Automobilių gamintojai, siūlantys mikrotransakciją, pastaruoju metu susiduria su daugybe prieštaravimų, kurių taikiklyje atsidūrė būtent BMW. Spaudimas šiek tiek atslūgo, kai jie nutraukė prenumeratą, susietą su šildomomis sėdynėmis, tačiau interneto įniršio mašina sugrįžo atkeršyti. Matyt, BMW Slovenija skelbė skelbimus, siūlančius Adaptive M Suspension vos už 30 eurų per mėnesį, o tai, matyt, buvo naujiena tam tikrai Reddit bendruomenei. Žinoma, problema ta, kad tai reiškia visi transporto priemonės pristatomos su prisitaikančiu amortizatorių rinkiniu, kurį tiesiog reikia „įjungti“. Žinoma, už mažą mėnesinį mokestį.
Pranešama, kad BMW atstovas patvirtino, kad adaptyvioji M pakaba yra galima įsigyti „ConnectedDrive“ parduotuvėje, o greiti tyrimai patvirtina, kad adaptyvioji pakaba kaip „ConnectedDrive“ parduotuvės parinktis buvo prieinama mažiausiai nuo 2020 m. Tiesą sakant, tų pačių metų vasario mėnesio BMW pranešime spaudai teigiama, kad „Tolimosios šviesos asistentas, aktyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema ACC) vairuotojo pagalbos sistema su „Stop & Go“ funkcija, BMW vairuotojo įrašymo įrenginys, „BMW IconicSounds Sport“ ir „Adaptive M Suspension“… Taigi, yra daugiau iš kur tai kilo.
Nėra prenumeratos JAV rinkai
Žinoma, minėtame pranešime spaudai taip pat yra tvarkingas atsisakymas, kuriame teigiama, kad skirtingose rinkose bus pateikiami skirtingi pasiūlymai. Nors kai kurios rinkos, pavyzdžiui, JAV, gali tiesiog nusipirkti opcioną iškart po to, kitos turi prenumeratos modelį. Didžiausias ginčas dėl šio modelio yra tai, kad jūs mokate papildomai už dalykus, kuriuos jūsų transporto priemonėje jau sumontuota. Kaip ir šildomose sėdynėse, yra vertės atjungimas. Šiuo metu nereikia jokio prenumeratos plano, kad galėtumėte mėgautis „Adaptive M Suspension“ JAV.
Vis daugiau prekių ženklų linksta į metodą, kurį šiek tiek pradėjo Tesla. Tai reiškia, kad visi automobiliai yra pagaminti vienodai, o vairuotojai gali pasirinkti papildomas funkcijas ir technologijas per visą savo nuosavybę. Pagrįsti ginčai paprastai susiję su tuo, kaip antrojo, trečiojo, ketvirto ir tt savininkai galės pasinaudoti šiomis funkcijomis ir apskritai ciniška „nikelio ir pritemdymo“ atmosfera.
Taigi, jei svarstote apie BMW, siūlantį adaptyviąją M pakabą, gal gerai pagalvokite prieš pradėdami ją įsigyti. Galų gale, bent jau JAV, BMW leis jums jį išbandyti prieš perkant.
Šaltinis: Motor1