„Atlassian“ ketvirtadienį paskelbė, kad įsigijo „Rewatch“, AI varomą susitikimų užrašų rengyklę, ekrano įrašymo įrankį ir vaizdo įrašų centrą. Bendrovė planuoja integruoti „Rewatch“ į „Loom“ – asinchroninę vaizdo pranešimų platformą, kurią įsigijo praėjusį spalį už 975 mln. Bet galbūt dar svarbiau, kad ji taip pat planuoja integruoti ją į neseniai paleistą Rovo AI platformą, kad susitikimų užrašai greitai taptų, pavyzdžiui, Jira problemomis, o nuorašų būtų galima ieškoti bendrame verslo kontekste.
Abi bendrovės neatskleidė įsigijimo kainos. 2021 m. pradžioje, kai visi ieškojo geresnių į vaizdo įrašus orientuotų sprendimų, „Rewatch“ surinko 20 mln. USD A serijos turą, kuriam vadovavo Andreessenas Horowitzas. „Crunchbase“ teigimu, bendrovė nuo tada nepriėmė jokio papildomo finansavimo.
Kaip išskirtiniame interviu prieš ketvirtadienio pranešimą man pasakė „Loom“ įkūrėjas Joe Thomas, „Loom“ jau pasiūlė integraciją su „Zoom“, kad būtų galima įrašyti susitikimus ir kurti stenogramas. Tačiau tai tik liečia tai, ką bendrovė bandė daryti su „Loom“, sakė jis.
„Buvo verta tobulinti mūsų platformą ir atsinešti puikų IP iš Rewatch, kad paspartintume mūsų pastangas“, – liūdi Thomas. „Priežastis, kodėl mes taip susižavėjome „Rewatch“, yra ta, kad manome, kad „Atlassian“ yra neproporcingai pasirengusi daryti susitikimų įrašus ir maksimaliai padidinti jų vertę. Taip yra todėl, kad „Loom“ jau sugeneruoja kiekvieno sukurto vaizdo įrašo nuorašus, o tada aplink jį dedame visus AI raginimus – dalis „Rovo“ yra ta, kad tai yra vieninga paieška (platforma) visoje įmonėje, kuri taip pat remiasi tuo.
Loom ir Rewatch turi bendrą investuotoją Andreessen Horowitz; Thomas ir Rewatch įkūrėjas Connoras Searsas prieš kelerius metus kartais atsidurdavo tuose pačiuose susitikimuose. Tačiau tai buvo „Atlassian“ verslo plėtros komanda, kuri pirmiausia susitiko su „Rewatch“, o tada paprašė Thomaso susitikti ir su įmone.
Thomas mano, kad „Rewatch“ technologijų paketo integravimas iš tikrųjų bus gana paprastas, ypač dabar, kai „Loom“ perkėlė savo krūvą į „Atlassian“ platformą.
Tikrasis iššūkis dabar yra užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, sakė jis. Kai agentas prisijungia prie susitikimo, jis turi suprasti daug konteksto; net jei tai bus „žmogaus kilpoje“ sistema, ji vis tiek dažniausiai turi būti teisinga. Pavyzdžiui, jei po susitikimo jis nuolat siūlo netinkamus veiksmus, vartotojai greitai to atsisakys.
„Manau, kad „Rovo“ ir agentai yra gana techniškai sudėtingi, bet ir galutinio vartotojo sudėtingi dalykai. Gerai, jei kalbame apie „Confluence Doc“, kokias jo dalis aš atnaujinu? Ką iš tikrųjų vertinga galutiniam vartotojui ar susitikimo dalyviams daryti jų vardu, žiūrint iš AI agento perspektyvos? Tai yra kažkas, kas daugeliui mūsų „Atlassian“ yra gana nauja. … Manau, kad tikriausiai prireiks gerų šešių iki dvylikos mėnesių, kol iš tikrųjų įsitvirtinsime šioje srityje ir nuo šiol bus atlikta daug eksperimentų“, – sakė Thomas.
Kita „Rewatch“ funkcija, kuria „Atlassian“ ypač domėjosi, yra kalendoriaus integravimas. „Rewatch“ komanda padarė tai labai nesudėtingą patirtį, kai vartotojai gali tiesiog įjungti ir išjungti susitikimų robotą kiekvienam susitikimui. „Rewatch“ taip pat turi daugybę automatizavimo funkcijų, kurios, pavyzdžiui, išsiunčia susitikimo pastabas kiekvienam dalyviui. Iš tiesų, Thomas pažymėjo, kad nors „Rewatch“ komanda susidūrė su daugybe iššūkių kurdama produktą, kalendoriaus integravimas reiškė, kad reikia susidoroti su daugiau kraštų ir daugiau trinties nei kuriant daugumą kitų „Rewatch“ rinkinio dalių.
Kai integracija bus baigta, „Loom AI“ agentas galės prisijungti prie „Zoom“, „Google Meet“ ir „Microsoft Teams“ susitikimų. Jis sukurs visą stenogramą, susitikimo pastabas ir veiksmų elementus, kuriuos galės automatiškai susieti su „Confluence“ puslapiais, „Jira“ problemomis ir paslaugų bilietais.
Jis pažymėjo, kad „Loom“ misija išlieka efektyviam bendravimui per vaizdo pranešimus darbe. „Loom“ platformoje yra daugiau nei 31 milijonas registruotų vartotojų ir 360 milijonų vaizdo įrašų. Kartu jie matė daugiau nei milijardą peržiūrų. Akivaizdu, kad į tai „Atlassian“ bando pasinerti, tačiau įmonė taip pat sumaniai plečiasi už šios pagrindinės asinchroninių pranešimų funkcijos ribų, žvelgdama į kai kuriuos kitus vaizdo įrašų ir jų nuorašų generavimo būdus verslo kontekste.