Po to, kai gegužę Meta pradėjo žymėti nuotraukas etikete „Pagaminta su AI“, fotografai skundėsi, kad socialinių tinklų įmonė etiketes klijavo tikroms nuotraukoms, kuriose buvo naudojami pagrindiniai redagavimo įrankiai.
Dėl vartotojų atsiliepimų ir bendros painiavos, kokio lygio AI naudojamas nuotraukoje, bendrovė visose „Meta“ programose pakeičia žymą į „AI informacija“.
Meta teigė, kad ankstesnė žymos versija nebuvo pakankamai aiški, kad naudotojai galėtų nurodyti, kad vaizdas su žyma nebūtinai sukurtas naudojant AI, bet redagavimo procese galėjo naudoti AI valdomus įrankius.
„Kaip ir kiti pramonės atstovai, mes nustatėme, kad mūsų etiketės, pagrįstos šiais rodikliais, ne visada atitiko žmonių lūkesčius ir ne visada pateikdavo pakankamai konteksto. Pavyzdžiui, į tam tikrą turinį, kuriame buvo atlikti nedideli pakeitimai naudojant dirbtinį intelektą, pvz., retušavimo įrankiai, buvo pramonės standartiniai rodikliai, kurie vėliau buvo pažymėti „Pagaminta naudojant AI“, – atnaujintame tinklaraščio įraše teigiama.
Bendrovė nekeičia pagrindinės AI naudojimo nuotraukose aptikimo ir jų žymėjimo technologijos. Meta vis dar naudoja informaciją iš techninių metaduomenų standartų, tokių kaip C2PA ir IPTC, kurie apima informaciją apie AI įrankių naudojimą.
Tai reiškia, kad jei fotografai objektams pašalinti naudoja tokius įrankius kaip „Adobe Generative AI Fill“, jų nuotraukos vis tiek gali būti pažymėtos nauja etikete. Tačiau Meta tikisi, kad naujoji etiketė padės žmonėms suprasti, kad vaizdas su žyma ne visada yra sukurtas tik AI.
„AI informacija“ gali apimti turinį, kuris buvo sukurtas ir (arba) modifikuotas naudojant AI, todėl tikimės, kad tai labiau atitiks žmonių lūkesčius, o mes bendradarbiaujame su pramonės įmonėmis, kad pagerintume procesą“, – sakė „Meta“ atstovė Kate McLaughlin. „TechCrunch“ el. paštu.
Naujoji žyma vis tiek neišspręs problemos, kai visiškai AI sukurtos nuotraukos lieka nepastebėtos. Be to, jis nepasakys vartotojams apie tai, kiek buvo atlikta AI redaguojama nuotrauka.
Meta ir kiti socialiniai tinklai turės dirbti, kad nustatytų gaires, nebūdami nesąžiningi fotografų, kurie nepakeitė savo redagavimo darbo eigos, atžvilgiu, tačiau įrankiuose, kuriuos jie naudojo nuotraukoms apdoroti, yra tam tikras AI elementas. Kita vertus, tokios įmonės kaip „Adobe“ turėtų įspėti fotografus, kad kai jie naudoja tam tikrą įrankį, jų vaizdas gali būti pažymėtas etikete kitose paslaugose.