BMW dažnai kilo prieštaravimų, kilusių nuo 1939 m. 328 Roadster. Nuo stačiakampių galinių žibintų iki liepsnos kontūrų paviršių Apyrankės užpakaliso visai neseniai per didelės inkstų grotelės, BMW dažnai sulaukia kritikos. Puristai internete dažnai išreiškia tvirtą nuomonę, kai dizaino pakeitimas nukrypsta nuo tradicijos arba pažeidžia jų lūkesčius. Be to, socialinių tinklų augimas dar labiau palengvino grįžtamojo ryšio teikimą. Naujausias modelis, susidūręs su didelėmis negandomis, yra BMW XM.
Kas yra XM ir kam jis skirtas?
Jei reikėtų apibūdinti jo egzistavimą, „keista“, „keista“ ir „įkyriai atrodanti“ gali būti tinkama. Be to, kai kurie gali ginčytis, kad XM atsako į klausimą, kurio niekas neuždavė. Arba tai galėtų būti laikomas dar vienu BMW radikalių pasitraukimų pavyzdžiu, kuris laikui bėgant buvo gerai įvertintas. Žinoma, laikas parodys, bet kol kas XM tikrai susuks galvą, kad ir kur bekeliautų.
Tai dar labiau akivaizdu, kai savininkas pasirenka vieną iš penkiasdešimt „BMW Individual“ spalvų pasiūlyta XM. Tai atveda mus prie šios konkrečios konstrukcijos. Chrisas Marino, generalinis direktorius Spokane BMW, nuolat naudojasi BMW ypatingų spalvų pasiūla. Bėgant metams dokumentavome unikalias Marino konstrukcijas, kurios dažnai pasižymi spalvomis, kurios paprastai laikomos netradicinėmis konkretiems BMW modeliams, pvz., „Speed Yellow“ 7 serijoje.
Šis „Signal Green“ BMW XM nėra išimtis. Marino mano, kad XM galėtų būti šiuolaikinis E9 Batmobile, E36 M3 Lightweight ir, kiek mažesniu mastu, Z3 M Coupe – automobiliai, iš pradžių kritikuojami dėl kainų ir stiliaus, bet dabar gerbiami entuziastų. Šiomis nuotraukomis Marino ir jo atstovybė siekia pabrėžti, kad kai kuriems klientams būtų tinkamas būdas išreikšti individualumą pasitelkiant savotiškus automobilius ir netradicines spalvas. Ryškią žalią išorę papildo auksiniai XM logotipo akcentai ir visiškai juodas vidus, kuris švelnina drąsų dažymą. „Signal Green“ taip pat puikiai dera su užtemdytais akcentais priekyje ir gale, sklandžiai dera su kvadratinėmis ir agresyviomis XM formomis.
Pirmasis PHEV BMW M automobilis
Žinoma, XM istorija prasideda kažkur kitur. Tai pirmasis BMW M elektrifikuotas automobilis, kuriame pristatoma naujajame G90 M5 įkraunama hibridinė pavara. BMW XM Label turi sudėtingą jėgos pavarą, todėl tai yra iki šiol galingiausias BMW M modelis. Jame sujungiamas 4,4 litro V8 variklis su dviem turbokompresoriais ir elektrinis variklis, kurio bendra sistemos galia yra 748 arklio galios ir 1000 Nm (737 lb-ft) sukimo momentas. Ši įkraunama hibridinė sąranka leidžia „XM Label“ įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 3,8 sekundės, o didžiausias greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/h, kurį galima padidinti iki 290 km/h su pasirenkamu „M Driver's“ Paketas. Elektros variklis maitinamas ličio jonų akumuliatoriumi, kurio naudingoji energija yra 25,7 kWh, o naudojant vien elektros energiją galima nuvažiuoti iki 30 mylių.
2024 m. BMW XM etiketė Jungtinėse Valstijose kainuoja nuo 185 995 USD, o tai yra 26 000 USD priemoka, palyginti su standartiniu BMW XM. Ir jei išleisite tiek pinigų naujam automobiliui, taip pat galite pasinaudoti unikaliomis BMW Individual programos spalvomis. Kol kas atidžiau pažvelkime į šį BMW XM su Signal Green.
Pirmą kartą paskelbė https://www.bmwblog.com