Jei jums buvo įdomu, kas yra visiškai pakrauta 2025 BMW M2 atrodo, tai beveik viskas. Tiesa, jame nėra centrinio užrakto ratų, tačiau yra visos M Performance dalys, kurias galite įsivaizduoti. Taip, tai apima meilės / neapykantos išmetimą su dviem antgaliais, sumontuotais anglies difuzoriaus viduryje. Šiame aukščiausios klasės korpuse yra galinis sparnas ir net ant stogo montuojamas spoileris.
Fotografuota Miunchene BMW Welt, M2 veido pakėlimas yra kupinas pasirenkamų elementų. Už priekinių ir galinių ratų, taip pat su šoniniais slenksčio tvirtinimais, yra šoniniai išspaudimai. Visos šios papildomos gėrybės yra pagamintos iš anglies pluošto, tą patį galime pasakyti apie priekines oro įleidimo angas. Priekyje taip pat yra galingesnis skirstytuvas, pagamintas iš tos pačios lengvos medžiagos.
Tada yra spalva – M Sao Paulo Yellow uni. Nors tai nėra individualūs dažai, 2025 m. M2 LCI išsiskiria dar labiau. Beje, BMW M bosas Frankas van Meelis neseniai mums pasakė, kad bendrovė naujausią M2 vertina kaip tikrasis gyvavimo ciklo impulsas vietoj paprasto modelio metų keitimo. Tai nepaisant to, kad atrodo beveik taip pat, išskyrus juodą modelio raidę su sidabro kontūru. Taip pat yra keletas naujų spalvų ir ratų,
Jei taupėte M2, turėtumėte šiek tiek sutaupyti 2025 m. pasirodysiančiam pikantiškam CS. Tai bus pats brangiausias G87, o kai kurie iš šių anglies dioksido patobulinimų turės standartinę įrangą. Be to, BMW greičiausiai išmes daugiau galios, suteikęs įprastam modeliui 473 AG paskutiniais modelio metais. Mes girdėjome, M2 CS viršys 500 AG barjerą, bet dar nieko nėra oficialaus.
Žvelgiant toliau į ateitį, BMW gali padaryti neįsivaizduojamą ir į savo mažiausią M automobilį įdėti xDrive sistemą. The visų varančiųjų ratų M2 gali įvykti jau 2026 m. Jei taip nutiks, manome, kad jis bus pasiekiamas tik su automatiniu. Šią prielaidą darome remdamiesi tuo, kad didesnis M4 turi tik du pedalus AWD versijose.
[Photos: @klapped.media / PSI]