BMW Motorrad šiandien pristato visiškai naują 2025 m. BMW R 1300 GS Adventure, sukurtą taip, kad atitiktų įvairius nuotykių motociklininkų ir tolimųjų kelionių entuziastų poreikius. BMW teigia, kad šis naujausias GS šeimos papildymas skirtas įveikti ekstremalias vietoves ir suteikti neprilygstamų važiavimo įspūdžių.
Nauja galios ir našumo era
„R 1300 GS Adventure“ esmė – visiškai atnaujintas bokserio variklis, galintis pasigirti 1300 kub. cm tūrio, o perkonfigūruotas angos ir eigos santykis yra nuo 106,5 iki 73 mm. Ši nauja galia pasiekia įspūdingą 145 AG esant 7750 aps./min. ir 110 pėdų svarų. sukimo momento esant 6500 aps./min., todėl tai iki šiol galingiausias serijinės gamybos BMW bokserio variklis. Šis tvirtas variklis užtikrina sklandų ir efektyvų veikimą, išlaikydamas beveik tokias pačias degalų sąnaudas kaip ir pirmtakas, nepaisant padidėjusios galios ir sukimo momento.
Naujasis R 1300 GS Adventure turi šešių greičių transmisiją, integruotą į variklio korpusą, išdėstytą po varikliu, kad būtų kompaktiškesnė konstrukcija ir geresnis svorio paskirstymas. Dėl šios konfigūracijos, kartu su nauja veleno pavara ir galinės ašies stebule, motociklas yra lengvesnis ir labiau subalansuotas, pagerinantis valdymą ir judrumą.
Unikali BMW ShiftCam technologija optimizuoja įsiurbimo vožtuvo laiką ir eigą, užtikrindama efektyvų kuro degimą ir sklandų veikimą. Nerūdijančio plieno išmetimo sistema, sukurta mažam svoriui ir optimaliam išvesties galiai, papildo variklio galimybes.
Pažangus pakabos ir važiuoklės dizainas
R 1300 GS Adventure pristato naują plieno lakštinio metalo pagrindinį rėmą ir aliuminio galinį rėmą, užtikrinantį puikų standumą ir moduliškumą. EVO Telelever priekinio rato kreiptuvas ir EVO Paralever galinio rato kreiptuvas užtikrina išskirtinį vairavimo tikslumą ir važiavimo stabilumą, todėl tai yra idealus pasirinkimas tiek kelyje, tiek bekele.
Dviratis taip pat turi dinaminį pakabos reguliavimą (DSA), kuris dinamiškai reguliuoja amortizavimo ir spyruoklių dažnį pagal važiavimo sąlygas, užtikrindamas patogų ir stabilų važiavimą.
Pažangiausios elektroninės sistemos
Naujajame „GS Adventure“ įrengta daugybė elektroninių sistemų, užtikrinančių saugumą ir prieinamumą. Tai apima standartinius pilnos LED matricos priekinius žibintus, pasirenkamą Adaptive Headlight Pro ir pažangų važiavimo asistentą su aktyvia pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), priekinio susidūrimo įspėjimu (FCW) ir įspėjimo apie eismo juostą pasikeitimą. Pasirenkamas automatinis perjungimo asistentas (ASA) siūlo visiškai automatinį sankabos įjungimą ir rankinį arba automatinį pavarų perjungimą, sumažindamas motociklininko darbo krūvį ir pagerindamas važiavimo malonumą.
Patobulintas komfortas ir pritaikymas
2025 R 1300 GS Adventure gali pasigirti reguliuojama vairuotojo sėdyne ir patogesne keleivio sėdyne su sėdynės aukščio ir patogumo pasirinkimais. Modulinis dviračio dizainas leidžia pritaikyti įvairias vairo konfigūracijas, atramas kojoms ir bagažo sprendimus. Naujame aliuminio viršutiniame dėkle ir šoniniuose dėkluose yra integruotos magnetinės jungtys USB įkrovimui ir apšvietimui, suteikiančios praktiškas ir saugias laikymo galimybes.
Įvairūs važiavimo režimai ir saugos funkcijos
Vairuotojai gali rinktis iš keturių standartinių važiavimo režimų: lietaus, kelių, ekologinio ir enduro, o papildomus režimus galima įsigyti per Riding Modes Pro paketą. Dviratis taip pat aprūpintas standartine variklio pasipriešinimo sukimo momento kontrole ir paleidimo įkalnėje valdymo sistema, užtikrinančia stabilumą ir lengvą naudojimą įvairiomis važiavimo sąlygomis.
Drąsus naujas dizainas
R 1300 GS Adventure dizainas pabrėžia tvirtumą ir universalumą. Aliuminio degalų bakas, efektyvi apsauga nuo vėjo ir oro sąlygų bei novatoriški saugojimo sprendimai yra idealus pasirinkimas ilgoms kelionėms. Dviratį galima įsigyti kelių įspūdingų variantų, įskaitant pagrindinį „Racing Red“ modelį, elegantišką „Style Triple Black“, į visureigį orientuotą „Style GS Trophy“ ir išskirtinį „Option 719 Karakorum“.
Ryšys ir modernūs patogumai
Naujajame „GS Adventure“ yra 6,5 colio spalvotas TFT ekranas, suteikiantis telefono skambučių, muzikos ir navigacijos per BMW Motorrad Connected programėlę ryšio parinktis. Standartinis išmanusis pagalbos iškvietimas užtikrina greitą pagalbą kritinėse situacijose, o Service Assistant laiku praneša apie techninę priežiūrą.
Paleidimas rinkoje numatytas 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį. Kainos bus paskelbtos arčiau pradžios.