Sportinių sedanų segmentas šiais laikais ne itin populiarėja, tačiau jame vis dar yra daug įdomių automobilių – tiek BMW šeimoje, tiek už jos ribų. Naujame Edmundso vaizdo įraše „M4 Competition“ susiduria su kitu segmento elementu – „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“. Tačiau Edmundsas vykdo savo drago lenktynes ​​šiek tiek pakrypęs; tai daugiau nei tiesioginis testas. Abu automobiliai turi įveikti ketvirčio mylios lenktynes, apsisukti 180 laipsnių kampu ir viską daryti iš naujo. Taip patikrinamos automobilio stabdymo galimybės ir greitis tiesia linija.

Vaizdo įrašas prasideda apžvelgiant dviejų konkurentų specifikacijas. „Giulia Quadrifoglio“ sukuria 505 arklio galias ir 443 svarų pėdų sukimo momentą iš savo dviejų turbinų 2,9 litro V6. M4 dviejų turbo eilės šešių variklis turi panašią galią: 503 arklio galių ir 479 svarų pėdų. Kalbant apie ratus ir padangas, „Alfa“ laikosi šiek tiek paskirstytos sąrankos, dėvi 245/35/ZR19 priekines ir 285/30/ZR19 galines padangas. Tuo tarpu M4 priekyje yra 275/35/ZR19, o gale – 285/30/ZR20 padangos. Nėra jokių abejonių: tai turėtų būti artimos lenktynės.

Arba bent jau tai numato panašūs specifikacijų lapai. Tačiau galiausiai laimi daug pažangesnis BMW M4 konkursas – ir tai tikrai nėra taip arti. Žinoma, G82 M4 turi keletą metų inžinerinės pažangos, palyginti su „Alfa“, kuri po lengvo atnaujinimo 2020 m. negavo reikšmingų atnaujinimų. Pažymėtina, kad M4 taip pat yra vienintelis konkurentas, turintis bona fide paleidimo valdymo funkciją. tai tikriausiai šiek tiek trukdo galiniais ratais varomai Giulia Quadrifoglio.

Man labai patiko vairuoti „Giulia Quadrifoglio“ prieš kelerius metus ir, neskaitant kai kurių salono kokybės skirtumų ir nepatikimumo reputacijos, aš sakau, kad tai solidi – o gal ir geresnė – alternatyva M3 ir M4. Galų gale, rato įveikimo laikas ir lenktynės dar ne viskas. Tačiau nėra jokio būdo kovoti su rezultatais – G82 M4 akivaizdžiai yra daug greitesnis automobilis, kai kalbama apie tokius bandymus.