Dar kovo mėnesį BMW Japan atsisveikino su M3 su mechanine pavarų dėže, suteikdama jam galutinį leidimą. Tekančios saulės šalyje dabar tai daroma su M8 serija. F91, F92 ir F93 po „The Final Edition“ sako „sayonara“. „Coupe“ yra tik keturi automobiliai, o kabrioletas ir „Gran Coupe“ – po du vienetus. Transporto priemonės jau pagamintos, o pardavus M8 nebebus vietoje.
M8 Coupe yra Alpių baltos arba juodos safyro spalvos, su 2 automobiliais kiekvienai spalvai. M8 kabrioletas ir M8 Gran Coupe taip pat gali būti su ta pačia apdaila, bet tik po vieną automobilį kiekvienam dažymui. Visų jų salone yra specialus „The Final Edition – 1 of 8“ ženklelis, nurodantis JDM-spec M8 išnykimą.
Visi aštuoni automobiliai dalijasi tais prašmatniais 20 colių ratais (813M stilius) su bronziniais auksiniais akcentais ir raudonais stabdžių suportais. Taip pat yra anglies pluošto išorinis paketas, todėl priekinių oro užuolaidų kreiptuvai, šoninių veidrodėlių gaubtai, galinis spoileris ir galinis difuzorius yra pagaminti iš lengvos medžiagos. Be to, dėl M vairuotojo paketo didžiausio greičio ribotuvas atlaisvintas iki 190 mylių per valandą (305 km/h). BMW Japan pristato šildomus porankius ir vairą, galinius tamsintus stiklus ir Bowers & Wilkins garso sistemą.
BMW Japan ima 27 488 888 ¥ (191 000 USD) už M8 kupė ir šiek tiek mažesnį ¥ 27 188 888 (189 000 USD) už keturių durų brolį. Kabrioletas yra brangiausias iš partijos – 27 988 888 ¥ (194 500 USD). Užsisakyti automobilius internetu galima iki spalio 8 d., 23.59 val. vietos laiku. Jei paklausa viršys pasiūlą, BMW surengs loteriją, kurioje išsiaiškins laimėtojus, kuriems bus leista pirkti automobilius. Pristatymas prasidės 2025 m. sausio mėn.
M8 tęsiasi už Japonijos ribų, bent jau kol kas. Miunchenui artimos ataskaitos teigia, kad F91, F92 ir F93 gamyba bus nutraukta maždaug po metų. Tikimasi, kad tada G15 8 serijos kupė pasitrauks. G14 Coupe ir G16 Gran Coupe gali išsilaikyti iki 2026 m. vidurio.
Šaltinis: BMW Japan