Siekdama sugrąžinti „socialinį“ į „socialinę žiniasklaidą“, nauja programa, pavadinta „noplace“, išaugo į „App Store“ viršų, nes trečiadienį ji paleidžiama iš tik kvietimo režimo. Sukurta taip, kad ji patiktų jaunesnei miniai – arba visiems, kurie nori bendrauti su draugais ar turi bendrų pomėgių – niekas yra kaip šiuolaikinis „MySpace“ su spalvingais, tinkinamais profiliais, leidžiančiais žmonėms dalytis viskuo – nuo santykių statuso iki to, ką jie yra. klausosi ar žiūri, ką jie skaito ar veikia ir kt.
Gerai nuteikdama savo potencialą dažnai sudėtingoje vartotojų socialinėje rinkoje, niekur jau išpopuliarėjo anksčiau, nei buvo paskelbta viešai dėl savo funkcijos, leidžiančios vartotojams išreikšti save tinkinant savo profilio spalvas. Nors Z karta galbūt neužaugo su „MySpace“ ir visais jos chaotiškais pritaikymais, vis tiek jaučiama nostalgija socialiniuose tinkluose, kurių jie niekada neturėjo.
„Manau, kad tos magiškos, linksmosios interneto dalies dabar nebėra. Viskas labai vienoda“, – sako įkūrėja ir generalinė direktorė Tiffany Zhong, kuri anksčiau įkūrė savo ankstyvosios stadijos vartotojų fondą Pineapple Capital ir, būdama paauglė, dirbo bendrovėje „Binary Capital“, padėjusi jiems sudaryti ankstyvos stadijos vartotojų sandorius.
Per pastarąjį dešimtmetį žaidęs su kiekviena vartotojų socialine programa, Zhong turi gerą žvilgsnį į kitą didelį hitą. 2015 m. ji pažymėjo „Musical.ly“ kaip startuolį, kuris, pavyzdžiui, taps kitu „Snap“ ar „Twitter“, supratusi, kiek daug dėmesio ji turi vaikams ir kitiems jaunesniems naudotojams.
Ji taip pat dažnai tviteryje skelbdavo savo produktų įžvalgas ir analizę, ypač apie vartotojų programas, sulaukdama jos gerbėjų socialinėje žiniasklaidoje. Atsižvelgiant į jos kilmę, nenuostabu, kad Zhong turi gerai išplėtotų idėjų apie tai, kas galėtų patikti šiuolaikiniams jaunesniems naudotojams naujoje socialinio tinklo programoje.
„Aš visada mėgau socialinius ryšius“, – sako ji, bet pridūrė, kad socialinė žiniasklaida nebesijaučia socialinė. „Viskas yra tik žiniasklaida. Jaučiasi labai atskirtas“.
Iš dalies taip yra todėl, kad visas mūsų turinys dabar yra labai suasmenintas, sako įkūrėjas. „Žiūrime skirtingą turinį ir [following] kitokių interesų nei mūsų draugai, todėl bendruomenę rasti sunkiau“, – sako ji.
Kai nėra vietos, siekiama sukurti vietą, kurioje žmonės galėtų sekti savo draugus ir rasti kitų, kurie turi bendrų pomėgių, vienoje vietoje.
Programa siūlo mažą tinkinamą profilį, kuriame jie gali pasidalyti tuo, ką šiuo metu veikia, ir pritaikyti jį pagal savo pomėgius. Naudotojų profiliuose gali būti žymų, kurias programa vadina „žvaigždėmis“, kurios yra jiems rūpimai pomėgiai arba temos. Pavyzdžiui, naudotojai gali pridėti savo astrologinį ženklą, savo Myers-Briggs asmenybės tipą, savo pomėgius ar gerbėjus į savo profilius, todėl juos gali rasti kiti.
Tačiau „noplace“ labiau primena pasaulinį grupinį pokalbį ar „Twitter“/X konkurentą, o ne „Facebook“ alternatyvą, nes daugiausia dėmesio skiria tekstiniams atnaujinimams ir kol kas nepalaiko nei nuotraukų, nei vaizdo įrašų.
„Prieš 10 metų „Facebook“ arba „Facebook“, kai juo naudojau vidurinėje mokykloje, buvo šaunus, gyvenimo naujienos“, – sako Zhongas. „Mes to nebesuprantame, tiesa? Galite sekti [friends] „Instagram“, bet tai vis tiek yra svarbiausi, mažiau atnaujinimų.
Be to, niekur naudotojai turi dalytis tuo, ką jie šiuo metu daro, o ne tuo, ką jau padarė. Jei esate naujame mieste, žiūrite spektaklį ar naują grupę, tai gali būti jūsų būsenos atnaujinimai. Programa siūlo du sklaidos kanalus: vieną su draugais ir kitą visuotinį sklaidos kanalą iš visų programėlės naudotojų, ir abu yra atvirkštine chronologine tvarka. Privačių profilių nėra.
Žmonės, kurie įveda savo amžių jaunesni nei 18 metų, taip pat gaus labiau reguliuojamą tiekimą. Bendrovė orientuojasi į moderavimą, šiuo tikslu sukūrė savo vidinį prietaisų skydelį ir paveda komandai užtikrinti vartotojų saugumą.
Vietoj algoritmų, noplace pasitelkia AI technologiją siūlymams ir kuravimui. Programa neredaguoja sklaidos kanalo už jus, o naudoja dirbtinį intelektą, kad galėtų atlikti tokius veiksmus, kaip pasiūlyti to, ką praleidote, santraukas.
„Mes tai padarėme sąmoningai… pasaulinis, viešas sklaidos kanalas daro tai taip smagu. Tai tarsi kiekvieno žmogaus smegenys ant popieriaus“, – pastebi Zhongas. „Žmonės džiaugiasi. Jie sako: „Aš niekada anksčiau neturėjau tokios programos“.
Tokijuje ir San Fransiske įsikūręs įkūrėjas pirmą kartą pradėjo dirbti niekur antroje praėjusių metų pusėje kartu su nuotoliniu būdu paskirstyta septynių darbuotojų komanda. Praėjusių metų pabaigoje „Noplace“ prasidėjo tik pakvietimo beta versijos fazė ir „netyčia išplito“, – sako Zhongas, paskatindamas komandą išplatinti kai kuriuos kvietimų kodus ankstyviesiems naudotojams, tarp kurių buvo ir kai kurie K-pop gerbėjai.
Programa dabar yra pasirengusi pasiūlyti jaunesniems „Twitter“ naudotojams alternatyvą tinklui, dabar žinomam kaip X, vadovaujant Elonui Muskui, nes ji siūlo tą pačią galimybę skelbti tekstiniu sklaidos kanalu, tačiau tai derinama su patraukliomis draugų paieškos funkcijomis ir tinkinimo parinktimis. jų demografijai.
Programą galima nemokamai atsisiųsti naudojant „iOS“, o žiniatinklyje ji pasiekiama tik skaitymo režimu. Pajamų gavimo planai dar nevykdomi.
Noplace finansuoja investuotojai, įskaitant 776 (Alexis Ohanian), Forerunner Ventures ir kt. Remiantis „PitchBook“ duomenimis, bendrovė „Seris A1“ etape surinko 15 mln. USD, iš anksto įvertinusi 75 mln. USD, todėl bendras padidinimas siekė 19 mln. USD.