![](https://jusukeliones.lt/wp-content/uploads/2024/07/2024-bmw-m135-alpine-white-welt-21-1024x683.jpg)
Praėjus vos kelioms dienoms po pasaulinio debiuto ir likus savaitei iki viešos premjeros Gudvude, 2024 m. BMW M135 atvyksta į Miuncheno širdį. Ikoninis BMW Welt, žinomas kaip platus naujų ir legendinių BMW modelių asortimentas, dabar su pasididžiavimu demonstruoja atnaujintą 1 seriją. Alpių balta spalva nudažytas F70 BMW M135 išsiskiria 1 serijos modelio viršūne. Šis M Performance modelis pasižymi išskirtiniu grotelių dizainu su horizontaliomis juostelėmis inkstams, išskiriant jį iš kitų 1 serijos asortimento.
Unikalios inkstų grotelės
Daugelį metų BMW M135 buvo su dviem išmetimo vamzdžiais, tačiau tik dabar jis įgavo agresyvesnį dizainą su keturiais vamzdžiais. Raudoni suportai yra standartinių stabdžių dalis, o BMW siūlo pasirinktinai M Compound komplektą su pilkais suportais. Šis rinkinys įtrauktas į M technologijų paketą, kuriame yra 385 mm priekiniai ir 330 mm galiniai diskai. Šis pasirenkamas komplektas, kurį galima įsigyti nuo rudens, taip pat apima lengvesnius, tvirtesnius aliuminio stabilizatorius ir papildomas atramas po grindimis. Be to, jis siūlo tvirtesnius priekinių amortizatorių stūmoklių kotus ir keletą svorio taupymo priemonių.
Nėra odinių apmušalų
Viduje yra M sportinės sėdynės su įtaisytomis galvos atramomis ir šviečiančiu ženkleliu, paveldėtu iš X1 M35i ir X2 M35i. Taip pat yra M135 būdingas vairas su 12 valandos raudonu žymekliu. Dabar nebėra „iDrive“ valdiklio, o operacinę sistemą 9 dabar galima valdyti liečiant ir balsu. Veganza/Alcantara įranga yra M Sport paketo dalis ir standartinė BMW M135 xDrive įranga.
Nuo 296 iki 312 arklio galių
Naujasis BMW M135 naudoja tą patį B48 variklį, kuris yra dviejų skirtingų galių. Ten, kur išmetamųjų teršalų normos yra griežtesnės, pavyzdžiui, Europos Sąjungoje, 2,0 litrų malūnas su turbokompresoriumi detuneduotas. Senajame žemyne teks tenkintis su 296 AG (221 kW), o kituose regionuose BMW keturių cilindrų agregatą surenka iki 312 AG. Nepriklausomai nuo rinkos, sukimo momentas išlieka toks pat – 400 Nm (295 lb-ft). Tai iš tikrųjų yra žymiai 50 Nm (37 lb-ft) mažiau nei senojo modelio.
Priminsime, ankstesnės kartos automobilis pasiūlė 302 AG (225 kW), todėl jo pakeitimas yra ir silpnesnis, ir stipresnis priklausomai nuo regiono. Kitas reikšmingas pokytis – aštuonių greičių, sukimo momento keitiklio automatinės pavarų dėžės perjungimas į septynių greičių dviejų sankabų pavarų dėžę. BMW įsibėgėja nuo 0 iki 62 mylių per valandą (100 km/h) per 4,9 sekundės, todėl jis 0,1 s lėtesnis nei anksčiau. Nuo spalio mėnesio BMW turės M135i kartu su įprastais 1er modeliais. Vokietijoje 2025 metų BMW M135 kainuos nuo 56 200 eurų.
[Photos: @klapped.media / PSI]