Pirmajam įkraunamam hibridui M nereikia ypatingos išorės apdailos, kad patrauktų dėmesį. Nepaisant to, BMW savo galingiausioms serijinėms transporto priemonėms suteikė raudoną XM etiketės akcentą. Tai dar labiau traukia akį dėl matinių dažų iš Individual katalogo. Kodiniu pavadinimu W93, dėl Frozen Brilliant White Metallic spalvos elektrifikuotas visureigis išsiskiria dar labiau.

Anksčiau žinoma kaip „Label Red“, karštesnė BMW M modelio versija sužavėjo Miuncheno „Welt“. Šis „visi akys ant manęs“ XM turi 23 colių ratus – didžiausius kada nors sumontuotus gamykloje. Stipriai tamsinti priekiniai ir galiniai žibintai bei blizgūs juodi korpuso akcentai kontrastuoja su brangiu dažymu. Beje, G09 yra daugiau nei 50 atskirų spalvų.

Šis XM ženklas Vokietijoje kainuoja apie 211 000 EUR, todėl tai vienas brangiausių BMW, kurį galima nusipirkti už pinigus. Visai pakrautas dviejų atspalvių i7 M70 yra čia pat. Prieštaringai vertinamas dizainas ir pernelyg didelė kaina daro jį sunkiai parduodamu. Tai tikrai atrodo taip pat įspūdingai, kaip ir prieš trejus metus, kai BMW pristatė Concept XM.

Negirdėjome jokių pranešimų apie galimą poliarizuojančio visureigio gyvavimo ciklo impulsą. Net jei tai planuojama, mažai tikėtina, kad LCI „sutvarkys“ dizainą. Yra ribos, kiek automobilių gamintojas gali pakeisti atnaujinęs vidutinį gyvenimą. Mes žinome, kad bazinis XM greičiausiai bus atsisakytas kitą vasarą, o Jungtinėse Valstijose liks tik etiketė. Kitur šešių cilindrų 50e tikimasi ir toliau.

Žvelgiant į ateitį, sprendimas dėl XM ateities vis dar laukiamas. Tačiau vis labiau tikėtina, kad antroji karta neuždegs žalios šviesos. Anot BMW informacijos, manoma, kad G09 bus gaminamas iki 2027 m. pabaigos. Net jei jis išnyks, didelė jo dalis bus naudojama kituose modeliuose. Naujasis M5 sedanas ir universalas naudoja tą pačią dviejų turbinų 4,4 litro V8 įkraunamą hibridinę sąranką.

Šaltinis: paul_m8 / YouTube