Vis dar negalime apvynioti galvos apie idėją, kad po kelerių metų 4 serija gali būti pašalinta. Taip pastaruoju metu kalba artimi Miunchenui šaltiniai, tačiau šiuo metu nieko nėra oficialaus. Tuo tarpu BMW pasiėmė dabartinės kartos kupė ir kabrioletą kelionei į Alpes, kurios metu buvo ir fotosesija.
Kaip matote, tai nėra jūsų paprasti G22 ir G23 modeliai. Abu buvo pagaminti naudojant „M Performance“ dizainą, ypač „M440i“. Kai kuriose šalyse BMW parduoda ir M440d su dyzeliniu varikliu. Dviejų durų porai pritaikytas gyvavimo ciklo impulsas, taigi adaptyvūs matriciniai LED žibintai ir lazeriniai galiniai žibintai. 2025 m. taip pat yra naujo dizaino inksto grotelės, kurios taip pat buvo apdovanotos M ženkleliu.
Šiems dviem automobiliams nebereikia jaudintis dėl „Audi“ konkurencijos, nes A5 Coupe ir A5 kabrioleto gamyba buvo nutraukta. „Volkswagen Group“ prekės ženklas su keturiais žiedais neketina išleisti tiesioginių pakaitalų. Varžovų yra dar mažiau, nes „Mercedes“ sujungė C klasės kupė/kabrioletą su E klasės kupė/kabrioletu. Atšiauri 2024 m. tikrovė yra ta, kad dviejų durų automobiliai yra sunkiai parduodami net aukščiausios klasės segmente.
Nors Europoje M440i modeliai yra tik „xDrive“ reikalas, amerikiečiai vis tiek gali įsigyti M Performance 4 seriją su galiniais ratais. Tam tikrose Europos rinkose net visiškai riebus M4 tapo tik „xDrive“ reikalu. Kad nepamirštume, kad BMW Senajame žemyne taip pat atsisakė mažesnio M240i su RWD.
Kiek laiko liko įsigyti dabartinės kartos 4 seriją? Manoma, kad tiek kupė, tiek kabrioleto kėbulo modeliai bus gaminami iki 2028 m. vidurio. Tai gali reikšti, kad BMW nustos priimti užsakymus 2027 m. pabaigoje arba kitų metų pradžioje. Tai reiškia, kad dar turite maždaug trejus metus, kad galėtumėte pasirašyti savo vardą punktyrinėje linijoje, kad gautumėte G22 arba G23 M440i skonio.
Šaltinis: BMW