Anksčiau šią savaitę BMW Ispanija leido paslysti, kad visam pasauliui bus pagaminta tik 1700 M4 CS vienetų. Į pietvakarių Europoje esančią saulėtą šalį atvyksta vos 25 vienetai. Dabar sužinojome, kad prabangus prekės ženklas ketina į Japoniją atgabenti 40 automobilių. Jei paklausa viršys pasiūlą, bendrovė surengs loteriją, kad nustatytų, kam bus suteikta galimybė įsigyti specialųjį leidimą.
Pikčiausią visais ratais varomą M4 jau galima užsisakyti internetu. Savo susidomėjimą galite registruoti iki rugsėjo 17 d. 23:59 val. Jei užsiregistruos daugiau nei 40 žmonių, loterijos laimėtojai bus paskelbti kitą mėnesį. Po to pristatymai turėtų prasidėti lapkričio mėnesį.
„Competition Sport“ kainuoja 20 680 000 ¥, todėl pirkėjai išleis akį džiuginančius 144 400 USD pagal dabartinį valiutos kursą. Įprastas M4 Competition xDrive, kuriuo remiasi CS, kainuoja apie 42 000 USD mažiau. Verta paminėti, kad Tekančios saulės šalyje parduodamas M4 yra griežtai xDrive reikalas. Tai reiškia, kad jūs negalite nusipirkti sportinio kupė ne konkurencijos pavidalu, todėl šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė nėra.
Matydamas iki pusės pilną stiklą, BMW parduoda M3 Touring Japonijoje. To negalime pasakyti apie JAV, kur G81 yra uždraustas vaisius. Kartu su JK ir Australija Japonija iš tikrųjų buvo viena iš šalių, kurios įtikino aukštesniuosius Miuncheno atstovus patvirtinti M3 Touring su vairu dešinėje pusėje. M3 MT Final Edition neseniai buvo pristatytas kaip paskutinis M3 G80 su perjungimu.
Japonija gauna M2 G87 su mechanine pavarų dėže, todėl vis tiek galite irkluoti savo pavaras BMW M automobilyje. Tačiau Z4 sDrive20i ir Z4 M40i nepasiekiami su trijų pedalų sąranka, nes rodsteris veikia tik automatiškai.
Kadangi paminėjome M2 ir ilgo stogo M3, abu seks M4 CS pėdomis ir bus gydomi Competition Sport. Automobiliai bus pristatyti skirtingomis datomis 2025 m.
Šaltinis: BMW Japan