Nemokamą 140 USD dovanų kortelę, 100 USD laivo kreditą ir nemokamą kelionių agento pagalbą, kad užsisakyčiau kruizą, kurį vis tiek planavau įsigyti? Užsiregistruok mane! (Arba geriau paklauskite mano tėvų, ar galiu naudoti jų „Costco“ paskyrą, kad užsakyčiau kelionę, nes jie jau yra nariai.)
Jau kurį laiką žinojau apie „Costco“ kruizus ir visada galvojau, ar kruizų užsakymas per sandėlio klubą padėtų man rasti sandorį. Likus keturiems mėnesiams iki mano pasirinktos plaukimo datos, nusprendžiau išbandyti kelionių užsakymo svetainę kitam savo kruizui – savaitės reisui Bahamuose iš Bajonos, Naujojo Džersio valstijoje, Karališkuoju Karibų jūros Odisėju.
Mano atveju aš negavau faktinių bilietų nuolaidų, bet gavau keletą malonių privilegijų. Man pasirodė, kad procesas iš esmės lengvas, tačiau turi keletą nedidelių kliūčių, kuriuos verta paminėti. Ar turėtumėte išbandyti „Costco Travel“, kad užsisakytumėte kitą kruizą? Štai ką patyriau, kad padėtų jums apsispręsti.
Kieno nors kito narystės naudojimas rezervuojant
Kadangi nesu „Costco“ narys, planavau pasinaudoti savo tėvų naryste (žinoma, su jų leidimu), kad užsisakyčiau savo kelionę. Nebuvau tikras, ar tai bus leidžiama, bet tai nebuvo problema dėl nario leidimo.
Užsakyti kruizą per Costco galima internetu arba telefonu. Pirmasis smūgis įvyko, kai iš pradžių bandžiau pats atlikti rezervaciją „Costco Travel“ svetainėje, todėl mano tėtis turėjo įvesti savo narystės informaciją. Bet kai forma neatpažino mano „Crown & Anchor Society“ lojalumo numerio, kai tris kartus patikrinau, ar jis teisingas, paskambinau ir pasikalbėjau su agentu.
Surinkau 1-866-921-7925, paspaudžiau 1, kad užsisakyčiau kruizą, ir pasirinkau atitinkamą raginimą norimai kruizinei linijai – Royal Caribbean. Iš ten užmezgiau ryšį su agente Michelle, kuri buvo draugiška ir paslaugi.
Kai paaiškinau, ką tikiuosi daryti, ji pasikalbėjo su mano tėčiu, kad patikrintų jo nario numerį, vardą ir pavardę bei pašto adresą. Kai ji patikrino informaciją ir patvirtino, kad turiu leidimą rezervuoti sąskaitą, ji tiesiogiai susisiekė su manimi dėl likusio proceso. Ji taip pat patvirtino, kad sąskaitos turėtojui nereikės rezervuoti plaukimo su manimi, kad galėčiau rezervuoti.
Užsakymas internetu, palyginti su telefonu
Kadangi norėjau, kad išlaidos būtų mažos, nusprendžiau rezervuoti kajutę viduje. Pigiausias išplaukimo datas ir man reikalingas laivas buvo virtualus balkonas – vidinis būstas be langų su didelės raiškos ekranu nuo grindų iki lubų, iš kurio matyti vandenyno vaizdai realiuoju laiku. Buvau apie juos girdėjęs, bet anksčiau nebandžiau, todėl atsakiau „taip“, kai Michelle paklausė, ar tai būtų gerai. (Kadangi paskambinau jau žinodama, kad tai yra tokia kajutė, kurios noriu, Michelle nepridėjo daug naudos, bet tam, kuris nebuvo tikras, ji būtų labai padėjusi.)
Dar neturėjau patvirtinto kelionės draugo, todėl kajutę užsisakiau tik sau. Gavau negrąžinamą virtualų balkoną, esantį 10 denio viduryje, už 1 932,95 USD (įskaitant vieną priedą, mokesčius ir rinkliavas). Norėdama pridėti antrą asmenį, Michelle man pasakė, kad būčiau skolinga 192,95 USD mokesčių ir rinkliavų. Palyginimui, tai yra tos pačios kainos, kurias anksčiau tą dieną mačiau „Royal Caribbean“ svetainėje už tą patį namelį.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Prieš užbaigdama pirkimą, Michelle turėjo perskaityti man sąlygas telefonu. Ji atsiprašė ir perspėjo mane, kad tai užtruks. Taigi, aš nustatiau laiką; per septynias minutes iš eilės ji, be kita ko, skleidė informaciją apie rūkymo ir arbatpinigių politiką, registracijos procesą, būtinus kelionės dokumentus ir atšaukimo sąlygas.
Tai buvo blogiausia užsakymo proceso dalis. Tai atrodė kaip bereikalingas laiko švaistymas mums abiem – ir ne tik todėl, kad esu susipažinęs su kruizinių linijų taisyklėmis ir sąlygomis. Net jei jums būtų smalsu apie Royal Caribbean politiką, po kelių minučių nenutrūkstamo legalizavimo jūs pasikalbėtumėte.
Užsidirbti mylių už pirkinį
Kai atėjo laikas sumokėti, aš turėjau pasirinkimą: padėti 250 USD užstatą ir sumokėti likusį likutį per mėnesį arba sumokėti visą sumą. Aš pasirinkau mokėti iš anksto. Kad mano kredito kortelės duomenys būtų saugūs, Michelle perkėlė mane į neįrašytą liniją, kur automatinis meniu paragino įvesti kredito kortelės informaciją.
Pirkdamas naudojau savo United Club℠ Infinite kortelę. Jis siūlo 2 „MileagePlus“ mylias už dolerį, išleistą kelionėms, todėl iš viso uždirbau 3 865 mylias. Jei būčiau užsisakęs per United Cruises portalą, būčiau uždirbęs 2 mylias už dolerį už kajutę viduje arba lauke – 4 už balkoną arba liukso numerį – ir dar 1 mylią už dolerį už užsakymą su United Club Infinite kortele. (Keista, tačiau „United Cruises“ perkant „United“ kortelę paprastai nėra koduojama kaip kelionė.) Nusprendžiau praleisti papildomą mylią už dolerį ir užsisakyti per „Costco“, nes pagal TPG mėnesinius vertinimus 2125 papildomos mylios būtų vertos apie 29 USD.
Nebuvau ieškojęs naujos kortelės, bet jei būčiau turėjęs, tai būtų buvusi puiki proga sumažinti minimalių išlaidų reikalavimą, kad gautumėte pasveikinimo premiją.
240 USD nemokamų pinigų
Užsakymo metu Michelle paklausiau, ar yra kokių nors nuolaidų faktinei bilieto kainai per pačią „Costco“ arba dėl to, kad turiu „Diamond“ statusą „Royal Caribbean“ lojalumo programoje „Crown & Anchor“. Tuo metu ji negalėjo pasiūlyti jokių bilietų nuolaidų, tačiau „Costco“ suteikė man 100 USD kreditą dėl mano lojalumo statuso. Mano tėvai taip pat gaus 140 USD „Costco“ dovanų kortelę el. paštu, kai aš išplauksiu. (Kai pirmą kartą užsisakiau kruizą kaip vienas keliautojas, pasiūlymas buvo 115 USD dovanų kortelė; suma padidėjo iki 140 USD, kai pridėjau svečią.)
Kitas privalumas yra tai, kad turiu kontaktinį tašką, kuris gali padėti, jei kas nors nutiktų prieš kruizą, jo metu ar po jo.
Jei jums būtinos kruizinių kelionių nuolaidos, norėdami sutaupyti, peržiūrėkite dabartinius Costco Kirkland Signature ir Buyer's Choice pasiūlymus. Tačiau tai gali reikšti, kad turėsite būti lankstūs nustatydami savo kelionės duomenis, pvz., išvykimo datą, tikslą ir laivą, o ne vadovautis jau nustatytais parametrais, kaip aš.
Užsakymo keitimas
Kai radau draugę, kuri nori pasiplaukioti su manimi, paskambinau „Costco Travel“, kad agentas (šį kartą ne Michelle) pridėtų ją prie užsakymo. Sumokėjau likusius mokesčius ir rinkliavas, kurios sudarė 191,95 USD – 1 USD mažiau, nei buvo nurodyta pirminio užsakymo metu. Tai man atnešė dar 2 „MileagePlus“ mylias už išleistą dolerį (iš viso 384).
Perskambinau iš anksto sumokėti arbatpinigių likus 13 dienų iki išplaukimo. „Royal Caribbean“ ketino padidinti savo dienos mokesčius nuo 18 USD asmeniui iki 18,50 USD vienam asmeniui, bet aš galėjau gauti pigesnę kainą iš anksto sumokėjęs. Kadangi iki išvykimo liko mažiau nei dvi savaitės, „Costco“ agentas turėjo panaikinti mano kredito kortelės informaciją ir tiesiogiai sumokėti „Royal Caribbean“. Sandoris įvyko be problemų.
Būkite informuoti
Iš pradžių visas užsakymo patvirtinimas buvo išsiųstas į Costco elektroninį paštą – mano tėčio. Paklausiau Michelle, ar ji galėtų jį pakeisti, ir ji padarė.
Kelias savaites po to, kai padariau savo rezervaciją, gavau visus įprastus pranešimus – rinkodaros el. laiškus, raginančius iš anksto užsisakyti ekskursijas pakrantėje ir iš anksto sumokėti arbatpinigius, raginimus užsiregistruoti, kad išplaukčiau, ir kitus priminimus.
Tačiau kai prie užsakymo pridėjau svečią, sistema vėl siuntė visus su kruizu susijusius el. laiškus mano tėčiui. Jam tik nedidelis nepatogumas juos persiųsti, bet turėjau patikrinti, ar mano el. paštas vis dar yra paskyroje.
Apatinė eilutė
Jei perkate kruizą, „Costco“ yra puikus pasirinkimas, jei esate narys (arba žinote asmenį, kuris leis jums naudotis savo paskyra) ir norite mėgautis papildomomis privilegijomis bei kelionių agento pagalba. Tačiau nebūtinai sutaupysite pinigų, jei turite omenyje konkrečią išvykimo datą. Jei jūsų tikslas yra mažesnės kainos, lanksčiai nustatykite kelionės datą, laivą ir tikslą, kad galėtumėte pasinaudoti naujausiais Costco pasiūlymais.
Jei kyla problemų rezervuojant internetu, nebijokite skambinti pagalbos. Pokalbis su žmogumi gali palengvinti procesą.
Galiausiai nepamirškite sekti bet kokių papildomų privilegijų, nuolaidų, nuolaidų ar dovanų kortelių, kurios gali būti gautos el. paštu. Kadangi visų gautuosius užplūsta tiek daug šiukšlių, gali būti lengva supainioti teisėtą atlygį su šlamštu.
Apskritai „Costco Travel“ yra geras būdas užsisakyti kruizus. Jis gali pasiūlyti ir privilegijas, ir nuolaidas, bet galiausiai tai nebūtinai suteiks jums geresnę vertę nei užsakymas per kitus portalus, kelionių agentus ar tiesiogiai jūsų kruizinių laivų liniją – ypač jei galite geriau padidinti savo taškus ir mylių pajamas kitur.
Turite daugiau klausimų apie kruizą? TPG turi atsakymus: