BMW elektromobilių asortimentas toliau plečiasi, siūlydamas įvairias parinktis, pritaikytas skirtingiems poreikiams ir pageidavimams. Tarp jų BMW iX1 (U11) ir BMW iX3 (G08) yra du modeliai, kurie sulaukė didelio dėmesio Europoje ir kitose rinkose už JAV ribų. Abu automobiliai įkūnija BMW įsipareigojimą elektrifikuoti, tačiau jie tinka skirtingiems elektromobilių rinkos segmentams. Šiame straipsnyje mes pasinersime į išsamų BMW iX1 ir iX3 palyginimą, sutelkdami dėmesį į jų dizainą, veikimą, diapazoną ir bendrą vertę.
Svarbu pažymėti, kad nors dabartinis iX3 yra pagamintas ant BMW lanksčios CLAR platformos, yra naujas BMW iX3 (kodinis pavadinimas NA5) planuojama pristatyti 2025 m. pabaigoje. Šis būsimas modelis bus sukurtas ant Neue Klasse platformos – specialios elektromobilių architektūros, kuri žada dar labiau padidinti našumą, efektyvumą ir dizaino lankstumą. Tačiau kol kas mūsų dėmesys lieka dabartiniams iX1 ir iX3.
Apžvalga: du elektriniai visureigiai, dvi skirtingos tapatybės
The BMW iX1 yra BMW pradinio lygio elektrinis visureigis, sukurtas remiantis nauja priekiniais ratais varoma X1 platforma (U11), ir yra sukurtas taip, kad pasiūlytų kompaktišką, miestui patogų variantą miesto gyventojams ir mažoms šeimoms. Kita vertus, BMW iX3 yra didesnis, aukščiausios kokybės pasiūlymas, pagrįstas CLAR (RWD) X3 platforma ir skirtas tiems, kurie nori daugiau erdvės ir šiek tiek prabangesnės patirties, neperšokdami į pilno dydžio iX ar iX5. Vienas iš pagrindinių šių dviejų modelių skirtumų yra tai, kad „iX1“ gali būti varomas galiniais arba visais ratais, o „iX3“ galią siunčia tik galiniams ratams.
Tačiau įgyvendinimas ir vairavimo dinamika skiriasi. iX3 rankenos su tipišku BMW balansu ir galinių ratų sukimu gali būti šiek tiek smagiau. iX1 yra jūsų tipiška priekinių ratų pavara su nedideliu pasukamumu, tačiau priekinių ratų sukibimas yra geras.
BMW iX1 eDrive20 ir BMW iX3 RWD
Kad šis palyginimas būtų šiek tiek teisingas, pasirinksime tas pačias pavaras. iX1 atveju tai yra eDrive20 modelis. Naujasis pradinio lygio iX1 modelis sukuria akimirksniu pasiekiamą maksimalų 250 Nm sukimo momentą, be didžiausios 204 AG galios. Kompaktiškas SAV nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 8,6 sekundės. Jo didžiausias greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 170 km/val.
BMW iX3 turi aiškų pranašumą dėl galingesnio elektros variklio ir didesnio akumuliatoriaus paketo. „iX3“ variklis išvysto iki 282 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą, todėl nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja vos per 6,8 sekundės. iX1, nors ir ne toks galingas, vis tiek pasižymi geromis savo klasėje, jo elektros variklis išvysto apie 282 arklio galias ir 295 Nm sukimo momentą, todėl 0–60 mylių per valandą greitis yra maždaug 6,2 sekundės.
Argumentų sumetimais taip pat pažvelkime į BMW iX1 xDrive30 specifikacijas. Dvigubi elektros varikliai sukuria 314 arklio galių ir 364 svarų pėdų (494 Nm) sukimo momentą, kurio pakanka, kad 4430 svarų (2010 kg) iX1 iki 60 mylių per valandą įsibėgėtų per 5,3 sekundės (nuo 0 iki 100 km/h per 5,6 sekundės). ).
Elektrinis diapazonas ir įkrovimas
Kalbant apie diapazoną, BMW iX3 taip pat turi pranašumą dėl didesnės akumuliatoriaus talpos. iX3 vienu įkrovimu pagal WLTP ciklą gali nuvažiuoti iki 286 mylių (460 km), todėl jis yra stiprus varžovas tiems, kuriems reikia ilgesnio važiavimo atstumo. Jo akumuliatoriaus talpa yra 74 kWh. iX1 su mažesne baterija (64,7 kWh) WLTP ciklu nuvažiuoja iki 272 mylių (438 km), o tai vis dar įspūdinga tokio dydžio transporto priemonei, tačiau ilgose kelionėse gali reikėti dažniau įkrauti. „iX1 xDrive30“ WLTP nuotolis yra 278 mylios (440 km).
BMW iX1 įkrovimo talpa
BMW iX1 palaiko maksimalią 135 kW greitojo įkrovimo nuolatinės srovės galią. Optimaliomis sąlygomis tai leidžia iX1 įkrauti nuo 10% iki 80% maždaug per 29 minutes. Įkraunant kintamąja srove namuose ar viešose stotyse, iX1 gali įkrauti iki 11 kW, naudojant standartinį trifazį įkroviklį, kuris paprastai trunka apie 6,5–7 valandas, kol visiškai įkraunama baterija.
BMW iX3 įkrovimo talpa
BMW iX3, kuris yra didesnis ir aukščiausios kokybės modelis, siūlo šiek tiek greitesnį nuolatinės srovės greitojo įkrovimo galimybes, kurių didžiausia galia yra 150 kW. Tai leidžia iX3 įkrauti nuo 10% iki 80% maždaug per 33 minutes. Tikėtina, kad taip yra dėl skirtingų įkrovimo kreivių. Naujausi elektriniai BMW modeliai pasižymi agresyvesne kreive, kuri šiek tiek greičiau užpildo akumuliatorių prieš nusmailėjantį. Kaip ir iX1, iX3 taip pat palaiko kintamosios srovės įkrovimą iki 11 kW, o pilnas įkrovimas trunka maždaug 7,5 valandos, kai naudojamas trifazis namų įkroviklis.
Dizainas ir interjero erdvė
Kalbant apie dizainą, BMW iX1 ir iX3 atspindi jų atitinkamas pozicijas rinkoje. iX1 yra kompaktiškas ir pasižymi šiuolaikišku, jaunatvišku dizainu, kuris atitinka pradinio lygio modelio vaidmenį. Jame yra patogus interjeras su daug vietos keleiviams ir bagažui, tačiau dėl mažesnių matmenų jis geriausiai tinka tiems, kurie teikia pirmenybę manevringumui ir patogumui, o ne erdvei.
Kita vertus, iX3 išsiskiria aukščiausios kokybės pojūčiu, jo dizainas yra glaudžiai suderintas su standartiniu BMW X3. Jis taip pat išsiskiria analogiškesniu interjeru su iDrive 7, daugybe fizinių mygtukų ir mažesniu ekranu, kurį vis dar dievina daugelis klientų. Žinoma, BMW iX3 siūlo daugiau erdvės viduje, todėl jis yra geresnis pasirinkimas šeimoms arba tiems, kurie dažnai veža daugiau keleivių ar krovinių. „iX3“ interjeras taip pat prabangesnis – kokybiškesnės medžiagos ir papildomos funkcijos, kurios padidina komfortą ir patogumą. BMW iX1 bagažinė yra 490 litrų su pakelta galine sėdyne. BMW iX3, būdama didesnė transporto priemonė, natūraliai siūlo daugiau vietos kroviniams. Įstačius galines sėdynes, jo talpa yra 510 litrų.
Kainodara
BMW iX1 eDrive20 Vokietijoje kainuoja nuo 48 400 EUR, o iX1 xDrive30 – nuo 55 500 EUR. BMW iX3, pozicionuojamas kaip aukščiausios kokybės elektrinis visureigis, kainuoja 687 300 eurų.
Išvada: kuris iš jų jums tinka?
Pasirinkimas tarp BMW iX1 ir BMW iX3 galiausiai priklauso nuo jūsų konkrečių poreikių ir pageidavimų. Jei ieškote kompaktiško, miestui patogaus elektrinio visureigio su judriu valdymu ir pakankamu atstumu kasdieniam vairavimui, iX1 yra puikus pasirinkimas. Jo visų varančiųjų ratų sistema taip pat yra naudingesnė, jei dažnai susiduriate su sniegu.
Tačiau jei jums reikia daugiau vietos, galios ir diapazono, BMW iX3 yra geresnis pasirinkimas. Jo RWD sistema užtikrina gerą našumą ir stabilumą, ypač vingiuotuose keliuose, o erdvesnis ir prabangesnis interjeras daro jį universalesniu.
Pirmą kartą paskelbė https://www.bmwblog.com