Bilietas į Emyratų pirmą klasę gali atrodyti nepasiekiamas daugumai keliautojų. Galų gale, ilgo nuotolio skrydis oro linijų aukščiausios klasės apartamentuose gali kainuoti į šiaurę nuo 10 000 USD, priklausomai nuo maršruto.
Net jei turite išpirkti „Emirates Skywards“ mylių, aviakompanija dažnai taiko didelius mokesčius ir papildomus mokesčius už apdovanojimų bilietus, dėl kurių jie taip pat gali būti nepaprastai brangūs.
Ieškau penktosios laisvės skrydžių
Laimei, „Emirates“ vykdo daugybę „penktosios laisvės“ skrydžių, kurių pirmosios klasės kainos ir apdovanojimai gali būti pagrįsti. Penktosios laisvės maršrutai yra tie, kuriuos vykdo oro linijų bendrovė tarp dviejų šalių, kurių nė viena nėra aviakompanijos gimtoji šalis.
Penktosios laisvės maršrutai paprastai yra žymimi skrydžiai tarp dviejų krypčių, kuriose yra didelis srautas, siekiant optimizuoti orlaivio laiko naudojimą. Nors šie maršrutai paprastai yra trumpesni, daugelis jų vis dar vykdomi tolimųjų reisų lėktuvais su prabangiomis tarptautinėmis aukščiausios kokybės kajutėmis.
Užsakymai pagal sąrašą: geriausi prabangūs liukso numeriai danguje ir kaip juos skristi
Pavyzdžiui, „Emirates“ vykdo penktosios laisvės skrydžius tarp Niuarko Liberty tarptautinio oro uosto (EWR) ir Atėnų tarptautinio oro uosto (ATH), Johno F. Kenedžio tarptautinio oro uosto (JFK) ir Milano Malpensos oro uosto (MXP), Kolombo Bandaranaikės tarptautinio oro uosto (CMB). Šri Lankoje ir Velanos tarptautiniame oro uoste (MLE) Maldyvuose bei Bankoko Suvarnabhumi oro uoste (BKK) ir Honkongo tarptautiniame oro uoste (HKG), tarp kitų. Tam jis naudoja pagrindinius „Airbus A380“ ir „Boeing 777“.
Vienas iš naujausių Emyratų penktosios laisvės skrydžių iš JAV yra trijų valandų trukmės atkarpa tarp Majamio tarptautinio oro uosto (MIA) ir El Dorado tarptautinio oro uosto (BOG) Bogotoje, Kolumbijoje, kuris pradėjo veikti kasdien birželio mėnesį.
Netrukus po to, kai buvo pradėtas maršrutas, pirmosios klasės bilietų kainos grynaisiais išliko maždaug 3200–3500 USD į abi puses arba 4860–5400 USD į abi puses.
Tačiau beveik kiekvieną dieną buvo (ir tebėra) daug vietos apdovanojimams – ne tik pirmos klasės, bet ir verslo bei ekonomikos srityse. Pirmos klasės apdovanojimai atleis 60 000 „Emirates Skywards“ mylių ir 105–186 USD į abi puses (priklausomai nuo to, kuria kryptimi skrendate). Tai daug mylių, bet vis tiek gaunate daugiau nei 5 centus už „Skywards“ mylią, kai keliaujate į vieną pusę.
Dienos naujienlaiškis
Apdovanokite savo gautuosius TPG Daily naujienlaiškiu
Prisijunkite prie daugiau nei 700 000 skaitytojų, kad gautumėte naujausių naujienų, išsamių vadovų ir išskirtinių TPG ekspertų pasiūlymų.
Atminkite, kad Emirates Skywards taip pat yra beveik visų pagrindinių kredito kortelių programų su perleidžiamomis valiutomis pervedimo partneris, įskaitant:
Taigi labai lengva sukaupti reikiamų „Skywards“ mylių, net jei retai (arba niekada) skrendate Emyratais.
Štai kodėl rugpjūčio pabaigoje nusprendžiau užsisakyti skrydį į vieną pusę iš Majamio į Bogotą ir pamatyti, kiek Emyratų pirmos klasės patirties galiu sukaupti gana trumpam skrydžiui.
Pirmoji „Flying Emirates“ klasė tarp Majamio ir Bogotos: patirtis
Mano skrydis iš VRM išvyko 12.05 val., o Bogotoje turėjo nusileisti 14.55 val. Nors planuota, kad skrydis truks tris valandas ir 50 minučių, iš tikrųjų skrydis truko tik tris valandas.
Į oro uostą atvykau apie 9 val. ryto, kad suteikčiau sau papildomo laiko. Dėl savo pirmos klasės bilieto galėjau naudotis specialiais pirmosios klasės keleivių registracijos langeliais; Nereikėjo laukti, ir aš gavau prieigą prie „Turkish Airlines“ holo.
Ji buvo gana sausakimša, bet pakankamai graži vieta pasėdėti pusvalandį, mėgaujantis kava, vaisiais ir pyragaičiais bei siunčiant kelis darbo el. laiškus.
1 iš 6
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Kadangi tai buvo 15 minučių pėsčiomis nuo mano vartų, aš išėjau iš holo likus maždaug 75 minutėms iki išvykimo laiko ir dėl savo bilieto įlipau pirmasis.
„Emirates“ skraido „Boeing 777-300ER“ iš Majamio ir Bogotos. Daugumoje šių lėktuvų yra senesni, bet vis dar prabangūs, pirmos klasės apartamentai – panašūs į tuos, kuriuos rasite oro linijų bendrovės „Airbus A380“. Vartų darbuotojai Majamyje man pasakė, kad aviakompanija iš tikrųjų kelis kartus skraidė 777 lėktuvu su savo naujesniu, žaidimų keitikliu, pirmos klasės apartamentais, įskaitant vieną kartą anksčiau tą pačią savaitę; tačiau kelionėje man taip nepasisekė.
1 iš 2
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Nepaisant to, kad keletą kartų skridau šiais apartamentais, įlipęs į lėktuvą vis tiek buvau sužavėtas. Šioje konkrečioje pirmos klasės salono konfigūracijoje buvo tik aštuonios sėdynės: dvi keturių sėdynių eilės, kiekviena išdėstyta 1-2-1 konfigūracija.
1 iš 2
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Šie apartamentai atrodė itin privatūs dėl didelių durų, kurios užsidaro vienu mygtuko paspaudimu. Mano sėdynė prie lango, 2K, buvo 48 colių pločio nuo kabinos sienos iki užsidarančių privatumo durų.
1 iš 3
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Odinė kėdė buvo 24 colių skersmens tarp porankių ir nuleista iki gulimos lovos, kurios ilgis buvo maždaug 79 coliai.
1 iš 2
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Priešingai, 24 colių didelės raiškos ekranas buvo pakrautas su aviakompanijos pramoginiu turiniu, įskaitant šimtus filmų, televizijos laidų, albumų, žaidimų ir kt. Keleiviai gavo „Bowers & Wilkins“ triukšmą slopinančias ausines, kurias naudojo su juo. Tačiau ekraną išlaikiau žemėlapio funkcijoje, nes tai buvo trumpas skrydis.
1 iš 8
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Kol įlipo kiti keleiviai, mane prižiūrinti stiuardesė (kajutėje buvo tik vienas kitas keleivis) atėjo parodyti man sėdynės funkcijas. Ji man parodė, kaip jį valdyti naudojant prijungtą planšetinį kompiuterį ant porankio, ir paaiškino įdomias jo funkcijas, pvz., sėdynėje esantį mini barą ir praustuvą po pramogų ekranu, kuris iššoko ir atskleidžia Byredo produktų komplektą.
1 iš 6
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Tada ji paėmė mano pietų užsakymą ir pasiūlė arabiškos kavos, datulių ir mano pasirinkto gėrimo. Užsisakiau gazuoto vandens, laikydamas viską, kas stipresnė, kol pakilsime į orą, kai jie atidarys šampaną, kurį, kaip aš žinojau, buvo laive. (Iš anksto patikrinau savo skrydžio maisto ir gėrimų meniu Emyratų svetainėje.)
1 iš 2
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Ji grįžo su patogiu krepšiu, kurio viduje buvo šlepečių rinkinys ir pora oro linijų drėkinančių pižamų. Tai turbūt mano visų laikų mėgstamiausi oro linijų miego drabužiai.
Praėjus vos kelioms minutėms po to, kai pakilome į lėktuvą, stiuardesė grįžo pasiūlyti man kito gėrimo. Nusprendžiau išbandyti abu šampanus – 2008 m. Dom Perignon rožę ir 2013 m. įprastą Dom Perignon. Aš apsigyvenau ant rožės greito užkandžių kurso iš alyvuogių, riešutų ir traškučių. Aviakompanija pagal poreikį siūlo pavalgyti pirmąja klase, tačiau šiam greitam skrydžiui gaišti laiko nebuvo.
1 iš 2
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Aš nuvilkiau dvigubą ikrų porciją su pridedamais blinais ir tvirtinimo detalėmis. Tada pereinau prie užkandžiaujamų krevečių „Leche de tigre“, derinamo su Corton Charlemagne Grand Cru Louis Latour 2012 m. baltąja Burgundija.
1 iš 2
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Kitas buvo keptuvėje keptas raudonasis snaperis su aštriu gaspacho padažu, avokadų, mangų ir čili salsa kartu su troškintais kopūstais ir marinuotais askaloniniais česnakais. Porcija buvo elegantiškai pateikta ir skani.
Desertui įkišau į šokoladinį marmurinį sūrio pyragą ir išbandžiau Chateau Valandraud 2008 – grand cru iš Saint-Emilion Prancūzijos Bordo regione; jis buvo vešlus ir turtingas, bet ne pergalingas. Maistas baigėsi šokoladinių bonbonų dėžutės pristatymu, bet aš buvau per sotus, kad galėčiau pasilepinti.
1 iš 3
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Po viso to maisto ir vyno, suprantama, buvau šiek tiek mieguistas, todėl paklausiau, ar galėčiau pasistatyti savo vietą į lovą. Ekipažas iš tikrųjų nuvertė vidurinę sėdynę priešais mane, nes mano eilėje daugiau nebuvo. Nesivarginau persirengti pižamos, bet galėjau 20 minučių nusnūsti, kol pradėjome leistis į Bogotą. Deja, oro linijų bendrovės 777 neturi dušų, kaip A380, arba aš galėjau turėti pakankamai laiko greitai nuskalauti, o ne snūduriuoti.
1 iš 4
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Prieš nusileisdamas iš savo sėdynės mini baro išbraukiau keletą užkandžių ir saldumynų, įskaitant baltu šokoladu aplietus lazdyno riešutus, kuriuos pasiimčiau su savimi į viešbutį. Tada atsigaivinau su Voya odos priežiūros produktais tualete.
1 iš 3
ERICAS ROSENAS/TAŠKŲ VAIKINAS
Įgulos nariai, o ypač mano stiuardesė, padarė viską, ką galėjo, kad užtikrintų, jog turėčiau visapusišką Emyratų pirmos klasės patirtį, net ir šiuo gana trumpu skrydžiu. Atrodė, kad jiems buvo beveik taip pat smagu, kaip aš visa tai sutalpinau.
Apatinė eilutė
Nors išpirkti 60 000 taškų už trijų valandų skrydį gali atrodyti ekstravagantiška, tai tikriausiai yra vienas ekonomiškiausių būdų patirti Emyratų pirmą klasę. Tai ypač aktualu turint omenyje mažus mokesčius ir rinkliavas, taip pat plačiai paplitusią apdovanojimų galimybę (tai reiškia, kad jums nereikia taip lanksčiai nustatyti datas).
Jūs netgi galite pabandyti peržiūrėti įvairių datų sėdynių žemėlapius, kad pamatytumėte, ar galite nufotografuoti vieną iš naujesnių orlaivių su naujausiais pirmos klasės apartamentais. Tačiau net ir vyresnio amžiaus žmonėms tai išlieka vienas smagiausių, rečiausių skrydžio būdų. Puiku turėti dar vieną būdą tai patirti iš JAV
Susiję skaitymai: