Vykdant internetinį verslą, nesvarbu, ar jis didelis, ar mažas, svarbu išlaikyti tvarką. Be esminio koordinavimo rizikuojate praleisti ženklą, leisdami konkurentams įsitraukti ir suvalgyti jūsų klientų bazę. To nenorite kaip verslo savininkas, tiesa?
Geros naujienos yra tai, kad yra daug įrankių ir įgūdžių, kad užtikrintumėte, jog viską laikote ten, kur reikia, ir paskatinsite savo verslą. Nesvarbu, ar esate įsitvirtinęs verslas, ar tik pradedate veiklą, jūs reikia šiuos aštuonis dalykus tavo gyvenime.
Įrankiai, kurių reikia kiekvienam internetinio verslo savininkui
Puikus dalykas bėgiojant internetinis verslas yra tai, kad jūs turite galimybę pasiekti milijonus. Tačiau norint tai padaryti sėkmingai, reikia viską turėti savo vietoje. Pakalbėkime apie aštuonis įrankius ir įgūdžius, kurie padės jums dirbti geriausiai.
1. Projektų valdymo įrankis
Augant ir įdarbinant daugiau žmonių, svarbiausia yra projektų valdymo įrankis. Tai ypač pasakytina, jei dirbate nuotoliniu būdu, o tai daugiau nei tikėtina, jei jūsų verslas yra internetinis. Kalbame apie tokius įrankius kaip „Slack“, „Asana“, „ClickUp“ ir „Trello“, kad galėtume paminėti tik keletą.
Šie įrankiai padeda efektyviai valdyti darbo eigą ir palaikyti ryšį vienoje vietoje. Galite priskirti užduotis asmenims ir sekti pažangą, nereikės nuolat tikrintis ir sužinoti, kas vyksta. Toks įrankis, kaip šis, taip pat idealiai tinka planavimui, nes galite matyti savo dabartinę padėtį.
Kalbant apie dalijimąsi informacija, šios priemonės taip pat yra naudingos. Galite pridėti dokumentus ir failus su įtrauktais darbo procesais, kad visi žinotų, ką reikia daryti. Apskritai, projektų valdymo įrankis turėtų būti vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos atsisiunčiate kaip internetinio verslo savininkas.
2. SEO žinios
Kai reikia išsiskirti, SEO yra pirmoji pagalbinė priemonė, padedanti jus ten pasiekti. Jei nežinote, SEO reiškia Search Engine Optimization, ir tai yra būdas užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų aukštoje vietoje paieškos sistemos rezultatuose, ypač „Google“.
Kai kuriate savo svetainę, rašote savo tinklaraštį ar kuriate bet kokią rinkodaros medžiagą, SEO turėtų atsirasti visame tame. Tai reiškia, kad aukšto rango raktinius žodžius naudokite natūraliai savo darbe, kad, kai kas nors ieškos to žodžio, jūsų svetainė bus labiau tikėtina prieš juos. Viskas, ką jums reikia padaryti, yra tikėtis, kad jie spustels ir įsigys viską, ką siūlote.
SEO gali būti sudėtingas, tačiau to išmokti verta. Jei jums viskas per sudėtinga, galite samdyti a laisvai samdomas darbuotojas su SEO patirtimi, kad padėtų jums aprėpti visus pagrindus. Tikrai verta papildomų išlaidų, kad tai būtų padaryta teisingai.
3. Kokybiška, naujausia svetainė
Tai gali atrodyti niekam tikusi, tačiau stebėtina, kiek daug įmonių nekreipia dėmesio į pagrindus. Aukštos kokybės, naujausia svetainė yra gyvybiškai svarbi kiekvienam internetiniam verslui. Palyginimui, jei turėtumėte parduotuvę pagrindinėje gatvėje, norėtumėte, kad jūsų parduotuvė būtų švari, lengvai naršoma ir pilna patrauklių dalykų, tiesa? Jūsų svetainė yra internetinis atitikmuo.
Skirdami laiko savo svetainei sukurti (arba priversti ką nors kitą sukurti) savo svetainę, tai reiškia, kad klojate tinkamą pagrindą. Tačiau tai nesibaigia. Pradėjus transliuoti, labai svarbu nuolat atnaujinti svetainę, įsitikinti, kad visos nuorodos yra teisingos ir veikia, ir, kaip ir anksčiau, naudoti SEO, kad svetainė būtų kuo aukštesnė.
Vėlgi, jei jums sunku sukurti svetainę, galite perduoti šį darbą ekspertui. Tačiau rasite daug svetainių kūrimo įrankių, kurie palengvina darbą.
4. „Analytics“ įrankiai
Nesvarbu, ar jūsų verslas įsteigtas, ar visiškai naujas, jums reikia skaičių, kad pamatytumėte, kaip sekasi, ir pabrėžtumėte sritis, kuriose galite tobulėti. „Google Analytics“ yra puiki galimybė, nes ji suteikia visą reikiamą informaciją vienoje patogioje vietoje. Nuo to, kiek srauto generuoja jūsų svetainė, iki to, kur tas srautas kilęs, turėsite daug duomenų, kuriuos galėsite panaudoti.
Pliusas yra tas, kad, palyginti su daugeliu analizės įrankių, „Google Analytics“ yra tikrai paprasta naudoti, o tai idealiai tinka naujiems verslo savininkams. Taip pat galite suskirstyti srauto duomenis į mažesnius ar didesnius laikotarpius ir ieškoti tendencijų bei pokyčių.
Apskritai, stiprus analitinis įrankis, nesvarbu, ar tai būtų „Google Analytics“, ar kita parinktis, padės suprasti, kaip sekasi jūsų verslui ir kur galite paskatinti pokyčius.
5. Reguliarūs internetiniai susitikimai
Daugumoje internetinių įmonių dirba nuotoliniai darbuotojai – nuo vieno iki kelių šimtų. Svarbu palaikyti ryšį ir reguliariai bendrauti, kad jūsų verslas vyktų sklandžiai. Aukščiau minėta projektų valdymo priemonė padės pasiekti šį tikslą, tačiau reguliarūs susitikimai yra labai svarbūs.
Mastelio keitimas ir kitos susitikimų programinės įrangos parinktys, pvz., „Skype“, idealiai tinka reguliariam registravimuisi su komanda. Žinoma, tai nebūtinai turi būti pernelyg reguliarūs (kitaip niekas neatliks jokio darbo), tačiau reguliarūs pasivijimai padeda užsiregistruoti ir užtikrinti, kad visi būtų tame pačiame puslapyje.
Suplanuoti komandos susitikimus kartą per savaitę tuo pačiu metu kiekvieną savaitę yra gera idėja ir leidžia kiekvienam patekti į rutiną. Tada paruoškite darbotvarkę, kurioje jūsų komandos nariai informuotų apie tai, kas vyksta. Be to, pabaigoje galite surengti klausimų ir atsakymų sesijas ir apeiti virtualų kambarį, kad kiekvienas galėtų iškelti klausimą ar ką nors, ką nori aptarti.
6. Dokumentų saugykla
Visos įmonės turi dokumentus, kurių reikia, kad jie būtų saugūs, nesvarbu, ar tai būtų mokesčių ar teisinių priežasčių, ar tiesiog tam, kad būtų į ką kreiptis. Laimei, sprogusių kartotekų spintų laikai jau seniai praėjo ir bet kokiu atveju internetiniam verslui nepasiteisintų. Kalbant apie pagrindinių įrašų išsaugojimą, idealu naudoti debesies saugyklą ir tokias parinktis kaip „Dropbox“.
Jei jums dirba komanda, visi gali pasiekti failus naudodami slaptažodį, todėl viskas bus saugi ir pasiekiama tik tiems, kuriems to reikia. Patartina reguliariai tikrinti saugomus failus, kad išvalytumėte arba suarchyvuotumėte visus nebereikalingus dokumentus, tačiau atminkite, kad tam tikrus dokumentus reikia saugoti tam tikrą laiką.
Galima rinktis iš daugybės saugyklos debesyje parinkčių, todėl verta patyrinėti įvairias ir rasti saugyklos kiekį, atitinkantį jūsų poreikius ir biudžetą.
7. Rinkodara el. paštu
Kai pritraukiate klientų, turite juos išlaikyti. Išlaikymas yra neįkainojama internetinio verslo proceso dalis, tačiau daugelis įmonių to nepastebi. Tačiau tai taip pat paprasta, kaip naudoti pašto rinkodara.
Kai klientas ką nors perka iš jūsų, būtinai surinkkite jo el. pašto adresą. Jei turite sutikimą tai daryti, galite periodiškai siųsti jiems naujienas apie savo verslą ir produktus. Tai gali būti informacinių biuletenių forma, kuri yra labai veiksminga norint išlaikyti dėmesį ten, kur norite.
„MailChimp“ yra puikus įrankis el. laiškams saugoti ir naujienlaiškiams, kuriuos norite siųsti savo kontaktams, kurti. Naujienlaiškių kūrimo įrankis padeda sukurti dėmesį patraukiančius dokumentus, kurie sudomins jūsų esamus klientus, o tai reiškia, kad galite tikėtis nuolatinio verslo srauto ir kartu pritraukti naujų klientų.
8. Stiprus buvimas socialiniuose tinkluose
Pagaliau mes neturime nieko gero. Socialinė žiniasklaida yra nepaprastai svarbi internetinėms įmonėms, nes galite bendrauti su milijonais žmonių visame pasaulyje ir nukreipti naujus klientus visą parą. Ieškokite „Facebook“ grupių, atitinkančių jūsų verslo nišą, ir reklamuokite savo paslaugas, komentuokite įrašus ir nukreipkite dėmesį į savo verslą. Reguliariai skelbiate savo socialinė žiniasklaida puslapiai yra puikus būdas informuoti žmones apie viską, kas vyksta.
Tačiau svarbu žinoti, kur paprastai būna jūsų klientai. Negaiškite laiko plėtodami stiprią veiklą X (anksčiau – Twitter), jei jūsų klientai paprastai nesinaudoja ta platforma. Vietoj to sutelkite dėmesį į svetaines, į kurias jie daugiau investuoja, pvz., „Instagram“ ar „Facebook“.
Ugdyti ir išlaikyti stiprų buvimas socialinėje žiniasklaidoje reikalauja laiko ir pastangų, bet tai yra daugiau nei verta dėl dėmesio, kurį gali sukurti. Žinoma, jūs tikitės, kad dėmesys bus nukreiptas į pirkimus ir pakartotinį verslą, tačiau tai puikus būdas bendrauti su savo klientų baze, padėti ugdyti lojalumą ir didinti informuotumą apie savo nišą.
Apibendrinant
Vykdydami internetinį verslą dažnai gali atrodyti, kad žongliruojate keliais kamuoliais vienu metu. Štai kodėl didelė išteklių ir įgūdžių biblioteka gali padėti išlikti organizuotas ir nepraleiskite nieko svarbaus. Nuo kokybiškos svetainės kūrimo iki stipraus dalyvavimo socialinėje žiniasklaidoje – aštuoni įrankiai, apie kuriuos kalbėjome šioje funkcijoje, padės nukreipti dėmesį ir dėmesį ten, kur reikia.
Galbūt jau turite keletą, o galbūt jums reikia peržiūrėti kai kuriuos pasiūlymus ir juos įgyvendinti. Bet kuriuo atveju, turėdami daugybę įrankių ir įgūdžių savo arsenale, išvengsite konkurentų, kurie nustatys jūsų silpnąsias vietas ir galbūt nesiveržtų pasinaudoti pranašumais.