The M40d mirtis visgi nepasako šešių cilindrų X3 dyzelino pabaigos. Nors alyvos degiklio M Performance modelio nebėra, prabangus krosoveris 2025 m. gaus didesnį dyzelinį variklį. Keturių cilindrų 20d xDrive kitą vasarą papildys šešių eilių dyzelinis variklis. Jis dar neturi pavadinimo, bet būtų prasminga dar kartą jį pavadinti xDrive30d. Gerai pagalvojus, BMW atnaujino savo nomenklatūrą atlikdamas perjungimą, todėl greičiausiai tai bus 30d xDrive.

Kaip ir visi kiti keturių ir šešių cilindrų varikliai, aukščiausios klasės X3 dyzelinis variklis turės AWD ir aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. BMW nesigilina į jokias kitas detales, tačiau logika rodo, kad „B57“ bus sumontuotas po gaubtu. Ankstesnės kartos modelyje 3,0 litrų darbinio tūrio agregatas išvystė 282 arklio galias ir didelį 650 Nm (480 lb-ft) sukimo momentą.

Kalbant apie tai, kiek jis kainuos, šešių cilindrų X3 dyzelinis variklis tikrai bus pranašesnis už savo keturių puodų brolį. Pastaroji Vokietijoje prasideda nuo 67 730 eurų. Stipresnis dyzelinas bus surenkamas Spartanburge, Pietų Karolinoje, JAV, kartu su kitais tradiciškai varomais modeliais. The įkraunamas hibridinis X3 30e xDrive bus pastatytas tik Rosslyn mieste, Pietų Afrikoje.

„X3 30d xDrive“ ar bet koks jo pavadinimas dažniausiai bus Europos reikalas. Šiek tiek stebina tai, kad BMW net pasivargina šešių cilindrų dyzelinį variklį įdėti į ketvirtos kartos X3. Iki 2024 m. gegužės mėn. dyzeliniai varikliai užėmė tik 12,9 % naujų automobilių registravimo Europoje rinkos. Tai pagal ką tik paskelbtus skaičius Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA). 12,1 % elektromobiliai buvo beveik tokie pat populiarūs.

Prieš pasirodant šešių cilindrų dyzeliniam varikliui X3, kiti Europoje ir Šiaurės Amerikoje bus parduodami paskutinį 2024 m. ketvirtį. Likusiam pasauliui „G45“ įsigys nuo 2025 m. sausio mėn. Su naujausia karta BMW turi saulėlydžio versijas su galiniais ratais. Sumažėjus RWD, X3 brangesnis nei anksčiau, nes sDrive variantai buvo išdėstyti žemiausioje diapazono dalyje.

Šaltinis: BMW