2025 m. M4 Coupe oficialiai išleistas, tačiau derintojai kol kas nenori atsisakyti iki LCI modelio. 3D Design dar kartą peržiūri savo G82 projektą su šiuo įspūdingu „Twilight Purple“ konstrukciju. Manome, kad jis atrodo agresyvesnis nei paties BMW M4 CS. Anglies dalys skirtos ne tik demonstravimui, nes jos padeda padidinti prispaudimo jėgą, kad kupė būtų prilipusi prie kelio.
Japonų derintuvas pavargo nuo originalių gamintojų ratų ir sumontavo kaltinį 20 colių komplektą su penkių stipinų dizainu. Šie lydiniai yra lengvesni už BMW montuojamus standartinius lydinius ir čia juos galima pamatyti kartu su Brembo stabdžiais. 3D dizainas taip pat dirbo su GReddy dėl antrinės rinkos duslintuvo, kad būtų galima atrakinti piktesnę išmetamųjų dujų natą.
Tai nebūtų pilnas derinimo projektas be kai kurių pakeitimų po gaubtu. Šio M4 konkurso S58 variklis buvo modifikuotas siekiant papildomos galios. Dviejų turbinų, šešių eilių variklis dabar sukuria 562 AG, tai yra dar 20 AG, palyginti su anksčiau minėtu CS. „Dyno“ eigos vaizde matyti, kad 3,0 litrų variklis sukuria net 770 Nm (568 lb-ft). Tai 120 Nm (89 lb-ft) padidėjimas, palyginti su Competition ir CS versijomis.
Iš ankstesnės kartos „iDrive“ galite suprasti, kad šis M4 yra senesnis automobilis. G82 gavo naujausią informacinę ir pramoginę įrangą su automobiliais, gaminamais nuo 2022 m. pavasario. Šių metų pradžioje pristatytas „Life Cycle Impulse“ padidino „xDrive“ versijos našumą. Dabar jis pasiekia 523 AG, o galiniais ratais varomų automobilių karys – 503 AG.
Anksčiau ar vėliau 3D dizainas greičiausiai pateks į naujausią M4. Sportinis kupė nedaug pasikeitė su LCI, tačiau jame yra keletas puikių naujų matricinių LED priekinių ir lazerinių galinių žibintų. 3,0 litrų variklis tarp derintojų buvo populiarus nuo pat 2019 m., kai pasirodė. BMW M pažadėjo išlaikyti šešių cilindrų galią bent iki dešimtmečio pabaigos, todėl S58 vis dar liko gyvybės.