Jei nepastebėjote, naujasis BMW X3 turi supaprastintą asortimentą. Kalbame ne tik apie M40d pašalinimą iš asortimento. Galimos tik „xDrive“ versijos, todėl nusprendėme pasiteirauti BMW, ar sugrįš galiniai ratai. Pareiškime, skirta BMWBLOGASatstovas spaudai mums pasakė, kad „sDrive“ skoniai iš tiesų yra mirę.
Jei paleidžiate JAV konfigūratorių, jis vis tiek rodo seną X3 („G01“) ir jo bazinį modelį „sDrive30i“. Kitose rinkose BMW taip pat pardavė ankstesnės kartos modelį kaip sDrive20i ir sDrive18d. Dabar jų visų nebėra, o „G45“ bus siūlomas tik su xDrive. Kiti modeliai, kurie negrįš, bus visiškai elektriniai „iX3“ ir „X3 M“. Abu iš CLAR pereis į „Neue Klasse“, o pirmasis pasirodys 2025 m. antroje pusėje. Mažai tikėtina, kad pastarasis debiutuos anksčiau nei 2027 m.
Galiniais ratais varomas X3 mirė po kitų modelių, kurie vengė kadaise tradicinio BMW išdėstymo. 1 serija ir X1 jau daugelį metų siunčia galią priekiniams ratams. X2 ir 2 serijos „Active Tourer“ nuo pat pirmos dienos turėjo FWD sąranką. Nors keistas i3 turėjo RWD sąranką, jo pakeitimas gali ir nebūti. The gandai i1 elektrinis miesto automobilis gali būti pritaikytas priekyje montuojamas variklis, kai jis bus pristatytas vėliau šį dešimtmetį.
Pranešama, kad kitur Z4 ir 8 serijos nebebus tiesioginių pakeitimų. Tai reikštų, kad po poros metų BMW liks be keturių RWD automobilių. Atsiradus naujajai elektromobilių bangai, kurią atneša Neue Klasse, Vokietijos prekės ženklas greičiausiai sutelks dėmesį į RWD ir AWD. Taip pat planuojama daugiau CLAR pagrįstų elektrinių transporto priemonių. Tikėtis pamatyti an iX5iX6 ir iX7 vėliau šį dešimtmetį, greičiausiai su xDrive.
Iki dešimtmečio pabaigos BMW grupė mano, kad metiniai pardavimai bus tolygiai paskirstyti tarp ICE ir EV automobilių. Tai būtų didelis pokytis, palyginti su 2023 m., kai tik 14,7 % transporto priemonių neturėjo vidaus degimo variklio.