Bankininkavimo kaip paslaugos (BaaS) platformos padeda didinti prieigą prie skaitmeninių finansinių paslaugų, nes jos nebankinėms įmonėms suteikia fintech galimybes. Kelios įmonės naudojasi šiomis platformomis, siekdamos apeiti poreikį kurti savo technologijų infrastruktūrą ir biurokratinius procesus, reikalingus gauti reguliavimo patvirtinimus, kad galėtų pasiūlyti finansines paslaugas, įskaitant mokėjimus kortelėmis ir skolinimą.
Pasauliniu mastu prognozės rodo, kad per ateinantį dešimtmetį įmonės ir toliau naudosis „BaaS“ platformomis, kad pradėtų teikti naujas finansines paslaugas, padidintų pajamas ir pagerintų klientų patirtį bei išlaikymą. Remiantis naujausia Allied Market Research ataskaita, iki 2032 m. BaaS rinkos vertė padidės iki 22,6 mlrd.
Kai BaaS tampa visur, Egipto fintech Connect Money ketina išnaudoti savo populiarumą ir ištirti naujas verslo galimybes iš Afrikos rinkų. Startuolis leidžia prekybos įmonėms išduoti debeto ir kredito korteles savo klientams, kad jie galėtų naudotis įvairiomis finansinėmis paslaugomis, įskaitant mokėjimus ir kreditą.
Šių metų pradžioje pradėtas naudoti „fintech“ dabar planuoja augimą Egipte ir už jo ribų, įskaitant tokias rinkas kaip Marokas ir Kenija, remiamas 8 mln. , dalyvaujant „One Stop Capital“ ir MDP.
„Connect Money“ įkūrė Ayman Essawy (generalinis direktorius), Wadi Jalil (CTO) ir Abdelaziz Sarhan (COO), kurie pamatė galimybę padėti įmonėms bankuoti savo klientus.
„Matėme tai „Amazon“ su mokėjimo paslaugomis ir daugelyje kitų skaitmeninių platformų. Manome, kad net tradiciniai verslai gali bankininkauti savo klientus ir didinti vartotojų lankstumą, kad galiausiai taptų tikrais bankais. Tai mes stengiamės sukurti; „vieno langelio“ principo tradiciniams ir skaitmeniniams verslams, kad jiems nereikėtų kurti infrastruktūros ar investuoti milijonus į „CapEx“. Jie tiesiog moka už prenumeratos paslaugą už kortelę per mėnesį, kurią mes valdome iš užpakalinės dalies“, – sakė Essawy, kuris prieš įkurdamas „Connect Money“ įkūrė vartotojų programėlę, skirtą kreditams, pasiūlymams ir grynųjų pinigų grąžinimui, „LuckyOne“. Jis taip pat priklauso komandai, kuri paleido DSquares – 12 metų senumo lojalumo platformos tiekėją, veikiančią keliose rinkose, o „per ateinančius porą metų“ Saudo Arabijoje ketina pradėti IPO.
Essawy teigė, kad „Connect Money“ turi daug naudojimo atvejų įvairiose erdvėse, įskaitant žemės ūkį, kur, pavyzdžiui, tiekimo grandinės įmonės gali teikti baltas etiketes korteles ir tapti bankais ūkininkams.
„Iš esmės visas vertės pasiūlymas skirtas sujungti šias įmones su grynųjų pinigų vartotojais. Taigi mes kalbame apie įterptąjį finansavimą kaip pagrindinę rinką“, – sakė jis.
Apskritai, Essawy teigimu, platforma gali pasinaudoti įmonės, ypač tos, kurios turi ilgus ir brangius atsiskaitymo ciklus, kad galėtų atlikti momentinius mokėjimus ir išmokas. Įmonės taip pat gali įterpti lojalumo programas kortelėse, nes skolintojai naudoja technologijas, kad suskaitmenintų savo operacijas ir suteiktų kreditą. Essawy teigė, kad jų klientai gauna šias galimybes už nedidelę kainą ir be ilgų laukimo laikotarpių, kad gautų licencijas iš reguliavimo institucijų teikti finansines paslaugas.
„Connect Money“ pagalba verslui apima kortelių išdavimą, KYC, klientų aptarnavimą ir mobiliosios bankininkystės programėlių kūrimą.
Startuolis prisijungia prie keleto „fintech“ įmonių besikuriančioje „BaaS“ erdvėje Afrikoje, įskaitant Nigerijos „Anchor“, „Maplerad“ ir „Bloc“, kurios finansines paslaugas daro lengvai prieinamas masėms, leisdamos įmonėms teikti savo vartotojams pritaikytas finansines paslaugas.