„BMW M4 Competition“ ir „i5 M60“ jokiu būdu nekonkuruoja. Pirmasis yra kupė su šešių eilių dujiniu varikliu, o antrasis yra didelis sedanas su dviem varikliais. M4 galia ir sukimo momentas yra mažesnis, tačiau jis tai kompensuoja, nes yra žymiai lengvesnis. „XDrive“ neturėjimas yra pagrindinis benzininio automobilio trūkumas, todėl jis turėtų pralaimėti „drago“ lenktynes, tiesa?
Na, ne visai. Edmundas surengė vieną iš savo U-Drag Race kovų, supriešindamas M4 su i5 M60. Abiejose drag lenktynėse jie buvo gana artimi, tačiau, kaip paprastai būna su elektromobiliais, nulinės emisijos 5 serijos sedanas pritrūko važiuojant didesniu greičiu. M4 vis dar įsibėgėjo artėjant mūšio pabaigai. Jis laimėjo abi lenktynes, parodydamas, kad ICE vis dar yra stiprus.
Turėjo Edmundas naudojo visų varančiųjų ratų versiją, atotrūkis tarp jų galėjo būti didesnis. Tai ypač aktualu, jei M4 xDrive būtų buvęs 2025MY automobilių, nes jie turi daugiau 20 arklio galių, palyginti su iki LCI modeliu. Nepaisant to, ši „senoji“ G82 buvo absoliuti raketa. Jis įsibėgėjo nuo 0 iki 60 mylių per 3,6 sekundės, todėl yra dešimtadaliu sekundės greitesnis nei i5 M60 xDrive.
Kalbant apie ketvirtį mylios, M4 užtruko 11,5 sekundės, o spąstų greitis buvo 124,4 mylios per valandą (200 km/h). Elektriniam liuksobaržui reikėjo papildomos 0,1 s ir jis buvo 0,4 mylios per valandą lėtesnis. Tai buvo dar viena dujinio automobilio pergalė posūkių teste, kai vietoj 1,08 Gs ištraukė 1,24 Gs.
Geriausiu iš dviejų važiavimų M4 U-Drag lenktynes įveikė per 34,5 sekundės ir finišo liniją kirto 133,3 mylios per valandą (214,5 km/h) greičiu. i5 M60 turėjo tenkintis antroje vietoje su 34,8 sekundės ir daug mažesniu spąstų greičiu – 124,6 mylios per valandą (200,5 km/h).
Turėkime omenyje, kad BMW dabar turi dar greitesnį M4. Riboto eksploatavimo CS specialaus leidimo lizdai virš Competition xDrive padidina galią ir sumažina svorį.
Šaltinis: Edmunds Cars / YouTube