Rinkodaros ir pardavimo programinės įrangos milžinė „HubSpot“ penktadienį pranešė, kad tiria kibernetinio saugumo incidentą.
Penktadienį socialiniuose tinkluose pradėjo sklisti gandai apie kažkokią kibernetinę ataką prieš „HubSpot“. Kai buvo pasiektas komentaras, HubSpot atstovas Camille Uzel sakė TechCrunch, kad birželio 22 d. bendrovė „nustatė saugumo incidentą, kurio metu blogi veikėjai nusitaikė į ribotą HubSpot klientų skaičių ir bandė gauti neteisėtą prieigą prie jų paskyrų“.
„HubSpot pradėjo mūsų reagavimo į incidentus procedūras, o nuo birželio 22 d. susisiekėme su paveiktais klientais ir ėmėmės būtinų veiksmų, kad panaikintume neteisėtą prieigą ir apsaugotume savo klientus bei jų duomenis“, – sakė Uzelis.
„HubSpot“ yra JAV įsikūrusi įmonė, kuri specializuojasi ryšių su klientais valdymo (CRM) ir rinkodaros automatizavimo programinėje įrangoje, o jos rinkos kapitalas penktadienį siekia beveik 30 mlrd.
Šiuo metu neaišku, koks incidento mastas ir kiek „HubSpot“ klientų nukentėjo.