Šiame vaizdo įraše supažindinsime jus su 2024 m. ALPINA B3 GT trasa. ALPINA, turinti ilgametes tradicijas tobulinti žymiausius BMW modelius, vėl pristatė šedevrą su B3 GT, ir mums pasisekė, kad patyrėme jo meistriškumą iš pirmų lūpų. 2024 m. ALPINA B3 GT nėra tik dar vienas našus sedanas; tai yra 3 serijos linijos viršūnė, demonstruojanti puikų galios, tikslumo ir prabangos derinį. Deja, Amerikoje jis neparduodamas, o tai nuvilia daugelį entuziastų.
Tas pats variklis kaip ir BMW M3
Po gaubtu ALPINA B3 GT turi tą patį 3,0 litrų šešių eilių variklį (S58) su dviem turbokompresoriais, rastais BMW M3 G80. Tačiau, skirtingai nei M3, kuris buvo sutiktas įvairių reakcijų dėl per didelių grotelių, B3 GT siūlo tradiciškesnį ir neįvertintą dizainą. Tai patinka tiems, kurie vertina M3 inžineriją, bet renkasi subtilesnę išorę.
Šią jėgainę ALPINA kruopščiai sureguliavo taip, kad ji išvystų stulbinančias 529 arklio galias nuo 6250 iki 6500 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 730 Nm, esant 2500–4500 aps./min. Šie skaičiai žymi reikšmingą patobulinimą, palyginti su ne GT versija B3, padidinus 34 arklio galias ir dar 30 Nm sukimo momentą. Kai paspausite dujas, B3 GT reaguoja su pūsliniu pagreičiu. Sedano versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,4 sekundės.
Ne mažiau įspūdingas ir didžiausias automobilio greitis – sedane jis siekia 308 km/val. Šį neįtikėtiną našumą iš dalies lemia specialiai ALPINA sukurti turbokompresoriai, unikali tarpinio aušintuvo sistema ir perprogramuotas ECU – visa tai padeda maksimaliai padidinti automobilio našumo potencialą.
Jis gali lengvai įveikti takelį
Trasoje naujasis ALPINA B3 GT jaučiasi kaip namie. ALPINA inžinerijos bruožas – prisitaikanti pakabos sistema, leidžianti realiu laiku reguliuoti vairavimo sąlygas, užtikrinant tobulą komforto ir našumo pusiausvyrą. GT modeliai pasižymi tvirtesne galinio amortizatoriaus jungtimi ir papildomu priekinės dalies standumu, kurį suteikia kupolo formos pertvaros sutvirtinantys statramsčiai. Šie statramsčiai, nudažyti ALPINA firmine Oro Tecnico spalva, žymiai padidina vairavimo tikslumą, todėl automobilis neįtikėtinai reaguoja į kiekvieną įvestį.
Ypatingo paminėjimo nusipelno ALPINA B3 GT 8 greičių ZF automatinė pavarų dėžė. Jį specialiai sureguliavo ALPINA, kad būtų galima greičiau perjungti ir intuityviau reaguoti į vairuotojo įvestis. Tai užtikrina, kad automobilis sklandžiai pereis nuo pūslinio pagreičio į sklandų važiavimą, išlaikant tokį tobulumo lygį, koks retas tokiose didelio našumo transporto priemonėse.
Kaip matote toliau pateiktame vaizdo įraše, 2024 m. ALPINA B3 GT yra didelio našumo inžinerijos meistriškumo klasė. Nesvarbu, ar važiuojate lenktynių trasoje, ar atvirame kelyje, šis automobilis suteikia vairavimo patirtį, kuri yra išskirtinė ir rafinuota, o tai dar labiau padidina nusivylimą, kad jo nėra Amerikoje.