Dažnai mažai naudotas superautomobilis arba geidžiamas M automobilis su keturženkliu odometro rodmeniu internete sulaukia daug pykčio, nes buvo naudojamas ne taip, kaip turėtų. Tai yra, vairuojamas. Kas už tai liūdniau? Anksčiau mėgtas automobilis, kuris, atrodo, buvo paliktas supūti. „YouTube“ kanalas, skirtas apleistoms vietoms tyrinėti, atskleidė būtent tai – kadaise mėgamą E34 M5.
Apleistas ir pamirštas
Ką mes žinome apie savininką ar buvusį savininką? Nedaug. „YouTube“ vaizdo įrašo aprašyme teigiama, kad dvaro gyventojas mėgavosi geresniais gyvenimo dalykais, įskaitant „meną, greitį ir nuotykius“. Jie tvirtina, kad jis „dažnai importuodavo“ (manome, kad jie turėjo omenyje eksportą) savo vokiškas transporto priemones, kad galėtų lenktyniauti „pasaulyje garsiojoje Niurnburgo lenktynių trasoje“. Didžioji dalis tos istorijos geriausiu atveju atrodo perdėta, ir mes manome, kad jie turėjo omenyje Niurburgringą, kuris yra Niurburge, o ne Niurnburge. Teigiama, kad po to, kai žmona praėjo, M5 savininkas susikrovė savo daiktus, įskaitant „Porsche“ ir nuvažiavo.
E34 M5 yra antrosios kartos BMW M5, sekantis geidžiamo E28 M5 pėdomis. Varomas 3,6 litro arba 3,8 litro šešių eilių – S38 – jis buvo surinktas rankomis Garching mieste. Per trejus gamybos metus nuo 1991 m. iki 1993 m. į Šiaurės Ameriką atkeliavo tik 1 678 pavyzdžiai. Europos šalys naudojasi 11 989 vienetų likučiu, įskaitant labai pageidaujamą Touring modelį, gaminamą nuo 1988 iki 1995 m.
Nors istorija skamba šiek tiek įtartinai ir sunkiai patvirtinama, vaizdo įraše trumpai pavaizduotas E34 M5 nešioja Vokietijos eksporto tranzito plokšteles. Taigi, bent dalis importo-eksporto pasakojimo yra tiesa – mes galvojame apie pristatymą Europoje. Remiantis kitu „YouTube“ kanalu, kuris namą apžiūrėjo dar rugsėjį, E34 M5 tariamai stovi nuo 2008 m., todėl greičiausiai jį prireiks kapitalinio remonto, kol jis patikimai išvažiuos į kelią. Stebėkite šias aukcionų svetaines.
Šaltinis: Silent Hills Explorations (YouTube)