BMW ruošiasi pristatyti naujos kartos X5, kodiniu pavadinimu G652027 m. kartu su baziniu modeliu BMW M skyrius išleis didelio našumo variantą – ketvirtos kartos X5 M, kodiniu pavadinimu G95. Abu modeliai bus gaminami Spartanburgo gamykloje Pietų Karolinoje. Nors informacijos apie G65 ir G95 tebėra mažai, ankstyvųjų šnipų šūvių rodo stiprią Neue Klasse dizaino kalbos įtaką. Pasak pardavėjo, kuris neseniai peržiūrėjo G65 X5, naujos kartos modeliai turi X formos dienos žibintus ir plonus, pailgus galinius žibintus, kurie suteikia automobiliui sportišką, aukščiausios kokybės išvaizdą. Naujausios šnipų nuotraukos taip pat atskleidžia aukštesnes, platesnes ir plonesnes groteles, kurių valstybinis numeris yra žemiau buferio, panašiai kaip naujas X3. Apskritai G65 ir G95 X5 M modeliai bus ilgesni, sunkesni ir sėdės žemiau nei jų pirmtakai. Šaltiniai, kurie matė galutinį X5 M dizainą, apibūdina jį kaip „niekšišką išvaizdą“.
Viduje BMW X5 G65 ir X5 M G95 bus pritaikyti dizaino elementai iš Neue Klasse modelių, įskaitant naują centrinį ekraną, įkvėptą Neue Klasse Vision X koncepcija ir a Panoraminis ekranas. Šnipų nuotraukose matyti vairas plokščiu viršumi ir apačia. Interjere bus įdiegta naujausia BMW operacinė sistema, greičiausiai vadinama „iDrive X“ arba „iDrive 10“, su mažiau fizinių mygtukų. Taip pat kalbama apie pasirenkamą ekraną bendrakeleiviui iš anksto.
Kalbant apie jėgos agregatą, BMW šiuo metu pasilieka S68 V8 variklis M automobiliams. Šis variklis buvo įgyvendintas ir kaip atskiras jėgos agregatas, ir kartu su elektros varikliu, kaip matyti XM ir naujajame M5. Belieka išsiaiškinti, kokiai konfigūracijai BMW teiks pirmenybę G95 X5 M. Nors BMW dažnai kompensuoja naujų pavarų dėžių išlaidas, naudodamas jas keliuose modeliuose, įkraunama hibridinė pavara gali pridėti nepageidaujamo svorio ir taip didelei transporto priemonei. Dabartinis BMW X5 M Competition išvysto 617 arklio galių, tačiau S68 variklis pats nesunkiai galėtų peržengti 650 AG ribą. Skirtingai nei naujos kartos BMW X3 ir jo pirmasis iX3M modelis, G95 X5 M karta nebus visiškai elektrinis.
Tikimasi, kad naujojo G95 BMW X5 M gamyba tęsis iki 2033 m. Tačiau gamybos planavimas tampa vis sudėtingesnis, modelių ciklai kinta priklausomai nuo rinkos poreikių. Tačiau vienas dalykas yra tikras: BMW dar nėra pasirengęs atsisakyti ICE našumo automobilių.