu – nėra kitų apdailos lygių.