BMW jau maždaug trejus metus siūlo individualius 1 serijos dažymo variantus. Jums bus malonu išgirsti, kad perėjimas nuo F40 prie F70 to nepakeičia. Kompaktiškas penkerių durų hečbekas gali būti užsakytas puošniomis spalvomis, net ir šio žemo 120. Tai pagrindinė trijų cilindrų versija su M Sport paketu, padengtu Frozen Portimao Blue.
Ši matinė Individual spalva namuose Vokietijoje kainuoja 2 250 EUR ir dėl to 1er tikrai labiau traukia akį. Kadangi tai nėra karštas M135, jo grotelių dizainas yra neįprastas, kokį neseniai matėme naujajame X3, ne M Performance. Naudodami brangesnį M Sport Package Pro galite visiškai užtemdyti neįprastas groteles.
120, kurį turėjome privilegija fotografuoti, turėjo 18 colių ratus, bet BMW pasirinktinai siūlo 19 colių komplektą. Gyvename įdomioje laiko juostoje, kurioje galite nusipirkti 1 seriją su 1,5 litro varikliu, dideliais ratais ir matiniu dažymu. Tai, kad jis taip pat varomas priekiniais ratais, jau nebestebina. Primename, kad F70, deja, prarado mechaninę pavarų dėžę, kurią turėjo jo pirmtakas.
Visi 1er modeliai turi mažą septynių greičių dvigubos sankabos automatinės pavarų dėžės jungiklį. Neieškokite „iDrive“ valdiklio, nes jo taip pat nebėra. Nors išorė sukuria gyvenimo ciklo impulso įspūdį ankstesniam modeliui su X2 tipo galiniais žibintais, salonas yra visiškai naujas. Tai naujausias BMW, kuriam būdingas minimalizmas, atsikratęs daugumos fizinių valdiklių.
Kitas turėtų būti naujasis 2 serijos Gran Coupe (F74), kuris oficialiai pasirodys šį rudenį. Vėlgi, BMW pradinio lygio automobilis Jungtinėse Valstijose iš esmės bus 1 serijos sedanas. Kinijoje iš tikrųjų buvo taip pavadintas automobilis, tačiau jis buvo nutrauktas. Vietoje jo nuo 2025 m. bus ilgos bazės 2 serijos „Gran Coupe“ (F78).