Vokietijos laisvalaikio vežėjas „Condor“ 2025 metais apkarpo savo JAV maršrutų žemėlapį.
Šią savaitę aviakompanija pranešė keturiems JAV oro uostams apie savo planus sumažinti sezonines tiesiogines paslaugas iš Frankfurto.
Kitais metais vežėjas baigs skrydžius iš Vokietijos bazinio miesto į San Antonijaus tarptautinį oro uostą (SAT), Baltimorės/Vašingtono tarptautinį Thurgood Marshall oro uostą (BWI), Mineapolis-St. Paulo tarptautinis oro uostas (MSP) ir Phoenix Sky Harbor tarptautinis oro uostas (PHX).
Pertvarkydama tinklą, „Condor“ taip pat apkarpo du papildomus Šiaurės Amerikos maršrutus į Edmontoną ir Halifaksą Kanadoje.
Teismo sprendimas paskatino pakeisti
Sumažindamas savo 2025 metų Šiaurės Amerikos planus, Condor citavo neseniai priimtą Vokietijos aukščiausiojo teismo sprendimą, kuris, regis, sumažins keleivių skaičių naujaisiais metais.
Pagal antimonopolines taisykles Vokietijoje, šalies vėliavos vežėjas Lufthansa turėjo leisti Condor keleiviams, skrendantiems į Frankfurtą, sklandžiai prisijungti prie Lufthansa skrydžių. Šis reglamentas iš esmės leido JAV keleiviams patekti į beveik visą Vokietiją užsisakius „Condor“.
Tačiau neseniai priimtas Vokietijos federalinio teisingumo teismo sprendimas panaikino šias taisykles, pranešė Condoras, paskelbęs apie maršruto mažinimą.
„Tai nėra sprendimas, kurį priimame lengvabūdiškai“, – pirmadienį išplatintame pranešime sakė „Condor“ komercijos direktorius Jensas Boydas. „Labai apgailestaujame, kad dėl to praradome ryšį ir paslaugas.
San Antonio netenka tik Europos paslaugų
„Condor“ paslaugos panaikinimas yra ypatingas smūgis San Antonijui, kuris ką tik pamatė, kad šiais metais oro linijų bendrovė pradėjo tiesioginius skrydžius į Frankfurtą – tai pirmoji (ir vienintelė) tiesioginė paslauga į Europą.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Dabar atrodo, kad 2025 m. San Antonijaus keleiviai vėl neturės tiesioginių transatlantinių skrydžių, o kitam oro vežėjui nebus pranešta apie paslaugą.
Šiuo metu vieninteliai SAT tarptautiniai pasiūlymai apima pusšimtį trumpų skrydžių į Meksiką.
„Mes ir toliau stengsimės plėsti nepertraukiamas paslaugas iš SAT“, – sakoma oro uostų direktoriaus Jesuso Saenzo Jr pareiškime. „Mūsų bendruomenė jau seniai prašė paslaugų Europai, o praėjusios vasaros skaičiai įrodė, kad turime rinką, kuri gali palaikyti nenutrūkstamą paslaugą.
Skaityti daugiau: Condor premium economy A330neo apžvalga: ar verta papildomų išlaidų?
„Condor“ augimas JAV nutrūko
„Condor“ atsitraukė Šiaurės Amerikoje po pastarųjų metų didžiulio transatlantinio augimo.
Remiantis aviacijos analizės įmonės „Cirium“ duomenimis, 2024 m. bendras keleivių skaičius tarp JAV ir Vokietijos išaugo 50 proc., palyginti su 2023 m.. Tai yra po 30 proc.
„Condor“ spalvingi dryžuoti lėktuvai yra neabejotini, o jo skrydžiai prieinami ne tik keliautojams, norintiems mokėti už vietą, bet ir keleiviams, naudojantiems taškus ir mylias. Pavyzdžiui, vežėjas dažnai skraido ryšius su „Alaska Airlines“, o tai leidžia „Mileage Plan“ nariams išpirkti savo Aliaskos mylias „Condor“ skrydžiuose.
2025 m. vasarą keliautojai vis tiek galės skristi į Kondorą į Frankfurtą iš devynių JAV miestų, įskaitant aštuonis žemyninėje JAV dalyje ir iš Ankoridžo, Aliaskos.
Susiję skaitymai: