Andrejus Safundzicas, Alanas Floresas Lopezas ir Leo Mehras susitiko Stanfordo pamokoje, kurioje daugiausia dėmesio buvo skirta etikai, viešajai tvarkai ir technologiniams pokyčiams. Safundzic, kalbėdamas su „TechCrunch“, sako, kad klasė pastebėjo, kad nedaugelis žmonių, ypač įmonių sektoriuje, gali kontroliuoti savo internetinę tapatybę.
„Programinės įrangos ateitis yra visiškai automatizuotas rankinis darbo srautas iki galo“, – sakė Safundzicas. „Sprendimai dėl įgaliojimų yra tikriausiai vienas iš pirmųjų darbo eigų, kurios tam prasmingos, nes tai labai paprastas, bet ir labai dažnas poreikis, turintis tikrą poveikį verslui.
Būtent ši idėjos užuomazga paskatino Safundzicą, Lopezą ir Mehrą ieškoti būdų, kaip geriau valdyti skaitmeninę įmonių tapatybę. Jų pastangos baigėsi „Lumos“ – platforma, padedančia įmonėms valdyti programų prieigos leidimus vietinėse ir debesų aplinkose.
„Lumos“, kurią galima pasiekti naudojant komandų eilutę arba žiniatinklį, padeda organizuoti užduotis, pvz., auditą, kurie vartotojai turi prieigą prie kokių programų ir sistemų įmonės aplinkoje. Be to, Lumos gali įvertinti ir rekomenduoti būdus, kaip sumažinti išlaidas programinės įrangos licencijoms, stebėdamas naudojimą ir integruodamas išlaidų duomenis. Ir – panaudodamas dirbtinį intelektą – „Lumos“ gali konvertuoti palaikymo bilietus į darbo eigą ir analizuoti darbuotojų duomenis, kad pasiūlytų personalo prieigos kredencialų pakeitimus.
Safundzicas sako, kad „Lumos“ įrankiai ypač praverčia įmonėms, turinčioms daug programų, dėl kurių galima ginčytis – tai, remiantis apklausomis, yra dauguma įmonių. „BetterCloud“ duomenimis, 2023 m. įmonės naudojo vidutiniškai 130 programų, ty 18% daugiau nei prieš metus.
„Dabar, kai žmonės vėl pradeda investuoti, mūsų funkcijos, susijusios su darbuotojų priėmimu ir bilietų automatizavimu, įgauna trauką, nes IT lyderiai nori, kad jų darbuotojai galėtų pasiekti daugiau“, – sakė Safundzicas. „Prieigos valdymo ateitis yra tai, kad IT ir tapatybės prieigos valdymas tampa vis labiau strategine funkcija, kuri suderina ir išleidžia AI agentus, kurie automatizuoja pasikartojančias užduotis įvairiose srityse.
Teigiama, kad nuo 2022 m. gegužės mėn. pajamos išaugo 9 kartus, o klientų bazė, kurią sudaro „Roku“, „MongoDB“ ir „Chegg“, nenuostabu, kad kai kurios rizikos kapitalo įmonės atsilieka nuo „Lumos“. Šią savaitę startuolis uždarė 35 milijonų JAV dolerių B serijos dalį, kuriai vadovavo Scale Venture Partners, dalyvaujant a16z, Harpoon Ventures, Neo ir kt.
Iš viso banke turėdamas daugiau nei 65 mln. USD, „Lumos“ turi geras pozicijas, kad galėtų įveikti daugybę konkurentų prieigos ir tapatybės valdymo tapatybės rinkose, sako Safundzicas.
„Sukūrus apibendrinamą pagrindinę infrastruktūrą, mūsų produktus galima subręsti daug greičiau nei įprastai“, – sakė Safundzičius. „Dėl to „Lumos“ galėjo augti greičiau nei konkurencingi taškiniai sprendimai, nes klientams teikiame daugybę skausmo taškų, todėl buvome pateikti daugelyje skirtingų pasiūlymų prašymų. Bet kuri įmonė, kurianti visapusišką platformą, turės daug konkurentų dėl didelio gaminio paviršiaus.
„Lumos“, įsikūrusi San Franciske, iki metų pabaigos planuoja padidinti savo darbuotojų skaičių nuo 95 iki ~150.