„Microsoft“ šią popietę peržiūrėjo savo atsakymą į „Google“ AI pagrįstą paieškos patirtį: „Bing“ generatyvioji paieška.
Šiuo metu „Bing“ generatyvioji paieška pasiekiama tik „nedidelei daliai vartotojų“, kurią palaiko didelių ir mažų generuojamųjų AI modelių derinys (tiksliai tai yra žodis, ant kurio), kaupia informaciją iš viso žiniatinklio ir generuoja santrauką atsakymas į paieškos užklausas.
Pavyzdžiui, jei vartotojas ieško „Kas yra spagečių vesternas?“, „Bing“ generacinė paieška rodo informaciją apie požanrio istoriją ir kilmę bei geriausius pavyzdžius kartu su nuorodomis ir šaltiniais, rodančiais, iš kur ši informacija gauta. Kaip ir naudojant panašią „Google“ AI apžvalgų funkciją, yra galimybė atmesti AI sugeneruotas tradicinių paieškos rezultatų santraukas tame pačiame puslapyje.
„Tai dar vienas svarbus žingsnis tobulinant „Bing“ paieškos patirtį, ir mes nekantraujame gauti atsiliepimų per šią kelionę“, – rašo „Microsoft“ savo oficialiame tinklaraštyje. „Lėtai tai diegiame ir skirsime laiko, rinksime atsiliepimus, išbandysime ir mokysimės bei dirbsime, kad sukurtume puikią patirtį, prieš tai padarydami plačiau prieinamą… Tikimės, kad ateinančiais mėnesiais galėsime pasidalinti daugiau naujienų.
„Microsoft“ primygtinai reikalauja, kad „Bing“ generatyvioji paieška, kuri plėtoja dirbtinio intelekto sugeneruotus pokalbių atsakymus, vasario mėn. paleistus „Bing“, „išpildytų[s] veiksmingiau naudotojo užklausos tikslas“. Tačiau daug parašyta apie AI sukurtas apžvalgas, kurios suklydo.
„Google“ AI apžvalgos liūdnai pasiūlė ant picos užtepti klijų. Arc Search vienam žurnalistui pasakė, kad nupjauti kojų pirštai ilgainiui ataugs. Ir „Perplexity“ išplėšė straipsnius, parašytus tokių parduotuvių, kaip CNBC, „Bloomberg“ ir „Forbes“, nenurodydamas kreditų ar priskyrimo.
AI sukurtos apžvalgos kelia grėsmę kanibalizuoti srautą į svetaines, iš kurių jie gauna informaciją. Tiesą sakant, jie jau yra, viename tyrime nustatyta, kad dirbtinio intelekto apžvalgos gali neigiamai paveikti apie 25 % leidėjų srauto dėl tinklalapių nuorodų neakcentavimo.
„Microsoft“ savo ruožtu reikalauja, kad ji „išlaikytų svetainių paspaudimų skaičių“ ir „žiūrėtų[ing] kaip generatyvi paieška veikia leidėjų srautą. Bendrovė savanoriškai nesiūlo statistinių duomenų, kad tai patvirtintų, tačiau užsiminė tik „ankstyvais duomenimis“, kad šiuo metu ji nusprendžia išlaikyti privačią informaciją.
Tai nesukelia daug pasitikėjimo.