„Alaska Airlines“ pradėjo pardavinėti 89 USD vertės elektroninę nuolatinio krepšio etiketę.
Vežėjo pasiūlymas: „Dabar galite nespausdinti savo krepšio etiketes fojė ir pažymėti savo krepšį bet kada ir bet kur – tiesiai iš Alaska Airlines mobiliosios programėlės.
Skamba patogiai. Bet kas tiksliai yra elektroninė krepšio žyma ir ar jums jos reikia? Ir ar 89 USD yra teisinga kaina už šį patogumą?
Kas yra elektroninė krepšio etiketė?
Pasak Tarptautinės oro transporto asociacijos, oro linijos kasmet gabena daugiau nei 4 milijardus krepšių, o oro linijos atspausdina pakankamai tų lipnių bagažo etikečių, kurias sujungus jos galėtų apskrieti Žemę dešimtis kartų.
Šilumos popierių, naudojamą etiketėms spausdinti, sunku, o gal net neįmanoma, perdirbti. Krepšiai taip pat gali būti „netinkamai sutvarkyti“ arba dingti, kai kelionės metu nuplėšiamos popierinės etiketės arba brūkšniniai kodai tampa neįskaitomi.
Taip pat visas laikas praleidžiamas laukiant eilėje prie atspausdintų etikečių prie oro uosto registracijos punktų ir savitarnos kioskuose.
Nuolatinės maišų etiketės gali būti sprendimas. Jau daugiau nei dešimtmetį oro linijų bendrovės, oro uostai ir technologijų įmonės išbando ir palaipsniui taiko elektronines bagažo etiketes, kurios yra nepopierinė alternatyva popierinėms bagažo etiketėms. Naujos etiketės gali pagreitinti maišų tikrinimo procesą, sumažinti dingstančių maišelių skaičių ir galiausiai popierinės etiketės gali pasenti.
Lojalumo atnaujinimas: „Alaska Airlines“ pristato 4 pagrindinius MVP elito statuso pakeitimus
Štai kaip veikia nuolatinės elektroninės krepšio žymos
Naudodamiesi aviakompanijos mobiliąja programėle, keliautojai registruojasi skrydžiui ir laiko išmaniuosius telefonus ant suasmenintos nuolatinės skaitmeninės žymos, kurioje užprogramuojama skrydžio informacija ir bagažo paskirties vietos informacija.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Žymos naudoja artimojo lauko ryšį arba Bluetooth technologiją, kad sukurtų brūkšninį kodą ir kitą reikalingą žymos informaciją. Tada technologija „atspausdina“ ją ant etiketės elektroniniu rašalu.
Naudodami elektroninę krepšio etiketę keliautojai gali praleisti oro uoste esantį krepšio etikečių spausdinimo kioską; vietoj to jie gali atiduoti pažymėtą krepšį savitarnos bagažo išmetimo stotyje arba prie prekystalio prieš išvykdami. Tada žyma perprogramuojama kitai kelionei.
Kurios oro linijos naudoja elektronines bagažo etiketes?
Beveik 20 tarptautinių oro linijų bendrovių, įskaitant Lufthansa, KLM, Qatar Airways, Icelandair, Austrian Airlines ir Aegean Airlines, jau integravo elektronines bagažo etiketes į savo bagažo sistemas.
Porą metų išbandžiusi juos ir sulaukusi atsiliepimų iš keleivių, „Alaska Airlines“ dabar yra pirmoji aviakompanija JAV, visa širdimi perėjusi į EBT. Pasak oro linijų atstovo, tai yra dalis didesnio vežėjo tikslo „padėti keliautojams patekti į saugumą per penkias minutes ar greičiau“.
Susiję: Kokią kredito kortelę turėtumėte naudoti „Alaska Airlines“ skrydžiams?
Ar jums reikia vienos iš „Alaska Airlines“ elektroninių krepšių žymų?
Jei įsigysite 89 USD vertės elektroninę bagažo etiketę iš „Alaska Airlines“, gausite „Bagtag“ įrenginį ir galėsite jį naudoti Aliaskos skrydžiams JAV, Kanadoje ir Belize, taip pat skrydžiams, kuriuos Aliaska vykdo per „Horizon Air“ ir „SkyWest Airlines“ JAV
„Hawaiian Airlines“ skrydžiams bus galima naudoti elektronines bagažo etiketes, kai sistemos bus labiau integruotos. Anot „Alaska Airlines“ atstovo, vežėjas „aktyviai ieško būdų, kaip pagreitinti tą laiko juostą“.
Jūsų elektroninio bagažo žyma taip pat gali būti naudojama skrydžiams su Aliaskos partneriais Icelandair ir Qatar Airways ir bet kuriai oro linijai, kuri taiko šią technologiją.
„Alaska Airlines“ taip pat tiria naudoti elektronines krepšio etiketes, kad pagreitintų vežimėlių, judėjimo prietaisų ir gyvūnų registracijos procesą.
Žemėlapio pakeitimai: „Alaska Airlines“ nutraukia vieną iš naujausių maršrutų iš Everett's Paine Field
Ar 89 USD yra teisinga kaina, kad būtų patogiau turėti elektroninę maišelio etiketę?
Pradiniai 89 USD gali atrodyti kaip investicija, tačiau oro linijų bendrovė nori užtikrinti klientams, kad tai naudingas pasirinkimas.
„Svečiui, kuris keliauja pusiau reguliariai su registruotu bagažu, tai nedidelė investicija už sutaupomą laiką ir suteikiamą ramybę“, – sakė „Alaska Airlines“ atstovas. „Kadangi vis daugiau oro linijų pereina prie elektroninio žymėjimo, o savaiminio kritimo technologija vis labiau plinta, mūsų elektroninių krepšių žymų vertė ir toliau didės.
Kol kas, be sutaupyto laiko naudojant elektroninio maišelio žymą, vidutinis keliautojas taip pat kasmet sutaupo apie 13 pėdų prastai perdirbamų popierinių maišelių etikečių, sakė Jasperas Quakas, Bagtag generalinis direktorius.
Pavyzdžiui, „Lufthansa Group“ elektronines maišelių etiketes naudoja daugiau nei 10 metų ir „tai yra mūsų pasirinkimo būdas atsikratyti pasenusių popierinių maišelių etikečių“, – „Lufthansa“ žemės procesų vyresnioji vadovė Viktoria Rudo. grupė, sakė.
„Mūsų pramonė turėtų žengti čia“, – sakė „Aegean Airlines“ antžeminių operacijų produktų vadovas Timas Korosis. „Turime panaudoti tai, ką išmokome naudodami EBT, kad atsitrauktume nuo popierinių žymų arba bent jau sumažintume jas iki tokio pat ilgio kaip ir EBT“, – pridūrė jis.
Tarptautinės oro transporto asociacijos bagažo darbo grupės taip pat nagrinėjo elektronines bagažo etiketes ir bando sudaryti jas naudojančių oro linijų susitarimus. Tačiau tam reikės procesų ir standartų, kurie leistų EBT „skaityti ir naudoti visame oro linijų pasaulyje“, – sakė Rudo. Ir tai vis dar yra darbuose.
Susiję skaitymai: