Naujausias M5 jau čia, kuris pradeda naujausią nesenstančios konkurencijos iteraciją: 5 serijos BMW vs Mercedes-Benz E klasė. Dar nežinome, ką „Mercedes-Benz“ paruošė naujajam E63 sedanui ir kelionei, bet žinome, kad jie egzistuos. Jau turime AMG E53, kuris leis suprasti, kaip atrodys naujasis V8 varomas variantas (tikiuosi). Štai kaip jis lyginamas su G90 M5 ir atminkite, kad tai yra tik dizaino palyginimas, o ne specifikacijos ir našumas.
Eksterjero dizainas
Atsižvelgdami į E53, tikimės, kad E63 bus daug „tradicinės“ išvaizdos nei G90 M5. Tačiau tikimės panašumų: pavyzdžiui, apšviestos grotelės ir juodos plastikinės apdailos detalė tarp dviejų įvadų apatinėje priekinio prijuostės dalyje. Kiekvienas iš jų gali pasigirti unikaliais apšvietimo ženklais, specifiniu veidrodžių dizainu, dažytais stabdžiais ir unikaliais ratais. Pažymėtina, kad G90 M5 neturi prekių ženklų šoninių angų, o AMG E53 vis dar turi.
Jie taip pat turi panašumų gale, pavyzdžiui, keturkampiai išmetimo vamzdžiai ir unikalūs apšvietimo ženklai. Bagažinės dangčio spoileris ir juodas difuzorius yra panašūs, nors M5 neabejotinai turi modernesnį požiūrį į dviejų dalių difuzorių. Manome, kad AMG E klasės dizainas paprastai yra „saugesnis“ – jis mažai keičiasi, palyginti su savo pirmtakais. G90 M5 tikrai atrodo šiek tiek futuristiškesnis. Žinoma, E63 gali atlikti keletą svarbių pakeitimų, bet turėsime palaukti ir pamatyti.
Interjero dizainas
Kaip ir G90 M5, AMG E klasė siūlo gausų aplinkos apšvietimą ir kvadratinį vairą. Taip pat yra daug daugiau ekrano, be to, jis integruotas šiek tiek sklandžiau – į prietaisų skydelį, o ne ant jo. E53 – techniškai „AMG-lite“ – siūlo net gerai sutvirtintas sportines sėdynes, kurios beveik atrodo pasiskolintos iš F80 M3.
G90 M5 siūlo keletą tvarkingų interjero gudrybių, kurių, žinoma, nedaro AMG E klasė. Natūralios sąveikos juosta yra išskirtinė M modeliui, kaip ir M1 ir M2 mygtukai, esantys šalia vairo. M5 taip pat siūlo daugiau apmušalų spalvų ir variantų, nors tai taip pat gali pasikeisti E63.
Apskritai G90 M5 ir AMG E klasės salonai yra gana panašūs. Abiejuose yra daug erdvės, sumažintas mygtukas ir nepaprastas pavarų perjungimas. Jie vienodai subalansuoja prabangą ir našumą. G90 tikrai siūlo šiek tiek daugiau automobilių sporto teatro, palyginti su AMG-lite E53 – turėsime palaukti ir pamatyti, ką atneš E63.
Spektaklis
G90 M5 turi įtikinamą hibridinę jėgos agregatą, generuojančią 727 arklio galias ir 737 svarų pėdų sukimo momentą (534 kW/1000 Nm). Neturime naujojo E63 galios ar variklio specifikacijų, tačiau E53 jau yra artimas konkurentas. Nors po gaubtu nėra V8 su dvigubu turbokompresoriumi, 3,0 litrų šešių variklis turi pakankamai galios kartu su hibridiniais komponentais: 750 Nm ir 430 kW arba apytiksliai 576 arklio galių ir 553 svarų pėdų sukimo momentą.
Tačiau E63 – versija su V8 varikliu ir tikras M5 konkurentas – greičiausiai pagamins dar daugiau galios. Tiesą sakant, tikriausiai pamatysime kokį nors AMG S63 E Performance jėgos agregato variantą. Šioje transporto priemonėje hibridizuojasi 4,0 l V8 ir išvysto 791 AG bei 1055 svarų pėdų sukimo momentą. Panaši sistema varo GT 63 SE Performance, pagamindama 805 arklio galias ir 1047 sukimo momentus. Prieš atlikdami tikrą palyginimą, turėsime palaukti ir pamatyti, kiek galios pasieks E63, tačiau jis tikrai bus arti dviejų super sedanų.
Technologijos
Abu automobiliai pasižymi panašiomis technologijomis. Abu jie naudoja naujausią programinę įrangą, kurią galima įsigyti iš atitinkamų OĮG. Jie dalijasi 5G suderinamumu, programų integravimu, išsaugomais ir konfigūruojamais vairuotojų profiliais ir daugybe įkrovimo bei išankstinio kondicionavimo parinkčių. Tik AMG siūlo keleivio pusės ekraną, o M5 siūlo šiek tiek didesnį centrinį ekraną (14,9 colio, palyginti su Benz 14,4). M5 taip pat siūlo standartinį priekinį ekraną, žaidimus per „AirConsole“ ir daugybę sekimo bei našumo duomenų stebėjimo priemonių ir režimų, kurių AMG negali liesti.
AMG E-klasė ir G90 M5 išsikėlė tą pačią misiją. Ir, nepaisant to, kad yra kilusios iš konkuruojančių įmonių ir siūlo tam tikrų estetinių skirtumų, jie yra nepaprastai panašūs. Dar agresyvesnė AMG suderinta E klasė bus bauginantis G90 M5 varžovas. Ir mes tikrai to laukiame. Kurią rinktumėtės jūs?