Po nepamirštamos viešnagės Utö saloje atsidūrėme atgal link Stokholmo, tačiau turėjome keletą laisvų valandų prieš įsiregistruodami į viešbutį Nacka Strand. Anksčiau naršiau „Google“ žemėlapius, kad pamatyčiau, ar galiu rasti ką nors įdomaus mūsų maršrute, o tai buvo tada, kai užtikau „KyakyaOMAT“.
Trokšdami rasti būdą toliau savarankiškai tyrinėti archipelagą, KAYAKOMAT koncepcija mus iškart patraukė. Įmonė nuomoja vienvietes ir dvivietes baidares, SUP, tačiau išskirtinumas yra tai, kad jų stotyse yra pilna savitarnos sistema. Jūs tiesiog nueinate į jų svetainę arba nuskaitote QR kodą stotyje, užsisakote, ko norite ir kada, ir jums bus išsiųstas kodas, kad nustatytu laiku atrakintumėte įrangą. Kokia puiki idėja!
Ši koncepcija atsirado Švedijoje, o Stokholmo salyne ir toliau yra daugybė stočių. Šviečiant saulei ir pučiant švelniam vėjeliui sustojome KAYAKOMAT stotyje Saltsjö Duvnäs, ramiame gyvenamajame rajone, kuris yra vos už 10 kilometrų į pietryčius nuo Stokholmo. Vanduo ten idealiai tinka plaukiojimui valtimis ir baidarėmis, taip pat yra daug žaliųjų erdvių tiems, kurie mėgsta terra firma, su daugybe galimybių žygiams pėsčiomis ir kitoms pramogoms lauke.
Atraskite KAYAKOMAT
Mums nesvetimi nuotykiai ant vandens ir nenorėjome jaudintis, kad lauksime palydovo ar atvyksime konkrečiu laiku, nes nežinojome, į kokį keltą plauksime iš Utö ir kiek truks kelionė. . Dėl šios priežasties KAYAKOMAT pasiūlymas atitiko mūsų planus. Stotį buvo lengva rasti ir patogiai įrengti prie pat kranto.
Kai atvykome, užsakymo procesas negalėjo būti paprastesnis. Pasirinkome Saltsjö Duvnäs vietą KAYAKOMAT svetainėje ir per kelias minutes rezervavome dvi dvivietes baidares. Po dešimties minučių, kai atėjo mums skirtas laikas, įvedėme mums duotą kodą, kad galėtume juos atrakinti iš stoties.
Tai buvo neįtikėtinai be rūpesčių procesas, ir mums patiko jo teikiamas lankstumas. Nereikia laukti, kol kas nors perduos įrangą. Tai buvo visiškai mūsų sąlygomis.
Stotis ir įranga buvo aiškiai prižiūrėti, kiekvienoje baidarėje buvo plūdrumo pagalbinės priemonės, irklai, kempinės ir kt. Kiekviename laive buvo net vandeniui atsparios saugyklos, kuriose, jei norėjome, galėtume pasiimti daiktus.
Mums tereikėjo užsidėti plūdrumo priemones, čiuožti baidares į vandenį ir pasiruošti nuotykių popietei!
Skurusundeto tyrinėjimas
Mūsų kelionė prasidėjo, kai irklavome į šiaurę į ramius Skurusundet vandenis – siaurą sąsiaurį, apsuptą vaizdingų krantų ir nuostabių pakrantės namų. Mums išvažiuojant nuo kranto tolimo eismo triukšmą netrukus pakeitė švelnus vandens čiurlenimas į baidares. Retkarčiais ateidavo didesnis laivas, bet jie gerbdavo mūsų buvimą ir sumažindavo greitį, kad nesusidarytų per daug.
Plaukimas dvivietėmis baidarėmis buvo smagus, leido dirbti kartu ir mėgautis kokybišku šeimos laiku.
Aplink Mårtens Holme ir atgal palei pietinį Lännerstasundet krantą
Perėję sąsiaurį ties Skurusundet, apkabinome kranto liniją, kad išvengtume pagrindinio kanalo, ir patraukėme į rytus link Mårtens Holme, nedidelės salos šiaurinėje Lännerstasundet vandens kelio dalyje. Atsispyrėme pagundai sustoti Kenny's Gelato Tollare, kurį įkūrė Kenny Mattsson, Švedijos Gelato čempionas 2022 m.
Apvažiavome šią ramią mažą salą, apsuptą uolėtų krantų ir tankios žalumos. Nepaisant to, kad po to jis buvo gana platus ir atviras kanalas, vanduo išliko neįtikėtinai ramus, kai grįžome į Saltsjö Duvnäs. Išskyrus Fisksätra, kuri yra toliau, nei mes pasiekėme, pietinė Lännerstasundet pakrantė iš esmės yra neužstatyta, todėl galime grožėtis atviresniu kraštovaizdžio vaizdu ir natūraliu kranto linijos grožiu. Sunku įsivaizduoti, kad visa tai yra vos 10-15 kilometrų nuo Stokholmo centro.
Viskas, ko reikia norint suplanuoti kelionę 2024 m
Tobula popietė ant vandens
Baidarės išsinuomojome dviem valandoms ir, kai grįžome į Saltsjö Duvnäs stotį, tai buvo beveik tobula. Viską ėmėme neskubėdami, o dvivietės baidarės buvo lengvai valdomos, nesunkiai slysdavo vandeniu, bet esu tikras, kad būtume galėję įveikti daugiau žemės, jei būtume pabandę. Pasak Stravos, ant vandens buvome įveikę 6 kilometrus, o judėjimo laikas buvo valanda ir 15 minučių.
Jei išsinuomotumėte baidares šiai dienai, galėtumėte tęsti plaukimą baidarėmis į rytus per Lännerstasundet ir išvažiuoti į didesnę Baggensfjärden įlanką per Baggenstäket, važiuodami maršrutu, kuris galiausiai veda į Baltijos jūrą (taip nerekomenduojame). toli!), su daugybe salų ir skrovų pakeliui.
Grąžinti baidares buvo taip pat lengva, kaip ir tada, kai jas pasiėmėme. Įsitikinome, kad paliekame juos tvarkingus, įskaitant plūdrumo pagalbines priemones, irklas ir kt., ir saugiai užrakinome atgal į jiems skirtas vietas. Visas procesas nuo pradžios iki pabaigos buvo toks paprastas ir sklandus, kad nenuostabu, kodėl visoje Europoje atsirado KAYAKOMAT stočių.
Nesvarbu, ar tyrinėjate Stokholmo salyną, irkluojate per Danijos fiordus, ar mėgstate plaukioti Vokietijos ežeruose stovint irklavimo lentomis, „KAYAKOMAT“ plėtra reiškia, kad vis daugiau žmonių gali patirti nuotykių ant vandens kai kuriose įspūdingiausiose Europos vietose. Kad ir kur nuvestumėte kelionės, labai rekomenduojame tai išbandyti. Tai puikus būdas patirti gamtą, sukurti nepamirštamus prisiminimus ir kokybiškai praleisti laiką su šeima ar draugais.
Atskleidimas: šį įrašą remia KAYAKOMAT, o mūsų kelionę palaikė „Visit Stockholm“.
Ar jums patiko šis straipsnis?
Gaukite panašų turinį tiesiai į gautuosius.
Norėdami pateikti formą, savo naršyklėje įgalinkite JavaScript