Kai automobilių gamintojas išmeta skelbimą, kuriame lygina savo automobilį su konkuruojančios prekės ženklo produktu, žinote, kas laimės. Nepaisant nuspėjamo rezultato kiekvieną kartą, žmonės vis tiek žiūri šias reklamas. Štai kodėl automobilių kompanijos neatsisako tokio tipo reklamos. Pavyzdžiui, naujausios „Kia“ rinkodaros pastangos yra surengti „drag“ lenktynes ​​ir valdymo testą tarp K5 ir 5 serijos BMW.

Žinau, ką tikriausiai dabar galvojate – kas renkasi „Kia“ su BMW? Nepaisant to, Pietų Korėjos prekės ženklas pabrėžia, kad K5 GT yra dešimtadaliu sekundės greitesnis iki 60 mylių per valandą. „Kia“ šį darbą atlieka per 5,4 sekundės, o BMW – per 5,5 sekundės. Ši netikėta dvikova tęsėsi posūkių atlikimo testu. Spėkit ką? „Kia“ taip pat laimėjo. Jis ištraukė 0,93 Gs, palyginti su BMW 0,90 Gs.

Ne todėl, kad bandome rasti kokių nors pasiteisinimų 530i, bet 5 serija tikrai nekonkuruoja su K5 GT. „G60“ yra prabangus automobilis, todėl jis tikrai bus gerokai sunkesnis. Naujausias 5er taip pat yra daug didesnis automobilis. Be to, negalime nepastebėti, kad „Kia“ sąmoningai pasirinko bazinį 5er modelį, o K5 patogiai yra karštesnis GT.

Tada yra didžiulis kainų skirtumas tarp šių dviejų. 530i kaina prasideda nuo 59 375 USD, o K5 GT atsieis 34 245 USD prieš pasirinkimus. Ar „Kia“ tikrai mano, kad yra žmonių, kurie sako: „Sutaupysiu 25 130 USD, vietoj 530i įsigydamas K5 GT“?

„Kia“ turėjo teisėtą sportinį sedaną, kuris turėjo daugiau galimybių suvilioti BMW gerbėjus. Kalbame apie „Stinger“, tačiau V6 varomo galiniais ratais varomos transporto priemonės gamyba pernai buvo nutraukta. Šiaip tai buvo labiau panašus į 3 serijos varžovą, o ne 5 serijos konkurentą.

Šaltinis: Kia America / YouTube