Naujausioje Edmunds U-Drags, dviejų automobilių sunkiasvorių, dalyje BMW M4 konkursas ir Cadillac CT5-V Blackwing, susidūrė su labai lauktu tempimo lenktynėmis žemyn ir atgal. Šis unikalus lenktynių formatas, apjungiantis stovintį ketvirtį mylios, valdymo iššūkius ir riedėjimo startą, išbandė abi transporto priemones ir atskleidžia stipriąsias ir silpnąsias jų konstrukcijos ir veikimo puses.
Konkurentai: Europos tikslumas prieš Amerikos raumenis
BMW M4 konkursas, daugelio automobilių gamintojų etalonas, priešinosi Cadillac CT5-V BlackwingAmerikos raumenų karūnos brangakmenis. Abi transporto priemonės pasižymi įspūdingomis specifikacijomis, kurios pabrėžia jų, kaip didelio našumo mašinų, reputaciją. Žinoma, jie yra gana skirtingi: nuo variklio tipo iki svorio ir ypač galios bei sukimo momento.
BMW M4 konkursas:
- Variklis: 3,0 litrų eilėje su dviem turbokompresoriais-6
- Arklio galios: 503 AG
- Sukimo momentas: 479 lb-ft
- Transmisija: 8 greičių automatinė
- 0–60 mylių per valandą: 3,8 sekundės (RWD) / 3,4 sekundės (xDrive)
- Didžiausias greitis: 180 mylių per valandą (su M vairuotojo paketu)
- Svoris: 3 880 svarų (xDrive)
Cadillac CT5-V Blackwing:
- Variklis: 6,2 litro V8 su kompresoriumi
- Arklio galios: 668 AG
- Sukimo momentas: 659 lb-ft
- Pavara: galinių ratų pavara (RWD)
- Transmisija: 6 greičių mechaninė arba pasirenkama 10 greičių automatinė
- 0–60 mylių per valandą: 3,6 sekundės (automatinis)
- Didžiausias greitis: 200+ mylių per valandą
- Svoris: 4 123 svarai
Pirmosiose lenktynėse BMW M4 Competition startuoja geriau nei CT5-V ir tai padarė skirtumą, nepaisant to, kad jo galia ir sukimo momentas buvo mažesnės. Žinoma, Blackwing yra pora šimtų svarų sunkesnis. 2 lenktynės nelabai skiriasi. Net jei už vairo sėdi kitas vairuotojas, M4 konkursas vėl startuoja geriau. Panašiai jie sukasi aplink kūgius, tačiau atrodo, kad M4 rankinis perjungimas padarė skirtumą. 3 lenktynės duoda tą patį rezultatą: Blackwing pasirodė esąs daug greitesnis tiesia linija, kaip ir tikėjotės. Pažiūrėkime!