Senoviniai, mechaniniai BMW dabar kaip niekad madingi, o šiandien internetinėje aukcionų svetainėje „Bring a Trailer“ galite rasti tai, kas gali juos valdyti. Mėtinė šviežia 1995 850 CSi – 190, pasak eksperto Alec Cartio – pasirodė nuvažiavusi vos 22 000 mylių, originalius Hellrot (ryškiai raudonus) dažus ir visus iššokančius priekinius žibintus, 90-ųjų vidurio gerumą, kurio tik galite paprašyti.
Jei pamiršote (bet… kaip galėjote?), 850 CSi buvo to meto M8 viskuo, išskyrus pavadinimą. Automobilis buvo sukurtas BMW Motorsport padalinio ir pasižymėjo standesne ir žemesne pakaba, greitesne vairo pavara, didesniais ratais ir daugybe kitų patobulinimų, palyginti su įprastu 8 serija. Po gaubtu yra ugninis 5,6 litro V12 variklis (S70), glaudžiai susijęs su malūnu, kuris varo legendinis McLaren F1 superautomobilis. S70 suporuoja šešių greičių mechaninę pavarų dėžę – kaip ir tame automobilyje iš Vokingo – ir riboto slydimo diferencialą, kuris suka tik galinius ratus. Čia nėra jokių nesąmonės apie visus varomus ratus, žmonės. O 372 arklio galių ir 402 svarų pėdų sukimo momento pakanka, labai ačiū.
Šis yra ypač mėtiškas, o vienintelis ne gamyklinis komponentas yra 17 colių „Bugatti BBS“ ratlankiai, pakeičiantys atsarginius vienetus. Automobilio „Silvergrey Nappa“ odinis apmušalas yra nepaliestas, o modeliui ir rinkai būdinga „Extended Yew“ medžio apdaila atrodo puikios būklės. Kaip ir galima tikėtis iš 22 tūkst. mylių nuvažiavusio automobilio, viskas dažniausiai atrodo taip, kaip buvo išvažiavus iš salono grindų.
Retas ir geidžiamas
Anot BMW, visame pasaulyje pagaminama vos 1510 vienetų, todėl tai yra vienas rečiausių ir geidžiamiausių kada nors pagamintų BMW kupė. Remiantis sąrašu, tai yra vienas iš 26 vienetų, baigtų Hellrot mieste – ir tai tik vienas iš 225 vienetų, pradėtų gaminti JAV rinkai. E31 8 serija pakeitė E24 6 seriją ir tapo itin prabangiu BMW kupė modeliu, o gamyba buvo nutraukta prieš amžių sandūrą. Ratas tęsėsi, 2011 m. vietoj jos atsirado nauja 6 serija, kurią savo ruožtu 2018 m. pakeitė dabartinė G15 8 serija.
Šio rašymo metu didžiausias pasiūlymas šis 1995 metų BMW 850 CSi kainuoja 95 000 USD. Tai vis dar gana toli nuo raudona/juoda 1994 CSi kuris pernai buvo parduotas už maždaug 185 000 USD. Tai, be jokios abejonės, yra didžiulė pinigų suma, kurią reikia sumokėti už automobilį. Tačiau sunku įkainoti tokią egzotišką ir sunkiai randamą BMW istorijos dalį. Pasiruoškite čekių knygeles, siūlytojai – aukcionas baigiasi liepos 2 d.