Idealaus iX apibūdinimas: kodėl pasirinkome galią per diapazoną
Tai buvo karčiai saldus atsisveikinimas. Mūsų 2024 m. BMW iX M60 grįžta pas teisėtus savininkus, todėl laikas pagalvoti, ką reiškė gyventi su šiuo elektriniu krosoveriu kelis mėnesius. 2023 m. vasarą Šiaurės Amerikos BMW mūsų paprašė spec mūsų idealus iX. Buvo galima rinktis tarp „iX xDrive50“ ir „iX M60“: didesnis diapazonas arba didesnė galia. Mes pasirinkome pastarąjį. Kodėl? Jau puikiai žinau, kad bazinis iX xDrive50 yra išskirtinis ir patogus kasdienis vairuotojas, prabangus krosoveris, prisitaikantis prie įvairių poreikių. Tačiau norėjau pamatyti, ar „iX M60“ nebus „per daug“ kasdieniniam naudojimui. Jau sukūriau keletą bandymų ataskaitų ir vaizdo įrašų apžvalgų, kurias galite pamatyti čia: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7ir 8.
Šiandien džiaugiuosi galėdamas pasidalinti savo patirtimi iš kelių pastarųjų mėnesių su 2024 m. BMW iX M60. Pradėsiu nuo to: nepaisant vieno geriausių darbų pasaulyje, vairuojančio tiek naujus, tiek klasikinius automobilius, šis elektrinis krosoveris greitai pakilo į mano mėgstamiausių BMW sąrašo viršūnę. Paklausti apie mano mėgstamiausią BMW, dauguma žmonių tikisi, kad pavadinsiu M2, M3 arba M5. Taigi jie visada nustemba, kai rodau į iX.
Kaip „iX“ mums primena BMW „i3“ palikimą
Žinoma, kitas klausimas yra kodėl. Atsakymas paprastas: BMW iX yra vienas inovatyviausių BMW sukurtų gaminių nuo i3. Daugeliu atžvilgių jis man primena i3, bet su pažangiomis technologijomis ir, svarbiausia, prabanga. Kaip ir i3, jis sukurtas pagal užsakomąją platformą ir, nors jame nėra anglies pluošto važiuoklės, jis įkūnija bekompromisį požiūrį į elektromobilumą.
Nors i4 ir i7 patys savaime yra įspūdingi, jie daro kompromisus dėl vietos ir efektyvumo dėl Bendrinama CLAR platforma. Tai tampa akivaizdu, kai sėdite iX, palyginti su i7. „iX“ interjero dizainas iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastas, tačiau atidžiau pažvelgus paaiškėja sudėtingos minimalizmo pastangos. Kiekvienas „iX“ viduje esantis elementas yra sukurtas taip, kad jūsų neapkrautų (išskyrus didelį lenktą ekraną) ir maksimaliai padidintų erdvę bei funkcionalumą. Prietaisų skydelis yra pastumtas į priekį ir kampu, kad sukurtų atvirumo jausmą, neprilygstamą jokiam kitam BMW. Plaukiojančioje centrinėje konsolėje yra daug vietos, neužimant šoninės erdvės. Net centrinėje konsolėje esantys mygtukai išdėstyti diskretiškai, todėl nereikia nuolatinio dėmesio.
2024 m. BMW iX M60 sėdynės yra pliušinės, nors joms trūksta sportiškumo, paprastai siejamo su BMW. Tačiau šis dizaino pasirinkimas padidina erdvę priekyje ir padidina bendrą komfortą. Dėl savo išskirtinio plokščio dugno vairo lengviau įlipti ir išlipti. Be to, Bowers & Wilkins sistema išsiskiria kaip geriausia iki šiol BMW garso patirtis, kruopščiai sukurta taip, kad papildytų iX interjerą.
Audiophile's Dream: Bowers & Wilkins Diamond erdvinio garso sistemos viduje
„Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System“ yra novatoriška funkcija, pirmą kartą panaudojusi 30 garsiakalbių BMW. Šią sąranką sudaro 17 vidutinio diapazono garsiakalbių (21 vatai, 4 omai), 4 žemųjų dažnių garsiakalbiai (250 vatų, 8 omai), 5 aukštų dažnių garsiakalbiai (25 vatai, 4 omai) ir keturi 4D garso kratytuvai. Strategiškai išdėstyti visame salone, šie garsiakalbiai užtikrina išskirtinę garso kokybę. Integruota su BMW 8 arba 8.5 operacine sistema, sistema siūlo 7 juostų ekvalaizerį, keturis garso režimus (Studio, Lounge, On Stage ir Concert) ir daugybę tinkinimo parinkčių meniu „Garsas“.
Gilinantis į specifiką, priekinėse „iX“ sėdynėse yra garsiakalbiai pagal galvą ir 4D garso vibratoriai. Šie galvos atramų garsiakalbiai, esantys tiek priekinėse, tiek galinėse sėdynėse, sukuria individualų erdvinį garsą visiems keleiviams. Be to, pirmą kartą ant viršaus įtaisyti papildomi vidutinės klasės garsiakalbiai. Priekinėse sėdynėse sumontuoti keturi 4D garso kratytuvai, kurie naudoja įmontuotus siūbuojančius magnetus, perduodančius muzikos signalus virpesiais. Ši technologija pagerina žemos klasės garso patirtį tiek vairuotojui, tiek keleiviui, net ir esant mažesniam garsumui, suteikdama unikalų žemųjų dažnių pojūtį. Antroje sėdynių eilėje garsiakalbiai pagal galvą pakeičia tradicinius D statramsčio garsiakalbius ir dar labiau pagerina įtraukiantį garso potyrį.
Galiausiai, 2024 m. BMW iX M60 galinis suoliukas yra išradingai suprojektuotas. Kampinė jo konfigūracija suteikia pakankamai vietos galvai, o pliušinė amortizacija užtikrina komfortą ilgose kelionėse. Vidurinė dalis yra subtiliai išgriebta, kad lengvai tilptų trečias keleivis. Turite porą vaikų su didelėmis automobilinėmis kėdutėmis? Jokių problemų. Reikia papildomos vietos kroviniams? Tiesiog nulenkite galines sėdynes ir atsivers įspūdinga 77,9 kubinių pėdų talpa, pranokstanti net X5.
Diapazonas ir įkrovimas: „iX M60“ našumas naudojant realiame pasaulyje
Iki šiol galbūt suprasite, kodėl aš žaviuosi iX. Tačiau, kadangi tai yra elektrinė transporto priemonė, jos atstumas ir įkrovimo galimybės yra itin svarbios EV klientams. Nors „iX M60“ pagal diapazoną gali ir nebūti pirmoje vietoje, aš dažnai vienu įkrovimu nuvažiuota daugiau nei 300 mylių, kuris yra įspūdingas pagal daugelį standartų. Įkrovimo greitis siekia 195 kW – ar gali būti geriau? absoliučiai. Šiek tiek greitesnė įkrovimo galimybė suteiktų papildomos ramybės ilgose kelionėse. Tačiau net ir tokiu greičiu mano knygoje gana patenkinamai nuvažiuoti apie 100 mylių vos per 10–12 minučių nuolatinės srovės greitojo įkrovimo.
Tiesą sakant, jis buvo toks efektyvus, kad per mėnesius trukusį bandymą niekada nejaučiau poreikio namuose įdiegti 2 lygio įkroviklį. Vietoj to, aš visiškai pasitikėjau viešosiomis įkrovimo stotelėmis, pirmiausia „Electrify America“, nes nieko neprilygsta nemokamai.
Čikagos bandymų vieta: pneumatinės pakabos našumas nelygiais keliais
Vis dar neįtikinote? Leiskite pabrėžti išskirtinę BMW iX savybę – vairavimo patirtį. Mano nuomone, iX siūlo prabangiausią vairavimo patirtį visoje BMW serijoje, pranokdamas net 7 seriją ir i7. Tačiau yra įspėjimas – jums reikia pneumatinės pakabos.
Ir nėra geresnės vietos išbandyti šią pakabą nei Čikagoje su duobėmis, statybų zonomis ir apskritai netobula kelio danga. iX su pneumatine pakaba ypač gerai susitvarko su grubiu, prastai prižiūrimu asfaltu, todėl vertas kiekvieno cento. Jame nėra tipiško „plaukiojimo“, susijusio su pneumatinėmis pakaba; Vietoj to, jis užtikrina stebėtinai gerai subalansuotą važiavimą su minimaliu visureigio kėbulo svyravimu. Važiavimas yra pagalvės minkštas, efektyviai slopinantis nelygumus iki taško, kai atrodo, kad visi keliai buvo naujai padengti.
Kitas svarbus bruožas – nepaprastas „iX“ salono tylumas. Kai kurie apžvalgininkai netgi įvertino tai kaip esantį beveik tylus kaip „Rolls Royce“ greičiu. Mokslinio testo nedariau, bet kaip BMW tai pasiekė, ypač su berėmiais langais, man nematau. Rezultatas yra stulbinantis.
Mėgstamiausias šeimos automobilis: pirmasis automobilis, kurį mano vaikams buvo liūdna pamatyti
Apie „BMW iX“ galima pasakyti daug daugiau, tačiau nuorodos, kuriomis pasidalinau aukščiau, apims visas detales. Įtariu, kad kai facelifted iX pasirodys 2025 m, turėsiu dar vieną galimybę į tai pasinerti. Galų gale, BMW iX gali būti ne tobulas, tačiau jis turi pakankamai savybių, kad užsitikrintų aukščiausią vietą mano automobilių sąraše. Žinoma, jūsų rida ir poreikiai gali skirtis, bet man tai pažymėjo visus tinkamus langelius. Tai taip pat pirmasis automobilis, kurį išvažiuojant mano vaikams buvo tikrai liūdna.