Naujas startuolis, pavadintas „Auggie“, siekia suteikti tėvams vieną platformą, kurioje jie galėtų pirkti produktus ir susisiekti vieni su kitais. Šią savaitę pristatyta naujoji bendrovės programėlė siūlo tėvams platformą, kurioje jie gali dalytis produktų rekomendacijomis, apsipirkti patikrintus produktus ir rasti bendruomenės vieni kitiems, kad realiuoju laiku gautų patarimų įvairiais tėvystės klausimais.
„Auggie“ 2023 m. rugpjūtį įkūrė Lily Walla, verslininkė, anksčiau įkūrusi valgomojo prekės ženklo startuolį „SPOTS NYC“, kuris buvo parduotas „Branded Treats“, 1-800-Flowers maisto platintojui.
Walla sugalvojo Auggie, kai ji buvo nėščia su savo pirmuoju vaiku. Ji ieškojo aplinkinių žmonių patarimų, kurie padėtų apsispręsti, kokį vežimėlį įsigyti ar kurį pediatrą pasirinkti. Žongliruojanti keliomis skirtingomis skaičiuoklėmis ir grupiniais pokalbiais, Walla nusprendė sukurti produktą, kuris padėtų tėvams lengviau rasti patikrintus produktus ir gauti patarimų iš kitų tėvų.
Walla nusprendė pavadinti startuolį pagal sūnaus gimimo mėnesį: rugpjūčio mėn.
„Tėvai ieško patarimų ir produktų rekomendacijų kiekviename auklėjimo etape“, – „TechCrunch“ pasakojo Walla. „Jie teikia pirmenybę rekomendacijoms iš lūpų į lūpas. Galiu tai patvirtinti ir girdžiu iš tėvų, kurie dalijasi panašia patirtimi. Tačiau apsipirkimas, dalijimasis ir bendruomenės kūrimas visada buvo užgriuvęs.
Auggie nori tai išspręsti sujungdamas taškus tarp bendruomenės ir prekybos tėvams, tiek besilaukiantiems, tiek esamiems.
Bendrovė sausį įkūrė „WhatsApp“ bendruomenę, kad išbandytų būdą, kaip tėvai galėtų susisiekti ir gauti patarimų realiuoju laiku, o bendruomenė viršijo „WhatsApp“ narių ir pogrupių limitą. „WhatsApp“ bendruomenėje pamatęs daugiau nei 450 000 pranešimų ir 35 000 produktų rekomendacijų, Auggie paspartino planus sukurti savo programą, kuri būtų nauji jos bendruomenės namai. Programa dabar pasiekiama „iOS“, o „Android“ paleidimas turėtų pasirodyti per kelias ateinančias savaites.
Programa siekia padėti tėvams rasti patarimų, draugiškumo ir praktinių patarimų, kaip jie naršo tėvyste. Tėvai gali tyrinėti temomis pagrįstas erdves ir pasinerti į įvairias diskusijas – nuo maitinimo iki miego iki kelionių ir kt. Taip pat galite rasti bendruomenę pagal terminą arba geografinę vietą.
Šiuo metu programa yra nemokama, tačiau paleisties įmonė kada nors ateityje gali ištirti prenumeratos modelį.
Kovo mėnesį bendrovė pradėjo antrąją savo misijos dalį: stalinių kompiuterių prekyvietę, kuri remiasi rekomendacijomis, kuriomis dalijasi jos bendruomenės tėvai. Šiuo metu rinkoje yra 10 000 produktų iš populiarių prekių ženklų, tokių kaip BabyBjörn, UPPAbaby, Skip Hop ir kt. Be produktų, jame taip pat yra paslaugų, o tai reiškia, kad tėvai gali naudotis prekyviete, norėdami rasti pediatrų, žindymo konsultantų, doulų ir kt.
Prekyvietė nėra tiesiogiai integruota į programą mobiliesiems, todėl vartotojui spustelėjus rekomenduojamą produktą, jis susiejamas su žiniatinklio programa. Tačiau Auggie artimiausiu metu planuoja integruoti prekyvietę į savo programą.
Dabartinis „Auggie“ verslo modelis yra pagrįstas filialų rinkodara, todėl bendrovė uždirba komisinius už kiekvieną prekę, parduotą jos rinkoje. Kalbant apie ateitį, Walla teigia, kad „Auggie“ stengiasi įvairinti savo verslo modelį, atverdama siuntų pristatymą ir bendradarbiaudama su prekių ženklais.
Startuolis orientuojasi į numatytuosius tėvus, kurie, pasak Wallos, dažniausiai yra mama, kurią kartais užplūsta nuovargis dėl sprendimų. Startuolis taip pat daugiausia skirtas tėvams, auginantiems vaikus iki penkerių metų.
„Mūsų „Northstar“ tikslas yra išfiltruoti triukšmą, kai kalbama apie kiekvieną auklėjimo etapą, kad turinys, bendruomenė ir prekyba būtų vienoje vietoje“, – sakė Walla. „Mes tiesiog sutelkiame dėmesį į bendruomenės, mūsų mažmeninės prekybos partnerių mastą ir tiesiog rekomendacijų ekosistemos kūrimą, kai kalbama apie tėvystę.
2023 m. rugpjūčio mėn. Auggie surinko 1,7 mln. USD pradinį finansavimą iš NFX, „Accel“, „Allison Stern at Mother Ventures“, „XFactor Ventures“ ir kelių strateginių angelų investuotojų.