Po aštuonerių metų pagaliau gavome a naujas BMW Art Car 2024 m. Julie Mehretu sukurtas „M Hybrid V8“ praėjusį mėnesį nulaužė dangtį Paryžiuje, Pompidou centre. Jei elektrifikuoto V8 lenktyninio automobilio ypatinga apdaila sužadino jūsų apetitą Art Cars, BMW Welt demonstruoja kažką ypatingo. Šią savaitę #6 Art Car atvyko į Miuncheną į parodų centrą, kuriame lankytojai galėjo grožėtis.
635 CSi, sukurtas amerikiečių menininko Roberto Rauschenbergo, buvo pristatytas 1986 m. Įdomusis E24 dabar yra viešai eksponuojamas BMW Welt. Verta paminėti, kad tai vienintelis „Art Car“, kurį eisme vairavo jį sukūręs menininkas. Iš tiesų, prie puošniojo kupė vairo sėdo pats Rauschenbergas. Nenuostabu, kad BMW jį vadina „vairuojamu muziejumi“.
Kalbant apie dizainą, Robertas Rauschenbergas dirbo su kitais menininkais, kad užbaigtų temą. Fotografijos technikomis jis sukūrė unikalius koliažus, kurie buvo pritaikyti 635 CSi, padengiant automobilį folija. Jo temos idėja buvo parodyti, kad menas, gamta ir technologijos yra tarpusavyje susiję.
Įdomus faktas – #5 Art Car anksčiau taip pat buvo 635 CSi, Ernesto Fuchso 1982 m. Šių metų pradžioje jis taip pat buvo pristatytas BMW Welt. Tai buvo pirmieji, pagrįsti kelių transporto priemonėmis. Ankstesni modeliai buvo visi lenktyniniai automobiliai: 1979 m. Andy Warholo M1, 1977 m. Roy Lichtensteino 320i Turbo, 1976 m. Frank Stella 3.0 CSL ir 1975 m. Alexanderio Calderio 3.0 CSL.
Kalbėdamas apie savo darbą, Robertas Rauschenbergas sakė: „Manau, kad mobilūs muziejai būtų gera idėja. Šis automobilis yra mano svajonės išsipildymas.
Dailininkas ir grafikas Miltonas Ernestas „Robertas“ Rauschenbergas numatė pop meno judėjimą. Jo meninė karjera truko beveik 60 metų. Po širdies nepakankamumo jis mirė 2008 m. gegužės 12 d., Floridoje, būdamas 82 metų.
Šaltinis: BMW Welt / Instagram