Naujasis 1 serijos BMW (F70) susuka galvą su nauju ir neįprastu dizainu, o šiandien ir su išskirtine spalva. Naujausiose nuotraukose iš Čekijos demonstruojamas naujasis BMW 120 modelis, padengtas akį traukiančia Thundernight Metallic spalva, kurios spalva anksčiau buvo skirta 2 serijai ir M240i Coupe. Šis ryškus atspalvis, derinamas su naujais F70 dizaino elementais, suteikia 1 serijai drąsesnės įprastos nuobodžios baltos, juodos ar sidabrinės spalvos.
Naujas dizainas, bet vis tiek FWD
Nepaisant kai kurių techninių pagrindų su savo pirmtaku F40, 1 serijos BMW F70 karta yra visiškai kitoks žvėris. Priekinis ir galinis dizainas buvo kapitališkai suremontuotas, o apatinės grotelės dabar žymiai plokštesnės ir mažesnės, taip pat suporuotos su plonesniais priekiniais žibintais, suteikiančiais automobiliui ryškesnį ir agresyvesnį vaizdą kelyje. Nauji dieniniai žibintai dar labiau sustiprina šią šiuolaikišką išvaizdą.
Viena išskirtinė detalė – unikalus inksto grotelių vidaus apdaila. Pirmą kartą BMW sujungė vertikalius ir įstrižus statramsčius, sukurdamas dinamiškesnį vizualinį efektą. Galinėje dalyje pakeisti galiniai žibintai ir naujas prijuostės stilius prisideda prie bendros atnaujintos estetikos, taip pat primena naująjį BMW X2.
Nors šioje konkrečioje 1 serijoje nėra kai kurių aukščiausios kokybės variantų, pvz., Iconic Glow inkstų grotelių ar kontrastingos juodos spalvos, ji vis tiek sugeba išsiskirti, daugiausia dėl Thundernight Metallic dažų ir stilingo 18 colių Y formos stipino. 974 Bicolor lengvo lydinio ratlankiai. Tai yra didžiausi galimi 1 serijos modelių ratai be M paketo, papildantys drąsią automobilio poziciją.
Naujųjų širdis 120
Atsižvelgiant į šiuolaikines efektyvumo tendencijas, naujasis BMW 120 dabar turi 1,5 litro trijų cilindrų variklį su turbokompresoriumi iš B38 šeimos. Nepaisant mažesnio variklio, galia išlieka konkurencinga. Naudojant 48 voltų lengvą hibridinę sistemą, naujasis BMW 120 išvysto 170 arklio galių ir 280 niutonmetrų sukimo momentą, o tai beveik atitinka ankstesnio 120i keturių cilindrų variklio našumą. Tai leidžia 0–100 km/h greičiu įsibėgėti per 7,8 sekundės, o didžiausią greitį – 140 mylių per valandą (226 km/h).
Kabinos viduje: tvarus interjeras
2025 1 serijos salonas be odos yra standartinis, o standartinės sėdynės aptrauktos „Arktur“ audiniu. Pasirenkamos sportinės sėdynės yra padengtos Econeer audinio apmušalais. Šio konkretaus 120 pasiūlymų interjeras pagamintas iš Veganza medžiagos iš Oyster. Ši veganiškos odos alternatyva pirkėjams siūlo šiuolaikišką, ekologišką pasirinkimą.
Šį rudenį bus papildyti du dujiniai varikliai, kurių pavadinimuose taip pat nebus raidės „i“. Nepriklausomai nuo jėgos agregato, naujoji 1 serija siūloma išskirtinai su septynių greičių, dviejų sankabų automatine pavarų dėže. „Steptronic“ pavarų perjungimo mentelės sumontuotos už vairo ir kainuoja papildomai. Visi variantai variklio galią nukreipia į priekinius ratus, išskyrus M135 xDrive.
(Nuotraukos: BMW Čekija)