Nors ir ypač retas, BMW 1M su dideliu senu V8 nėra visiškai negirdėtas. Tiesą sakant, „Evolve Automotive“ 1 serijos M kupė jau turėjo aštuonis cilindrus, nes buvo pakeistas S65. Dabar projekto automobiliui buvo persodintas dar vienas variklis su vienu svarbiu raidės pakeitimu. Taip, dabar jis turi P65. Jei nesate susipažinę su šiuo kodiniu pavadinimu, tai iš esmės yra S65 automobilių sporto versija.
BMW įdėjo šį variklį į kelis lenktyninius automobilius ir tikriausiai prisimenate jį iš Z4 GT3. Šis atmosferinis V8, sukurtas BMW Motorsport ir, kaip teigiama, kainuoja milžiniškus 90 000 eurų, dabar yra kelių automobilyje. 4,4 litro darbinio tūrio agregatas sukasi iki 9000 aps./min. ir išvysto daugiau nei 500 arklio galių. P65 yra iš Super GT lenktynių komandos Studie AG ir buvo gautas iš Z4 GT3.
Galima nuspėti, kad P65 įdėjimas į variklio skyrių nebuvo „plug and play“ sprendimas. „Evolve Automotive“ išleido „timelapse“ transformacijos, kurios metu variklis buvo labiau tinkamas kelių automobiliui. Patikimumas buvo pagrindinis prioritetas kuriant, todėl galite įsivaizduoti, kad aušinimas vaidina svarbų vaidmenį. 1M gavo visą CSF rinkinį, iš pradžių skirtą M3 E90/E92/E93.
Sauso karterio sąranką teko pašalinti, nes tai automobilis su vairu dešinėje pusėje. Kaip paaiškina „Evolve Automotive“, sauso karterio jungtys yra ten, kur yra RHD 1M vairo stovas. Antrinės rinkos parduotuvė įsigijo dvigubos sankabos automatinę pavarų dėžę, išmetimo kolektorių ir kitą techninę įrangą iš ankstesnio S65 modelio. Be to, Evolve Automotive sumontavo savo Vanos dangčius kartu su NRW vožtuvų dangčiais, kuriuos siuntė FCP Euro.
Modifikuotame 1M bus atlikti papildomi pakeitimai, kol lapkričio pradžioje pasirodys SEMA. FCP Euro dirbs su pakaba, o IND pakoreguos kėbulą ir dažus, kad paruoštų jį dideliam renginiui Las Vegase, kur jis bus eksponuojamas CSF stende.
Šaltinis: „Evolve Automotive“ / „YouTube“.