„BMW Welt“ Miunchene neseniai pristatė 2025 m. BMW M5, baigtą „Speed Yellow“ spalva ir su daugybe „M Performance“ dalių. Šis didelio našumo sedanas turi keletą patobulinimų, kurie pagerina jo išvaizdą ir aviacines galimybes. M5 „Speed Yellow“ dažų dangą papildo daugybė anglies pluošto dalių, kurios išskiria šį modelį iš standartinių variantų. Lengvas priekinis skirstytuvas ir galinis difuzorius yra M Performance Parts katalogo dalis, pasižymintys išskirtine išvaizda ir funkcinėmis aerodinaminėmis savybėmis. Šie komponentai nėra įtraukti į įprastų parinkčių sąrašą, todėl šis M5 suteikia unikalumo.
Be skirstytuvo ir difuzoriaus, automobilyje sumontuotas prailgintas šoninis slenkstis ir matinės juodos spalvos lipdukas išilgai jo profilio. Stogas, šoninių veidrodėlių dangteliai ir bagažinės dangčio spoileris taip pat pagaminti iš anglies pluošto, kuriuos galima įsigyti kaip standartinę konfigūravimo priemonę. Šios medžiagos padeda sumažinti automobilio svorį ir pagerinti jo veikimą. Ekspozicijoje BMW M5 sumontuoti anglies-keraminiai stabdžiai, kurie pagerina stabdymo efektyvumą ir pasižymi auksiniais suportais. Šiuos stabdžius galima įsigyti kaip patobulinimą. Nors eksponuojamas automobilis turi standartinius ratus, BMW paskelbė, kad kitą vasarą bus galima įsigyti lengvą komplektą su M Performance ženklu, kuriuo siekiama dar labiau pagerinti valdymą.
Jėgos pavara ir našumo specifikacijos
BMW nesiūlo galios rinkinio savo automobiliams arba bent jau nebesiūlo. 2025 m. BMW M5 sujungia 4,4 litro V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir integruotu elektros varikliu, kuris kartu sukuria didelę 717 arklio galių ir 738 svarų pėdų sukimo momentą. Ši jėgos agregato sąranka leidžia M5 išlaikyti aukštą našumo lygį, tuo pačiu suteikiant tam tikrą vairavimo tik elektra galimybes. Elektros variklis integruotas į 8 greičių M Steptronic pavarų dėžę, o transporto priemonė vien elektros energija gali nuvažiuoti iki 25 mylių.
Nors ir sveria maždaug tiek pat, kiek mėnulis, ir yra Didžiosios kinų sienos dydžio, naujausia M5 yra absoliuti raketa. Iki 60 mylių per valandą (96 km/h) jis įsibėgėja per 3,4 sekundės arba per 3,5 sekundės, kai sprintas iki 100 km/h. BMW nurodo 10,9 sekundės iki 124 mylių per valandą (200 km/h). Be to, jis pasiekia 155 mylių per valandą (250 km/h), bet M vairuotojo paketas atlaisvina ribotuvą iki 189 mylių per valandą (305 km/h). BMW taip pat teigia, kad G90 M5 sprintui nuo 50 iki 75 mylių per valandą penkta pavara įsibėgėja per 2,9 sekundės. Įjungus ketvirtą pavarą, šis skaičius nukrenta net 2,2 sekundės.
BMW kol kas neatskleidė šių „M Performance Parts“ kainų detalių. Bazinis M5 G90 modelis JAV kainuoja nuo 120 675 USD. Su papildomomis funkcijomis, tokiomis kaip „M Carbon Package“, „M Driver's Package“, patobulinti stabdžiai ir „Speed Yellow“ apdaila, galutinė kaina gali siekti iki 150 000 USD. (Nuotraukos: @chrism2f87)