BMW yra vienas iš nedaugelio automobilių gamintojų, tikinčių, kad vandenilis turi ateitį. Tačiau, skirtingai nei „Toyota“ ir „Honda“, Vokietijos prabangus prekės ženklas neparduoda vandeniliu varomų automobilių. Bus priimtas sprendimas, ar išleisti serijinę transporto priemonę vėliau šiais metais. Jei jis bus patvirtintas, jis bus parduodamas iki 2030 m. Kol sprendžiama, ar statyti automobilį, ar ne, jis veikia Neue Klasse platformoje, kad būtų galima pritaikyti ir vandenilio technologijas.

Nors NK visų pirma skirtas akumuliatoriais varomoms elektra varomoms transporto priemonėms, visiškai nauja architektūra palaikys vandenilinius automobilius. BMW generalinis projektų vadovas vandenilio technologijos sakė Australijos leidiniui Automobilių pardavimas kad NK bus modulinė platforma, palaikanti ir akumuliatorių elementus, ir vandenilio bakus. Juergenas Guldneris sakė, kad sukurti šį kūrinį „būtų geriausia [solution]“, bet pripažino, kad mums, inžinieriams, reikia atlikti daug namų darbų, kad vandenilio bakai tilptų toje erdvėje.

Jis paminėjo, kad tiekėjai jau kuria cilindrinius vandenilio bakus, kurie užimtų tą pačią vietą kaip ir akumuliatoriaus blokas įprasto elektromobilio viduje. Idealiu atveju BMW galėtų gaminti akumuliatorinius ir vandenilinius elektromobilius toje pačioje surinkimo linijoje. Tai sumažintų gamybos sąnaudas ir pagerintų vandenilinių transporto priemonių verslo galimybes.

Guldneris kalbėjo apie tai, kaip šie automobiliai dalinsis daugybe techninės įrangos, kad sumažintų išlaidas. Be to, BMW siekia sutaupyti išlaidų „bet kur“, dirbdamas su visomis transporto priemonės dalimis. Tikslas yra galiausiai pasiekti kainų paritetą tarp EV ir lygiaverčio FCEV.

Nors „Neue Klasse“ turi didelį potencialą, pirmasis vandenilinis BMW greičiausiai bus pagrįstas CLAR. Bendrovė pasiūlė, kad tai bus didesnė transporto priemonė viršutiniame segmente, tačiau neatskleidė savo tapatybės. Jos naujausios pastangos šioje srityje apėmė mažiau nei 100 bandymų iX5 prototipai visame pasaulyje. Nors šie visureigiai yra varomi galiniais ratais, tikimasi, kad pirmajame serijinės gamybos BMW vandeniliniame automobilyje bus naudojama „xDrive“.

Šaltinis: Automobilių pardavimas