BMW nepraleidžia progos išpopuliarinti savo pirmąjį elektrinį M automobilį. Karštai lauktas našumo EV bus aukščiau dabartinių M Performance modelių, kuriuose nėra vidaus degimo variklio. Jis bus pagrįstas 3 serijos sedanu primenančiu i3 ir turėtų nusileisti maždaug 2027 m. Viduje žinomas kaip „ZA0“, visiškai elektrinis M3, matyt, „įveiks viską“.
Šis drąsus pareiškimas kilo ne kas kitas, o Frank van Meel, M Town meras. Kalbėdamas su Variklio tendencija žurnalo „galingiausio pasaulyje laiško“ generalinis direktorius entuziastingai kalbėjo apie pikantišką EV. Sužinojome, kad M3 be benzino „įveiks viską, ką kada nors matėte“. jau atmetė galimybę gauti iM3 žymėjimąteigiama, kad elektrinis sportinis sedanas turi keturkampius variklius MT.
Tačiau girdėjome, kad taip nebus. Na, bent jau ne iš karto. Manome, kad pradinė versija turės galinių ratų pavarą ir apie 700 arklio galių. BMW M teigė, kad turi technologiją, skirtą keturių variklių elektromobiliui, kurio galia viršija 1300 AG, tačiau mažai tikėtina, kad ji bus įdiegta iš karto pirmajame elektriniame M automobilyje. Kad ir kaip būtų, žinome, kad e-varikliai, įeinantys į elektrinį M3, yra kuriami viduje.
Atsižvelgiant į tai, kad an M5 CS jau įsibėgėja nuo 0 iki 62 mylių per valandą (100 km/h) per 3 sekundes, elektrinis M3 greičiausiai pasieks dviejų sekundžių diapazoną. Elektros varikliai, išgaunantys daug iš esmės momentinio sukimo momento, turėtų būti absoliuti raketa. Žiuri vis dar nenusprendžia, ar jis bus varomas galiniais, ar visais ratais. Anksčiau Frankas van Meelis pasakojo Ars Technica inžinieriai tiria abu variantus. Būtų prasminga, kad BMW imituotų dabartinę M3 seriją, siūlant RWD ir AWD konfigūracijas.
Tikimasi, kad „True M“ automobiliai su elektra turės dvigubus variklius RWD modeliams ir keturis variklius AWD transporto priemonėms. Tikėtina, kad netrukus po sedano pasirodys visureigis iX3, an i3 Touringir net iX4. Visa tai bus paremta Neue Klasse platforma, sukurta išskirtinai elektromobiliams. NK architektūros atsiradimas nereikš, kad BMW atsisakys išleisti elektromobilius, pagrįstus platformomis, kuriomis dalijasi su dujiniais automobiliais. Iki 2030 m. rinkoje turėtų pasirodyti CLAR pagrindu pagaminti iX5, iX6 ir iX7 elektriniai visureigiai.
Nors BMW yra pasiruošęs pristatyti elektrinį M3, girdėjome, kad bus dar viena benzinu varoma karta. Tikėtina, kad jis pasirodys rinkoje 2027 arba 2028 m „G84“ su eilute-šešetu.
Šaltinis: Variklio tendencija