Mes, TPG, labai mėgstame maksimaliai padidinti savo taškus ir mylias, kad sutaupytume pinigų keliaujant.
Nors turime ilgametę kolektyvinę patirtį, net taškų ir mylių privalumai (įskaitant kai kuriuos pačius TPG) daro išpirkimo, pervedimo ir uždarbio klaidas.
Štai devyni realūs taškai ir mylios, kurias padarėme, todėl jums to nereikia.
A taškų perdavimo klaidingas skaičiavimas
Didžiausia klaida, kurią iki šiol padariau savo taškų ir mylių kelionėje, buvo per daug taškų iš „American Express Membership Rewards“ perkėlimas į „Flying Blue“, kad būtų padengti mano planuotos kelionės skrydžiai. Tai buvo anksti, bet aš ką tik pasirinkau numerį, kurio, kaip žinojau, pakaks skrydžiams padengti.
Galų gale gavau dešimtimis tūkstančių taškų daugiau nei man reikėjo skrydžiams, ir aš iš jų neturėjau jokios naudos. Jie man būtų buvę daug vertingesni savo pirminės formos Narystės premijos taškais. Man prireikė daugiau nei metų, kol radau skrydį, kuriame galėčiau išpirkti likusius „Flying Blue“ taškus.
Vietoj to turėjau rasti tikslų skrydį, kuriuo norėjau skristi, ir apskaičiuoti tikslų taškų skaičių, kurį man reikėjo pervesti, kad padengčiau tuos skrydžius. Perkeliami taškai yra daug naudingesni, kai iš tikrųjų galite juos perkelti, o ne palikti paskyroje, kurioje yra mažiau galimybių juos panaudoti.
– Tarah Chieffi, vyresnioji rašytoja
Vienaragio užsakymas suklydo
Mano pirmasis didelių taškų išpirkimas nepasiteisino taip, kaip planavau. 2023 m. pradžioje pranešiau apie skaitytojams laiku sudarytą „World of Hyatt“ sandorį, pagal kurį buvo galima apsistoti „Andaz Maui“ Wailea kurorte už 35 000–40 000 taškų už naktį daugeliui pasimatymų. Tai buvo nuostabus 8 kategorijos „Hyatt“ pasiūlymas ir galimybė sutaupyti pinigų mano pirmajai kelionei į Havajus.
Susijęs: „Andaz Maui“ apžvalga Wailea kurorte Havajuose
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Kadangi tuo metu neturėjau pakankamai „World of Hyatt“ taškų, „Chase Ultimate Rewards“ taškus per „Chase Travel℠“ portalą pervedžiau į savo „World of Hyatt“ paskyrą santykiu 1:1. Tai vienas iš mano mėgstamiausių Chase Sapphire Preferred® kortelės perdavimo partnerių.
Aš laukiau tokios progos pervesti pasveikinimo premiją, kurią uždirbau atidaręs Chase Sapphire Preferred.
Kai buvome rezervuoti 2023 m. spalio mėn., buvome susirūpinę, ar tikslinga keliauti į Maui po to, kai saloje rugpjūčio mėn. Galiausiai nusprendėme nevykti ir atšaukėme kelionę. Laimei, Hyatt įskaitė taškus atgal į mano World of Hyatt paskyrą, kur jie liko ir šiandien. Perkėlę taškus iš „Chase Ultimate Rewards“ paskyros, negalėsite jų perkelti atgal į „Chase“ paskyrą.
Taigi šiuo atveju dar ne viskas prarasta, nes taškai vis dar galimi naudoti. Tačiau jie apsiriboja „World of Hyatt“ nuosavybės rezervavimu.
– Caroline Tanner, reporterė
Vėlavimas į taškų vakarėlį
Mano didžiausios klaidos yra tai, kad anksčiau neuždirbu taškų ir neapsiriboju viena lojalumo programa per ilgai.
Kai pirmą kartą įsitraukiau į taškų ir mylių žaidimą, šiek tiek dvejojau, ar gauti taškų uždirbančią kreditinę kortelę. Vėliau sugaišau neįtikėtinai daug laiko, bandydamas uždirbti taškų naudodamasis tik apsipirkimo portalais, todėl galiausiai gavau nebeveikiančią „Avios“ uždirbančią debeto kortelę. Uždarbio procentas buvo apgailėtinas, o kadangi tai buvo mokėjimo, einamojo tipo debeto kortelė, man taip pat reikėjo reguliariai ją papildyti. Po kurio laiko atnaujinau į „Avios“ uždirbančią kredito kortelę, prieinamą Jungtinėje Karalystėje. Reguliariai žiūriu atgal ir gailiuosi, kiek taškų praleidau naudodamas šią strategiją – ypač turint omenyje, kad be papildomų pinigų būčiau galėjęs uždirbti trigubai daugiau nei uždirbau.
Susiję: Kodėl aš keičiu taškų ir mylių strategiją
Visai neseniai supratau, kad netyčia prisirišau prie Avios kaip pasirinktos lojalumo valiutos; Nors sukaupiau neblogą „Avios“ laivą, išpirkau tik „British Airways“ ir jos „Oneworld“ partnerius. Trokšdamas kuo daugiau lankstumo ir geresnių išpirkimo galimybių, atidariau an American Express® auksinė kortelė. Dabar tai leidžia man uždirbti daugiau vertingų narystės apdovanojimų taškų, kuriuos galima pervesti įvairioms oro linijoms ir viešbučiams. Niekada nežiūrėjau atgal ir norėjau pamatyti šviesą daug anksčiau.
— Jordanas Walleris, atsakingasis redaktorius
Prarasti registracijos premiją
Užuot uždirbęs 60 000 mylių registracijos premiją, kad užsisakyčiau vienpusį verslo klasės sandorį „Japan Airlines“ skrydžiui į Tokiją, uždirbau didelį nulį. Tai buvo visiška naujoko klaida. Iškart po to, kai pradėjau dirbti TPG, nusprendžiau užsiregistruoti Citi® / AAdvantage Business™ World Elite Mastercard® (žr. tarifus ir mokesčius) – „Citi“ vizitinė kortelė, skirta „American Airlines“ lojalistams.
Šiuo metu registracijos premija yra 75 000 „American Airlines“ mylių (išleidus 5 000 USD per pirmąjį pusmetį penkis mėnesius nuo sąskaitos atidarymo), tačiau tuo metu registracijos premija buvo tik 60 000 mylių. Vis dėlto kortelei buvo labai pagrįstas poros tūkstančių dolerių išlaidų reikalavimas. Deja, nekreipiau pakankamai dėmesio ir išleidau tik mažiau nei reikia. Manau, kad neteisingai apskaičiavau maždaug 12 USD. Paskambinau į klientų aptarnavimo liniją, bet jie nesileido – man jokios registracijos premijos.
Mokykitės iš mano klaidos ir įsitikinkite, kad išleidote visą minimalią premijos sumą. Taip pat atminkite, kad metinis mokestis paprastai neįskaičiuojamas į minimalias išlaidas.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie dabartinį pasiūlymą, peržiūrėkite visą „Citi AAdvantage Business World Elite Mastercard“ apžvalgą.
– Clintas Hendersonas, vyriausiasis redaktorius
Nepatvirtino, kad pasiūlymas vis dar yra
Kai 2020 m. spalį su žmona susižadėjome, labai intensyvinau taškų ir mylių žaidimą. Taigi, žinoma, norėjau pasipelnyti iš didelių išlaidų, kurios būtų mūsų vestuvėms.
Dėl kelių priežasčių įkalbinau savo žmoną, kad mūsų priėmimas vyktų mūsų vietinėje Hyatt Regency. Pirma, aš uždirbčiau World of Hyatt taškų per lojalumo programą ir mokėdamas savo World of Hyatt kredito kortele. Be to, šios vietos vestuvių brošiūroje buvo paminėta galimybė papildomai uždirbti nuo 20 000 iki 40 000 premijos taškų, priklausomai nuo renginiui išleistų pinigų. Žinodami, kad mūsų biudžetas gali uždirbti pakankamai taškų, kad padengtume bent pusę savo medaus mėnesio viešnagės, tai buvo niekam tikęs.
2021 m. pradžioje pradėjome preliminarų planavimą su „Hyatt Regency Rochester“ renginių darbuotojais, tačiau koronaviruso pandemijai įsibėgėjus nusprendėme šiek tiek atidėti ir nustatyti datą 2022 m. gegužės mėn. „Hyatt“ darbuotojai ir užbaigė visus dokumentus.
Štai mano didelė klaida: niekada nekalbėjau apie papildomų taškų pasiūlymą jokiose mūsų diskusijose su „Hyatt“ komanda. Kiekvienas, kuris buvo pergyvenęs vestuvių planavimo procesą, žino, kiek laiko ir minčių tenka šioms diskusijoms su renginio vieta – nuo maisto parengimo iki renginio programavimo, net iki servetėlių lankstymo. Ir nė karto, pagalvojus apie visas tas smulkmenas, man neatėjo į galvą patvirtinti, kad uždirbsime tuos papildomus taškus, ar patikrinti, ar tai įrašyta sutartyje.
Na, o nuo to laiko, kai pirmą kartą kalbėjomės su „Hyatt“ komanda ir po 10 mėnesių pasirašėme sutartį, viešbutis nustojo siūlyti šią premiją. Jis buvo pašalintas iš brošiūros ir niekada netapo mūsų vestuvių paketu.
Buvau įsiutę, kai galiausiai tai supratau, ir nemažą savo medaus mėnesio dalį praleidau skambindamas įmonei ir „Hyatt Regency Rochester“ renginių personalui. Tačiau iš tikrųjų man teko pareiga įsitikinti, kad tai yra sandorio dalis, prieš ką nors pasirašant. Gyvenk ir mokykis. Ei, jie vis tiek surengė mums gana didelį renginį.
– Colinas Hoganas, informacinio biuletenio redaktorius
Avios praradimas dėl galiojimo pabaigos
Kažkada savo Iberia paskyroje kaupiau „Avios“, kad galėčiau naudoti didelę 2020 m. vasaros kelionę į Europą. Aš planavau naudoti Iberia apdovanojimų diagramą verslo klasei skristi į Europą nuo 34 000 Avio vienam asmeniui į abi puses.
Paskutinis su taškais susijęs veiksmas, turintis omenyje šį tikslą, įvyko 2019 m., kai pasinaudojau perkėlimo premija ar akcija (ar kažkuo kitu, ko dabar aiškiai neprisimenu), kad gaučiau tuos „Avios“ vietoje prieš užsakydamas 2020 m. kelionę. Na, visi žinome, kas nutiko toliau, o ta 2020 m. kelionė neįvyko.
Tačiau mano paskyroje buvo pradėtas skaičiuoti atgalinis „Avios“ laikrodis, o „Iberia“ taiko taisyklę, kad „Avios“ galiojimo laikas baigsis po 36 mėnesių neveikimo. Paprastai man tai nėra problema, bet pasirodė, kad tai yra mano Avios problema pandemijos širdyje.
Pandemijos metu daugelis oro linijų laikinai arba visam laikui sušvelnino ridos galiojimo pabaigos politiką. Taigi, aišku, aš nesekiau datos, kada baigsis šių „Avio“ galiojimas… ir galiausiai, 2022 m. rugpjūčio mėn., jie tai padarė. Dingo visi 218 013 „Avio“, kurių vertė viršija 3 000 USD pagal TPG 2024 m. gruodžio mėn. vertinimą.
Aš susisiekiau su Iberia, kad pareikščiau savo bylą, kad išsiaiškinčiau, ar juos būtų galima grąžinti sumokėjus mokestį arba su malone iš oro linijų, ypač atsižvelgiant į tarptautinių kelionių realybę ankstesniais metais. Deja, tokios malonės nebuvo suteikta.
„Avios“ dingo visam laikui, ir aš turėjau pradėti nuo nulio, sukaupdamas pakankamai taškų, kad galėčiau leistis į didelę šeimos Europos kelionę į Barseloną, Italiją ir Paryžių, kuri galiausiai įvyko 2024 m. vasarą.
1 iš 4
VASAROS HULL/TAŠKŲ VAIKINAS
— Summer Hull, vyresnysis turinio direktorius
Medaus mėnesio užsakymo klaida
Ieškodamas apdovanojimo vietos „United Airlines“, pamiršau į paieškos kriterijus įvesti žmonių skaičių, skirtą vienintelei kelionei į Madagaskarą.
Kelis mėnesius tikrinau tyrinėdamas šią kelionę ir buvo daugybė skrydžių skirtingomis datomis į šalį, kurios norėjome. Tačiau kai pagaliau buvome pasiruošę užsisakyti ir atlikome dviejų žmonių paiešką, laisvų vietų nebuvo. (Pasirodo, partnerių oro linijų bendrovė leido tik vienas apdovanojimo bilietas už skrydį tam tikruose segmentuose.)
Galiausiai radome sprendimą, bet tai buvo didelis galvos skausmas, kuris mums kainavo papildomų taškų; dėl to mes taip pat skraidėme dviejose atskirose kajutėse per vieną medaus mėnesio dalį. Jei nebūtume radę išeities, mes būtume gavę krūvą Chase taškų, perduotų į „United“, kurių negalėtume panaudoti.
– Rachel Craft, asocijuotoji rašytoja
Nedidinti registracijos premijos
Aš uždirbau daug „Capital One“ mylių nuo atidarymo „Capital One Venture X Rewards“ kredito kortelė pirmaisiais metais buvo pasiūlyta. Planavau didelę savo keturių asmenų šeimos kelionę į Izraelį ir negalėjau apsispręsti, ar skrydžiams naudoti „Capital One“ mylių ar „United Airlines“ mylių. Kolegos man patarė tiesiog susimokėti ir nekeisti mylių į kitą valiutą. Už bilietus sumokėjau grynaisiais, o mylias panaudojau, kad atsipirkčiau. (Kelionės mokesčius galite padengti naudodami „Capital One“ mylias.)
Tačiau turėjau atšaukti kelionę po to, kai 2023 m. spalio 7 d. įvyko „Hamas“ teroro išpuolis. Taigi iš esmės visos tos mylios buvo skirtos tik mano kredito kortelės ataskaitos apmokėjimui. „United“ grąžino pinigus, todėl aš turėjau didžiulį kreditą savo ataskaitoje ir neigiamas mylias. Turėjau išleisti mylių deficitą, kad galėčiau vėl pradėti uždirbti, todėl jaučiu, kad negavau pakankamai naudos iš registracijos premijos už tą kortelę.
– Erica Silverstein, vyriausioji redaktorė
Neskaičiuojant perkeltų taškų teisingai
Buvau „didelio reikalo žmogaus“ padėjėjas ir pirmą kartą išpirkau jį, neteisingai apskaičiavau. Visus jo „American Express“ narystės apdovanojimų taškus pervedžiau „Delta Air Lines“ už du verslo klasės bilietus į Paryžių. Tačiau nebuvo pakankamai taškų, kad iš tikrųjų būtų galima nusipirkti bilietus. Man pritrūko vos 2000 SkyMiles, todėl paskambinau Deltai ir verkiau. Kadangi jis buvo „Delta SkyMiles Diamond“ elito narys, jie tiesiog suteikė man skirtumą – ko jie tikrai nebūtų padarę, jei būčiau paskambinęs pats.
– Anoniminis TPG darbuotojas
Susiję skaitymai: