Užsakėte atostogas „Carnival“ kruizui, o dabar permąstote pasirinktą kajutės kategoriją. Galbūt persigalvojote ir norite mokėti daugiau už kambarį su langu arba balkonu – o gal jums įdomu, ar galite gauti gražesnį kambarį nemokėdami visos kainos. Ar galite atnaujinti savo „Carnival“ kruizų kambarį internetu arba su telefono atstovu?
Akivaizdžiausias būdas atnaujinti savo kajutę yra paskambinti į kruizų liniją arba kelionių agentą ir paprašyti pakeisti jūsų rezervaciją į brangesnį kambarį. Prieš galutinį mokėjimą netgi galite tai padaryti patys internetu, atšaukdami seną kambarį ir rezervuodami naują. Priklausomai nuo užsakytos akcijos apribojimų, mokėsite naujos kajutės važiavimo įkainį ir, galbūt, keitimo mokestį.
Po galutinio apmokėjimo jis tampa daug sudėtingesnis (ir brangesnis), nes taikomi pakopiniai kruizinių linijų atšaukimo mokesčiai. Tokiu atveju turėtumėte didesnę galimybę atleisti šiuos mokesčius susisiekę su kelionių agentu arba telefono atstovu.
Bet ką daryti, jei norite gražesnės kajutės už mažesnę nei visa kaina? Pažiūrėkime, kaip galite atnaujinti savo Carnival kruizų liniją internetu ir telefonu.
Kodėl tokios kruizinės linijos kaip „Carnival“ siūlo nuolaidas naujinimams?
Šiuolaikinė konkurencinga kruizinių kelionių rinka reiškia, kad kruiziniai laivai plaukioja pilnu pajėgumu arba beveik. Todėl kruizinės linijos linkusios strategiškai valdyti atnaujinimus, naudodamos kompiuterinius algoritmus, kad pelningiausiai užpildytų paskutines likusias kajutes.
Norint gauti naujovinimo pasiūlymą naudojant šias sudėtingas sistemas, svarbiausia yra ne tai, kas esate ar ką pažįstate, o tai, kokio kambario atsisakote atnaujindami. Kompiuteriai ieško kambarių, kurie parduodami lengviau nei tie, kurie lieka tušti.
Štai pavyzdys, padėsiantis pamatyti, kaip kruizinės linijos žongliruoja kambariais, siekdamos didesnio pelno. Tarkime, kad prieš metus užsisakėte gerai įrengtą kajutę už nedidelę juodojo penktadienio kainą. Likus dviem mėnesiams iki jūsų kruizo išvykimo tokie kambariai be langų, kaip jūsų, parduodami dvigubai daugiau nei sumokėjote.
Jei kruizų linija gali išvesti jus iš užsakyto kambario, jie užsidirbs daugiau pinigų. Jie gauna tai, ko nori, pasiūlydami jums mokamą atnaujinimą lėtam pardavėjui – galbūt kažką panašaus į kambarį su užstotu vaizdu į balkoną. Tol, kol esate patenkintas mokėdami už atnaujinimą iš bežiūrėjimo į dalinį vaizdą, tai laimėsite ir jums, ir kruizinei linijai.
Susiję: Kodėl verta atnaujinti savo kruizinio laivo kajutę
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Neįtikėtini pasiūlymai, leidžiantys atnaujinti savo Carnival kruizo kambarį internetu
Taigi, kaip rasti tuos pasiūlymus patobulinti savo kajutę prieš išplaukiant? Karnavalas užsimena apie galimus atnaujinimo pasiūlymus su šiuo teiginiu savo DUK puslapyje: „Galimybės įsigyti atnaujinimą yra prieš jūsų kruizą, atsižvelgiant į galimybes“. Deja, daugiau paaiškinimo, kaip pasinaudoti šiomis galimybėmis, nėra.
Šiek tiek gilindamasis atradau kelis metodus, kuriuos „Carnival“ naudoja siūlydamas atnaujinti kambarį internete. Mano teta neseniai gavo atnaujinimo pasiūlymą el. paštu, kurį ji iš pradžių praleido. Po kelių dienų, kai ji suprato, kas tai yra, ji pasinaudojo el. laiške esančia nuoroda, norėdama pasinaudoti savo pasiūlymu. Vietoj to ji gavo: „Šis pasiūlymas nebepasiekiamas“. Pasirodo, kiekvienas, turintis užsakymą, gali bet kada apsilankyti šioje nuorodoje (carnival.com/PostBookingSales), įvesti savo informaciją ir tikėtis, kad atnaujinimo fėja bus maloni.
Išbandžiau ir buvau apdovanota ta pačia žinute, kurią teta gavo iš savo el. pašto pasiūlymo. Greitai internete patikrinus neparduotus kambarius mano plaukime, likus 35 dienoms iki išvykimo buvo likę kiek daugiau nei tuzinas kambarių. Kadangi jau turiu balkono kabiną, mažai tikėtina, kad norėčiau atnaujinti paskutinį likusį apartamentą (šiuo metu parduodama už daugiau nei 3000 USD vienam asmeniui), net jei jis būtų pasiūlytas.
Jei žinote, kad aukštesnės kategorijos kajutės vis dar yra jūsų buriuotoje, atkreipkite dėmesį į savo el. paštą ir bandykite toliau pateiktą nuorodą.
Kita galimybė, kurią atradau, yra pereiti į savo kruizų vadybininką, kur perkate ekskursijas į krantą ir laive priedus, pvz., „Wi-Fi“ ir gėrimų paketus užsakytam kruizui. Kairėje puslapio pusėje rasite antraštę „Mano darbų sąrašas“. Paprastai į šį sąrašą įtraukiami pranešimai, pvz., jūsų registracijos internetu data ir nuoroda į dokumentų spausdinimą (beje, čia yra jūsų bagažo etiketės). Jei turite atnaujinimo pasiūlymų, jie taip pat gali būti rodomi ten.
Žiūrėjau internetinį vaizdo įrašą apie „Carnival“ kreiserį, naudodamas užduočių sąrašo nuorodą, norėdamas gauti patobulinimą iš vidinės kajutės į vidurinį laivo balkoną už 374 USD (dviem keleiviams) šešių naktų kruizu. Šis vaizdo įrašas buvo šiek tiek pasenęs, tačiau naujausi socialinių tinklų įrašai praneša, kad jame atsiranda atnaujinimų. Kai kurie „Carnival“ kreiseriai teigia, kad jie pasirodo likus lygiai 45 dienoms iki išvykimo. Kiti prisiekia tikrindami kas savaitę.
Susiję: 5 priežastys atsisakyti kruizinio laivo kajutės atnaujinimo
Ar karnavalas leidžia svečiams siūlyti kainą dėl kambario atnaujinimo?
Skirtingai nei „Virgin Voyages“, „Royal Caribbean“ ir „Celebrity“, „Carnival“ nesinaudoja trečiosios šalies agentu, kad galėtų tvarkyti neparduotus kambarių inventorių konkurso būdu. Šiose sistemose keleiviams, užsisakusiems kajutėse, laikomose karštais paskutinės minutės pardavėjais, gali būti pasiūlyta pasiūlyti kainą už vieną iš paskutinių likusių „geresnių“ kambarių.
Užuot siūlęs kainą, „Carnival“ siūlo įvairias konkrečias kabinos parinktis, kurių kiekviena su nustatyta atnaujinimo kaina, kurią galite priimti (arba atsisakyti). Jei sutiksite, jūsų užsakymas pasikeis iš karto. Nereikia laukti ir galvoti, ar laimėjote pasiūlymą.
Atminkite, kad bet kurioje atnaujinimo sistemoje, įskaitant karnavalą, „atnaujinimas“ yra santykinis terminas. Pavyzdžiui, jums gali būti pasiūlyta patobulinti 6 denyje esančią balkono kajutę į vieną 8 denyje. Jei norite būti denyje, įspraustame tarp dviejų kajutės aukštų, kad išvengtumėte restorano, baseino ir baro triukšmo aukščiau ar žemiau, galite to nedaryti. mano, kad tai didelis atnaujinimas kiekviename laive. Tačiau kruizų linijos beveik visada vertina aukštesnius denius kaip kiekvienos kategorijos atnaujinimus.
Norint nuspręsti dėl internetinio kambario atnaujinimo vertės, svarbiausia yra greitai išnagrinėti laivo denio planus, o po to atlikti matematikos patikrinimą, kad įsitikintumėte, jog tai sandoris, kurį norite priimti. Internetu atnaujinimą atlikę kreiseriai sutaria, kad turite veikti greitai. Tikėtina, kad kažkas kitas peržiūri tuos pačius pasiūlymus ir yra pasirengęs spustelėti.
Susiję: 5 geidžiamiausios kajučių vietos bet kuriame kruiziniame laive
Kiti būdai, kaip atnaujinti „Carnival“ kruizą
Karnavalo svetainėje rašoma, kad atnaujinimo prašymai negali būti patenkinti plaukimo dieną, „kadangi mes plaukiame pilnu pajėgumu“. Tai reiškia, kad laikas, kai laive stovėjo eilėje prie svečių aptarnavimo stalo, tikėdamasis paskutinės minutės atnaujinimo, tikriausiai baigėsi.
„Carnival“ jau seniai suteikė kelionių agentams patobulinimų, kuriuos jie galėtų panaudoti, kad savo geriausiems klientams suteiktų aukštesnės pakopos kajutes. Užmezgus santykius su kelionių patarėju, laikui bėgant galite gauti nemokamą arba nuolaidą. Net jei nepatenkate į „geriausio kliento“ kategoriją, jei rimtai ketinate pakeisti kambarį į geresnį, agentas gali bent jau atleisti nuo pakeitimo ar atšaukimo mokesčių.
Ištikimybė kruizinei linijai taip pat gali suteikti jums gražesnį kambarį. Karnavaliniai kreiseriai, pasiekę „Very Important Fun Person“ (VIFP) klubo deimantinį lygį, yra apdovanoti vienkartiniu vienos kategorijos patobulinimu, neįskaitant balkono prie liukso numerio.
Kartais geriausias būdas yra ieškoti pasiūlymų su įmontuotu kajutės atnaujinimu, todėl naujovinate užsakymo metu, o ne sumokėję užstatą. Radau pasiūlymą visų lygių VIFP nariams, į kurį buvo įtrauktas trijų kategorijų atnaujinimas salonų tipuose. Tai yra automatinis atnaujinimas užsakymo metu, leidžiantis pasirinkti geresnį kambarį pasirinktoje kajutės klasėje. Kitaip tariant, būsite patobulinti ne iš vidinės kabinos į balkoną, o iš paprasto vidinio kambario į žymiai geresnę vidinę kabiną.
Kas gaus tuos paskutinius likusius kambarius, jei automatinės internetinės atnaujinimo sistemos jų neužpildys?
Visada galite paskambinti svečių tarnyboms, kelionių agentui arba asmeniniam karnavalo atostogų planuotojui (PVP) ir paprašyti atnaujinimo. Blogiausia, kas gali nutikti, yra tai, kad jie pasiūlys jums geresnį kambarį pagal einamąjį kursą. Reikia manyti, kad kai reikia užpildyti paskutinius laivo kambarius, reikia šiek tiek žmogiško pardavimo. Kelionių agentai ir PVP netgi gali sudaryti laukiančiųjų sąrašus populiarioms kajutėms populiariuose laivuose, visada tikėdamiesi skambučio, kuris sukurs atvirą kambarį, kurį jie žino, kad gali parduoti, jei įtikins jus pakilti.
Statusas VIFP klube ir „Carnival Player's Club“ kazino žaidėjams tikriausiai taip pat turi įtakos paskutinės minutės atnaujinimams, todėl svarbu, kas jūs esate.
Be to, atminkite, kad kruiziniai laivai beveik visada sulaiko keletą kiekvieno tipo kajučių kambarių avariniais atvejais. Esu dalyvavęs daugelyje kruizų, kur keleiviai buvo perkelti į kitą kambarį tariamai išparduotame laive, kai sprogus vandens vamzdis užliejo kajutę arba sugedo termostatas.
Susiję: uždirbau „nemokamą“ kruizą laivo kazino – štai kiek tai kainavo, ir patarimai, kaip gauti atlygį
Apatinė eilutė
Karnavalas naudoja internetinius atnaujinimo pasiūlymus, kad sumaišytų paskutinės minutės kambario inventorių. Šie pasiūlymai leidžia keleiviams įsigyti geresnio tipo ar aukštesnės kategorijos kambarį to paties tipo kambaryje už mažesnę kainą. Pasiūlymų nėra. Galite priimti arba atmesti bet kokį pasiūlymą pakeisti savo kajutę, bet ne kiekviename plaukimo kambaryje yra tinkami šie atnaujinimai. Atnaujinimai priklauso nuo užimtumo ir paklausos, kai artėja išvykimo data.
Carnival savo svetainėje aiškiai nurodo, kad geriausia iš anksto išsirinkti sau ir jūsų biudžetui tinkantį kajutę. Ne visada galėsite atnaujinti savo „Carnival“ kruizo kajutę internetu ar telefonu, tačiau tai tikrai maloni staigmena, kai galite pasinaudoti atnaujinimo pasiūlymu ir gauti geresnį kambarį su nuolaida.
Planuojate kruizą? Pradėkite nuo šių istorijų: